Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Ik ben weer terug van weggeweest. Naja, we zijn gisteren op de middag al naar huis gekomen door de sneeuwbuien, haha!
Maar de andere 2 dagen waren fijn: veel gewandeld en een beetje gefietst in de Brabantse Kempen. Best dichtbij voor ons maar een erg mooie omgeving.

Shakena, nog gefeliciteerd met jullie kleindochter! Tsja, je vertelde er vorig jaar over, en nu is dat jaar alweer voorbij, je hebt gelijk; de tijd vliegt...

Crebster, njammie, een advocaatje, dat is genieten! Af en toe lekker zondigen hoort erbij, zeker met feestdagen.

Flying Missy, fijn dat je de chocolade eitjes hebt kunnen weerstaan. Gewone eitjes, zeker gekookt, kunnen niet veel kwaad hè, haha!

Annette, tsja, dat tennissen gister zal wel niet gebeurd zijn neem ik aan? Raar hè, de ene dag zitten we heerlijk in het zonnetje en een paar daagjes later is het ronduit winter...ach, blijft Nederland!

Elisabeth, bijna iedereen heeft al wel corona-patiënten in zijn omgeving vrees ik...bij ons net zo. Ellendig, dat zeker, maar we moeten maar hopen dat we het uiteindelijk onder controle krijgen.

Lieve meiden, ik ga tussen de buien door wat tenten poetsen, dat word lachen: met de schoonmaakkar over het veld door de sneeuw!
Veel plezier vandaag en tot gauw weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 apr 2021 7:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen!
Wat een dag gisteren zeg, wintercamping... Tussen de winterse buien door met de poetskar van tent naar tent, eerst was het nog lollig, tot de kou me te pakken kreeg, haha! Toen mopperde ik af en toe,maarja, de boel moet toch schoon hè.
Er kwamen zelfs nog nieuwe gasten in één tent...pfff, waar ze zin in hebben nu!

Afijn, vandaag alleen maar binnen bij klanten aan de slag dus dat is pure verwennerij nu.

Have a nice day Meiden en tot snel weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2021 7:00    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen, mensen van het goede leven.

Lisanne@ Hoe is het mogelijk dat weer in april, niet? En in die kou is het niet lekker werken. Vind je wel een bikkel hoor. Altijd maar doorgaan.
Hoe is het met de laser behandelingen? Hoeveel moet je er nog ondergaan? Zie je al resultaten? Wens je er heel veel succes mee. Gaat het ook wat beter met je moedertje?

Shakena@ Nog gefeliciteerd met je kleindochter. Wat gaat de tijd toch snel. Doet me denken aan dat lied van Marco Borsota als ie over zijn dochter zingt, dat het zo snel gaat. Geniet maar van die lieverds, heerlijk.

Flying Missy@ Hoe gaat het met de familie, knap je dochter een beetje op? Hoe zijn de testen uitgevallen voor de andere familieleden? Hoop dat ze niet allemaal het covid hebben. Hou je goed en zet um op deze week.

Annet@ Met dit weer is het weinig tennissen, zeker. Mis je dat nu niet, zeker als je zoveel thuis moet werken, is dat tennis een heerlijke afleiding? Hopen dat de lente niet lang op zich laat wachten. Al wordt het maar droger. Heel raar weertje gister met die sneeuw. Succes deze week.

Verder wens ik iedereen een fijne week en dat we gauw weer goede resultaten mogen boeken, want ik was natuurlijk aangekomen met de heerlijke 'paasgenietmomenten'. Nu weer aan de bak!

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2021 9:33    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel Crebster,
Gaat idd heel snel
En dat liedje waar je het over hebt Dochters van Marco Borsato
Toen onze dochter ging trouwen.
Die nacht ervoor sliep ze bij ons.
Toen heeft haar vader met dit liedje wakker gemaakt.
En toen hij haar weg gaf zeg maar werd het liefde van Heartland I love her First gespeeld.
Toen was papa even van zn stuk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2021 10:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

Crebster, ik ben het met je eens: dat we maar gauw weer de goede kant op gaan met dat gewicht. Hier is dat helaas (nog) niet het geval...succes, jij kunt dat!

Shakena, wat een mooi verhaal over jouw man en dochter, zo lief. Mannen kunnen stoer zijn maar wat hun dochters betreft ook erg week in de benen, haha...
Dit zijn fijne herinneringen om te koesteren Meis.

Hoe gaat het met de rest van de clan in dit sprintje?
Alles nog oké met iedereen?

Hier gaat het op dit moment met mijn gewicht beroerd...ik voel me gewoon opzwellen.
Ik denk dat het mijn hormonen zijn die mij parten spelen; mijn laatste menstruatie is begin februari geweest.
Nu voel ik al een poos aan mijn stemmingen, mijn buik, mijn eetlust en mijn huid dat ik ongesteld zou moeten worden, maar het komt maar niet.
Wat resulteert in een langzaam opkruipend gewicht want de opgezwollen voeten en handen werken ook mee.
Dit kan ik niet alleen als excuus gebruiken:
ik stop ook veel te veel in mijn mond wat er niet in zou moeten,
lijkt wel dat ik geen wilskracht meer heb.
Morgen scoor ik zeker vet rood hier.

Afijn, dat was even mijn beklag, nu geef ik mezelf een schop onder mijn kont en gààn met die banaan!

Geniet van jullie dag Kanjers,
maak er wat leuks van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 apr 2021 7:10    

Reageer met quote
Wow, een pond aangekomen hier de hele week al snoepen.pfff
Probeer weer wat te sporten maar veel pijn in bot boven been volgens Fysio komt dit omdat ik last van knie heb en dan een verkeerde houding aan gaat nemen.
Dus nu es een slijmbeurs ontsteking.
Elke probeer ik me aan het lopen te zetten maar ik kom niet in actie.
Ik moet, ik moet, ik moet dat gewicht moet er weer af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 apr 2021 9:47    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Klein lichtpuntje misschien.
We zijn met elkaar toch al wel vier kilo minder gaan wegen!!
Zet m op meisjes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 apr 2021 9:50    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Klein lichtpuntje misschien.
We zijn met elkaar toch al wel vier kilo minder gaan wegen!!
Zet m op meisjes!!

Cool Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 apr 2021 11:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Als ik het doe doe ik het goed ook, vèt ROOD! Huil huil Huil huil

Ik weet wat me te doen staat...

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2021 7:11    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Lisanne, das idd wel vet rood, maar dan gaat het vast ook weer vet snel minder!
Zet m op, je kunt het!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2021 8:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 12 van 25