Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen mensen van het goede leven.

Shakena@ Fijn dat je man niets mankeert. Dat is een hele opluchting. Ook fijn dat je gewicht een beetje hetzelfde blijft. Ook een knappe prestatie.

Dymphie@ Betreft de pollen en neussprays. Ik zou alle neussprays gelijk weg doen. Het tast de slijmvliezen ontzettend aan en nu zeker in de tijd als je allergisch bent, zijn neusvliezen ontzettend gevoelig.

Een super goede tip:
Vaseline in je neus smeren en ook een beetje op de oogharen. Zo vang je als het ware de pollen op. Ik doe het al jaren als de pollen zich weer verspreiden en het helpt ontzettend goed. De pollen in je neus blijven als het ware aan de vaseline hangen en kunnen niet verder je neus in.
Mocht het echt zo erg worden, dan kan je een hooikoorts tabletje aan de huisarts vragen, maar zelfs bij de Lidl kan je ze halen en ook die werken heel erg goed.

Hier wat tips waarvan ik de meeste opvolg en echt...het gaat beter.

https://www.mysimilasan.com/wat-te-doen-tegen-hooikoorts-15-tips-tegen-hooikoorts/?gclid=EAIaIQobChMI35KYrt2E8AIVDdZ3Ch2jpAFxEAAYAiAAEgKN7fD_BwE

FF wat anders...wat een kanjers met z'n allen, samen 7 kg afgevallen en tot nu toe geen rode vakjes. Dat is weer eens wat anders, niet?
Ben super trots op allemaal.

Groetjes en sterk blijven hoor!

Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 17 apr 2021 8:18    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nou ik heb weer wat van die 7 kilo afgehaald. Sip Die chinees blijft erg plakken. Verward

Eten en bewegen was verder ok, dus het is echt van 2 dagen chinees achter elkaar. Duurt ook weer zo lang voor het dan weer gaat zakken. Rollende ogen

Hooikoorts is heel vervelend. Ik haal ook tabletjes bij de Lidl en neem deze als ik veel last heb. Ik wordt dan (astma) ook erger kortademig gelijk. Gelukkig heb ik het minder van grassen en meer van boompollen, dus kortere periode voor mij. Lach

Shakena; fijn dat je man negatief was!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 apr 2021 2:31    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel, voelt toch stiekem wel goed
Hoest de longen uit mn lijf, waarschijnlijk komt het nu los.
Vandaag wel weer wat oefeningen gedaan.
Ging niet echt lekker maar ik heb het wel gedaan.
Elke dag adem ik weer een stukje beter.
Duurt even maar dan heb je ook wat.
Lach Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 apr 2021 9:09    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Crebster, toen ik mijn prik vorige week mocht halen, heeft mijn man zijn ingevulde papieren ook meegenomen. Daar gevraagd of hij ook mee mocht doen. ( hij zou afgelopen maandag gaan). Dat lukte goed. En onze tweede afspraak is nu ook opdezelfde dag gepland.

Goed geregeld! Fijn! Ik heb afgelopen donderdag mijn 1e prik gehad. Ik had alleen die dag een beetje zere arm op de prikplek en de dag erna kon ik niet hoog reiken. Daarna was het weer over. Ik had AstraZeneca. En jij? Hadden jullie nog last van bijwerkingen?

@crebster: wat kreeg jouw man?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 apr 2021 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Annette, ik kreeg Pfizer/biontech en had de eerste nacht een beetje blauwe plek gevoel. Volgende dag niks meer. Nu, na ruim een week kan ik concluderen dat ik eigenlijk nergens last van heb gehad. Wel heb ik er rekening gehouden dat ik bijwerkingen zou kunnen krijgen en niks extra s gepland in mijn weekprogramma. Wel merk ik dat ik wat langer slaap, zowel s middags als s nachts. Maar dat vind ik niet zo erg. Kennelijk heeft mijn lichaam dat nodig, dus ik laat het maar gebeuren. Lach
En jij?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 apr 2021 16:46    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik was 2 ons gezakt vergeleken met gisteren. Hoop dat dat het begin is van het grote uitplassen. Lachen Zodat ik dan volgende week weer in de buurt van het gewicht van de week ervoor zit. Dat geschommel ook altijd he. Lach

Ik had na de 2e enting (Pfizer) een dag hoofdpijn en moest ik echt paar uurtjes gaan liggen. En ook pijnlijke arm, maar verder niks. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 apr 2021 23:25    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemaandagmorgen!

Wij hebben een heerlijk weekend achter de rug. Volendam en omgeving is prettig om te vertoeven, we hebben 15 km. gelopen en 33 km. gefietst. Broodje paling gegeten natuurlijk Lachen
En wat hadden we een geluk met het weer, lekker zonnetje erbij, mmmm...

Afijn, nu weer over tot de orde van de maandag; tentjes poetsen! Even flink in beweging want behalve dat broodje paling hebben we ook weer lekker genoten van een wijntje en biertje natuurlijk.

Die vaccinatie zal bij mij helaas nog wel even duren, ik ben 51 jaar en verder helemaal gezond...naja, ik zie de uitnodiging vanzelf binnen vallen. Manlief is nog net geen 50 dus denk dat die nog wat later mag.

