Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Jeetje zeg, Lisanne...waardeloos is dat niet? Nu weer de draad oppakken. Ik neem aan dat je weet wat de valkuilen zijn? Ga er weer voor en je zult zien dat het tijdelijk was. Aan beweging zal het niet liggen, want je werkt keihard.

Heel veel succes en be strong!

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2021 8:52    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Reageer met quote Bewerk/verwijder dit bericht
Gistermiddag mijzelf een schop onder m'n kont gegeven.
Heb 1uur en 15 min gelopen.
Achter af toch wel weer lekker.
Vanmorgen thuis gesport weer met lucy Windham.
En de kleinkinderen komen straks dus dat word nog een work out.
Dochter en schoonzoon moeten werken dus mag ze vanaaf ook bij hun thuis op bed liggen.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2021 10:36    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Gewicht op het nippertje doorgegeven. Was beetje ziekjes, niks ernstigs hoor. Dan kan ik niet veel eten en dus weer groen. Maar of dat volgende week ook nog zo is? Lachen

Gisteren lekker gewandeld en de laatste dingen op de camping geregeld voor de komst van onze nieuwe caravan later deze maand. Wij kijken er erg naar uit! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 apr 2021 11:00    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
O wee, wegen, niet gedaan vanmorgen...
Nou ja, ik ben iig niet heftig aangekomen, dus ik vul mijn vorige gewicht maar in. Dat gokje kan ik wel nemen. Volgende zaterdag nieuwe kans!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 apr 2021 11:08    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen deze maandagmorgen!

ja joh, tijdelijk: zaterdagochtend was ik alweer een stuk lichter.
Ik zweer het: die vervelende hormonen spelen een grote rol mee in heel deze kwestie, lang leve de overgang...NOT
Tja, ook wel het een en ander in mijn mond gestopt wat niet persé goed voor me was, haha.
Komt wel weer goed hoor, daar ben ik niet bang voor:
net mijn FatSecret ingevuld en vandaag kom ik aan 1100 kcal, en heel de dag lekker actief op de camping.

Fijne dag allemaal, geniet van alles wat je doet,
tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 apr 2021 7:09    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lisanne de overgang heeft zeker invloed. Niet door laten ontmoedigen hoor. Lach

Ik eet matig/slecht door de bijwerkingen van de antibiotica; duizelig en misselijk. Dus valt het gewicht deze week misschien mee. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 apr 2021 12:21    

Reageer met quote
Goedemorgen ladies,

Disco Gelukkig toch een heel klein beetje groen. Dansen
Ga toch weer op de dinsdag wegen, dat zit er zo ingebakken. Anders had ik nog minder gewogen, denk ik. Lachen

Lisanne@ Kop op, hoor. Tegen die hormonen kan je niet vechten en gelukkig schrijf je weer op wat voeding betreft. Met al dat werken wat je doet, moet het goed komen. Ook veel water drinken, als dat lukt, dan zit je vol en je spoelt ook lekker door. Veel succes, het gaat je echt weer lukken.

Flying Missy@ Afvallen is leuk, maar niet door medicatie.Hoe gaat het verder met je?

De hele week ben ik al actief en te druk om te schrijven. Moet niet gekker worden.

Zondag 30 km gefietst en straks ga ik fietsen en skeeleren, dat is ook goed voor 36 km totaal. Heerlijk weertje, weinig wind, nou...dan krijg ik de kriebels. Oma pakt haar skeelers Grap
De boel is ook weer schoon en de was draait. Ff die zooi ophangen en weg is deze dame.

Allemaal een hele fijne dag toegewenst, het gaat nu weer lente worden. De eendjes hebben jongen hier Lachen

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 apr 2021 10:35    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Kanjers!

Crebster schreef:

Lisanne@ Kop op, hoor. Tegen die hormonen kan je niet vechten en gelukkig schrijf je weer op wat voeding betreft. Met al dat werken wat je doet, moet het goed komen. Ook veel water drinken, als dat lukt, dan zit je vol en je spoelt ook lekker door. Veel succes, het gaat je echt weer lukken. .

Tsja Crebster, ik noteer elke dag wat ik eet in de FatSecret, of het nu voorspoedig gaat of niet, haha! En water drinken dat kan ik als geen ander: ik drink standaard zeker 2 liter water naast mijn koffie/thee en af en toe wijntje smullen
Ach, daar ligt het allemaal niet aan, het is simpel: gaat er meer brandstof in dan ik verbrand dan zet zich dat af op de heupen.
En mijn hormonen beïnvloeden mijn weerstand tegen lekkere zondige dingen...gelukkig is mijn menstruatie eergister plots gekomen dus ik voel me alweer een stuk steviger in mijn schoenen staan.
Morgen scoor ik vast groen, het gewicht daalt alweer!

Morgenmiddag gaan we voor het weekend richting Volendam. Ik ben daar serieus nog nooit geweest. Wel jammer dat alles dicht is maar door Volendam en Edam slenteren lijkt me sowieso wel gezellig. En zaterdag is het markt in Volendam, daar houd ik wel van. Mondkapjes mee en afstand bewaren, wij vermaken ons weer wel.

Voor nu wens ik jullie weer een mooie dag, hier schijnt het ochtendzonnetje, dat word je toch vrolijk van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 apr 2021 7:31    

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Lisanne@ Wist je dat ik ook al jaren ook bij Fatsecret ben? Soms schrijf ik wat onder de zelfde naam als hier. Ha ha ha..
Het helpt wel, ik vul mijn eetmeter ook in bij Voedingscentrum. Het gaat er om dat je weet wat je aan het doen bent. Het helpt mij ook nog steeds. Prima uitvinding en blijf het elke dag trouw doen.
Wat ik ook fijn vind, dat je weer je menstruatie hebt. Als het dan toch zit te vervelen, kom dan maar op, ben je daar ook weer vanaf, is het nog steeds onregelmatig?
Nu zal je idd weer afvallen en ja...ook niet al te veel eten hoor. Soms neem ik ook wel wat bij de koffie hoor, maar ik blijf liever toch rond de 1000 en 1100 kcal zitten en veel bewegen natuurlijk, maar dat doen we toch wel. Jij ook met je drukke leventje, heerlijk.

Leuk dat je de richting van Volendam op gaat. Ik ben er ook nog nooit geweest. De moeite waard om dat eens te doen, maar dan in ons geval lekker de hele dag treinen als het weer mogelijk is. Heerlijk dat rondreizen. Wens je dan ook alle plezier van de wereld en veilige kilometers.

Het is best rustig op dit moment in het sprintje. Gaat het nog wel goed met iedereen? Weet iemand nog iets leuks te schrijven wat ie heeft meegemaakt?

Geniet van het weertje, ook al is het nog een beetje fris, hier in Brielle schijnt weer de zon.

Vanmiddag krijgt mijn man zijn prik en toen zei ie vanmorgen bij het ontbijt zo lief: 'Wil jij mijn prikje hebben, je mag hem in de plaats van mij, hoor'. Lief toch? Ik ga proberen om mij ook in te enten, kijken of ze nog een vaccin over hebben. Duurt allemaal zo lang. Grap

Warme groetjes van Crebster en maak er een gezellige dag van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 apr 2021 9:26    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Crebster, toen ik mijn prik vorige week mocht halen, heeft mijn man zijn ingevulde papieren ook meegenomen. Daar gevraagd of hij ook mee mocht doen. ( hij zou afgelopen maandag gaan). Dat lukte goed. En onze tweede afspraak is nu ook opdezelfde dag gepland.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 apr 2021 10:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 13 van 25