Zjo dames, veel plezier vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2021 7:03    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier ook nog niet aan de beurt, word dit jaar 57.
Vind het alleen bijzonder heb een bk verleden. Heb astma, polyneuropathie en fybromialgie.
Bij deze vaccinaties hebben ze de regeling als het meer dan 5 jaar geleden is ben je geen risico factor meer en volgens m'n zus staat er wel achter op het formulier de vraag of je bk heb gehad.
Okeeee, ik denk dat moet je bij de hypotheek versterker en bij m'n artsen en verzekeringen zeggen want een k patiënt ben je volgens hun je hele leven.

Ik wacht wel af

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2021 8:10    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
Dymphie schreef:
Crebster, toen ik mijn prik vorige week mocht halen, heeft mijn man zijn ingevulde papieren ook meegenomen. Daar gevraagd of hij ook mee mocht doen. ( hij zou afgelopen maandag gaan). Dat lukte goed. En onze tweede afspraak is nu ook opdezelfde dag gepland.

Goed geregeld! Fijn! Ik heb afgelopen donderdag mijn 1e prik gehad. Ik had alleen die dag een beetje zere arm op de prikplek en de dag erna kon ik niet hoog reiken. Daarna was het weer over. Ik had AstraZeneca. En jij? Hadden jullie nog last van bijwerkingen?

@crebster: wat kreeg jouw man?

Goedemorgen Annet,

Mijn man heeft Pfizer gekregen, ook een beetje stijf waar er geprikt was, maar verder totaal geen bijwerkingen. We zijn blij dat het eindelijk zover is. Het duurt veel te lang. Zo een klein kikkerlandje en dat het inenten zo lang duurt. Maar goed...het gaat de goede kant op.

Fijne dag met de groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2021 8:19    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Beste allen,

@lisanne: mijn tennis op 2e Paasdag was wel doorgegaan! Ik vond ons heel stoer want we waren 10 min tussendoor gestopt wegens een hagelbui en sneeuw.
Leuke foto van je schoonmaakkar over het veld door de sneeuw.
Sterkte met je hormonen. Fatsecret ken ik niet. Maar als het invullen helpt prima dus. Ik begrijp dat @crebster het ook kent.

@crebster: je vroeg of of ik het tennis niet mis. Maar ik tennis gewoon door. Sinds een maand of 2 mogen we weer dubbelen.
Ik heb vandaag ook 1 3/4 uur gedubbeld. Tegen mijn zusje. Het was heerlijk weer. Ik had helaas mijn rokje niet mee dus ik had mijn trainingsbroek aan.

@shakena: hopelijk voel je je gauw weer beter. Gelukkig had je man geen corona.

@missy: wanneer krijgen jullie je nieuwe caravan? Zijn de laatste dingen nu klaar op de camping voor de komst van de nieuwe caravan?
ja, Chinees. Bij mij blijft het ook 'plakken' zoals jij dat schrijft. Verward Wij hadden za een heerlijke Indonesische Rijststafel. Het scheelde bij mij 2,7 kg de dag erna..... Verward Huil huil En nog steeds is het er niet vanaf. Jij succes met het eruit plassen.

@crebster: ik moest lachen om: oma pakt haar skeelers Grap wat beweeg je lekker veel. Gaat het nog steeds goed met je arm/schouder? Lief dat je man zei: je mag mijn prikje hebben. Lachen

@dymphie: sterkte en beterschap met je hooikoorts. Je hebt goeie tips gehad van @crebster met die vaseline en pillen van de Lidl. En ook van @missy.
Fijn dat je weegschaal je goed gezind is als je tussendoortjes niet neemt!
Fijn dat je eigenlijk nergens last van hebt gehad na je vaccin. Ik had al geschreven hoe het bij mij was gegaan. Goed dus. Dat je wat langer slaapt is prima toch?! Dan heb je het idd nodig!

@kreeft: gefeliciteerd met je groene vakje. En ook nog een ruime met 0,8 kg.

@elisabeth: ja, schommelen hoort erbij. Maar de een schommelt meer (zoals ik) dan de ander....

@maandans heb ik verwijderd uit ons sprintje. Ik had eerder in het sprintje gevraagd om zich nog even voor te stellen en ook een privé bericht gestuurd. Ik heb geen reactie gehad. Ze doet op het moment mee met 15 sprintjes en heeft sinds maart 2014 nog nooit een bericht geplaatst. Dat moet zij zelf weten maar bij ons stel ik het wel op prijs als mensen geregeld wat schrijven, wat ook gebeurt. Iedereen ook bedankt daarvoor!

@madelief22 (die meedoet met 21 sprintjes) heb ik ook in het sprintje gevraagd zich voor te stellen en ook via een privébericht. Ik kreeg snel een reactie. Zij is op eigen kracht 34 kg afgevallen en wil graag bij ons erbij blijven.

Dan zijn jullie op de hoogte hiervan.

Ik wens jullie allemaal een heel fijne week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2021 15:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 15 van 21