Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Lieverds,

Welkom Madelief en Charlotte.

Ik ben onverwacht veel vrij deze week: bij mijn grootste klant heeft een van de kinderen corona dus heel het gezin moet in quarantaine.
Ook op het erf, paardenpension, campingterrein mag nu niemand komen. Heel vervelend voor de familie natuurlijk maar ook voor de mensen die hun paard daar hebben. Zij mogen er dus niet naar toe en moeten heel de verzorging nu overlaten aan de eigenaren van het pension.
Tsja, zo zie je maar dat het vaak een soort van sneeuwbaleffect heeft.

Kreeft, nog gefeliciteerd met jullie 40 jarig huwelijk!

Eliza, goed gepland allemaal voor de feestdagen, als iedereen dat doet zal dat wat rust houden in de winkels.
Wij zijn ook klaar: bijna alles is in huis en morgenavond hebben we nog een bestelling op te halen bij de Jumbo pick-up.
Mij zie je niet meer in een fysieke supermarkt deze week...

AnnetteM, wat een vervelende tijd voor jou allemaal.
Veel sterkte Meis, ik hoop dat het nu wat rustiger word in jullie leventje.

Oké, ik ga beginnen aan mijn (onverwacht) vrije dag, toevallig heeft manlief vandaag een ATV dag dus we verzinnen wel wat om te doen.
Word het klussen of naar buiten om te wandelen of fietsen?
Jullie horen het de volgende keer,
geniet van de dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2020 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Josephine
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Goedemorgen. Het vorige sprintje is het mij niet gelukt om de overtollige kilo’s kwijt te raken. Ik heb me wel voorgenomen om na de kerst wat strenger voor mijzelf te zijn.
Ik eet gezond, zoveel mogelijk plantaardig, maar ik ga de porties verkleinen. Ik hoop, dat het mij gaat lukken.
Met Kerst komt mijn dochter met de twee kinderen bij ons eten. Helaas voor mijn man dit jaar geen konijn.
Ik had een plantaardig kerstmenu op internet gevonden, maar in plaats van risotto maak ik nu rösti. Dat is makkelijker. Met veel groente.
Ik zoek nog een lekker plantaardig voorgerechtje.. niet te moeilijk. De kinderen lusten geen paddestoelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2020 11:14    
Vrouw Weeggegevens   Eliza60
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen .

Ik heb vandaag alleen het eten gehaald tot donderdag .
Morgen vroeg haal ik alles voor de kerst . Vlees is al binnen .

Hier regent al en we krijgen een natte week dus wandel rondjes met hondjes worden dan korter .

Lisanne mijn man heeft 2 weken vrij had nog heel veel dagen staan.
geniet van je vrije tijd .

Josephine wij eten als voorafje zoete aardappel /paprika soep met room en wij wel runder gehaktballetjes erdoor .

Mijn gewicht daalt nu erg hard dus ga ik meer eten,anders zitten de broeken veel te los .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2020 12:17    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@charlotte: welkom hier. Ik vind het eigenlijk heel netjes 2 kg schomnelen. Succes met onder de 70 proberen te komen.

@lisanne: vervelend dat er corona heerst bij de fam van het paardenpension. ja, dat is vaak n sneeiwbaleffect..
Geniet van je onverwachte vrije dag (en). Toevallig manlief vandaag ATV.
Dank voor je lieve woorden voor mij.

@Josephine: erg leuk dat je er ook weer bij bent! Mmm. Je plantaardige kerstmenu.

@eliza60: geniet samen met je man van zijn 2 vrije weken.
Te hard afvallen is ook niet goed. Lekker wat meer eten dus!

Ik heb het sprintje al gesloten. Zijn jullie het daar mee eens? Of zal ik het nog n paar weken open laten staan?

Fijne dag en week verder!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2020 13:31    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Dank je wel voor de felicitaties,we hebben een erg leuk weekend gehad met kinderen en kleinkinderen.
We zijn alle 2 kerstdagen uitgenodigd bij de kinderen.

AnnetteM heel veel sterkte.
Vind het prima dat je het sprintje hebt gesloten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2020 13:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

Ik geloof dat mijn feestdagenpondjes er nu al aan beginnen te plakken: vanmorgen 63 kg op de wegert...ik hoop dat het vocht is en morgen weer wat gezakt. Anders kun je mij rollen na de kerst denk ik; we hebben zoveel lekkers op het menu gezet smullen

Annette, ik vind het best dat het sprintje gesloten is, als het teveel mensen worden raken we toch maar het overzicht kwijt.

Eliza, fijn wel dat je gewicht snel daalt! Dan maar een wat lossere broek, beter dan dat je een knoop los moet doen voor het comfort, haha!

Josephine, na de kerst enthousiast aan de gang dan komt het vanzelf weer goed met jouw gewicht. Je hebt het eerder bewezen dat je het kunt dus geloof in jezelf. Met een idee voor jouw voorgerecht kan ik je echt niet helpen, ik ben een ontzettende vleesliefhebber: ik leef mee met je man, géén konijn Huil Huil Huil

Gisterenavond zijn mijn lief en ik een rondje gaan wandelen, in de regen maar toch lekker. We hadden natuurlijk beide niet gewerkt dus wilde het luie zweet eruit lopen. Maar goed ook: terwijl wij liepen appte mijn vriendin dat ze vanavond niet kan.
Geeft mij mooi de gelegenheid mee te gaan naar de Jumbo pick-up; vorig jaar heeft manlief 1uur in de file staan wachten. Ik ga nu gezellig mee in de auto om kerstliederen te blèren, daar maak ik hem vast blij mee Lachen

Zjo meiden, ik wens jullie een mooie dag, waai niet weg en laat je niet nat regenen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 dec 2020 8:55    

Reageer met quote
Annet je mag het sluiten prima .

Kreeft leuk bij je kids komen met de kerstdagen .

LIssane succes bij de jumbo-pick up .

IK heb alles binnen voor de kerst en erna .
het was er al redelijk druk bij de foodmarkt .

Gewicht gaat weer iets omhoog vanmorgen 66,2 ,hij was 65,8 en dat wil ik nu nog niet wel in het nieuwe jaar .

Ik vul mijn gewicht pas vrijdag in of zondag .

Fijne feestdagen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 dec 2020 11:53    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

Wat gezellig al dat gekeuvel hier in het sprintje.

Vandaag ben ik ook weer blij, want ik ben weer afgevallen. Gister woog ik eigenlijk nog minder, toen was ik lekker leeg. Maar ja...het was vandaag mijn weegdag, dus heb ik netjes opgeschreven wat ik op de wegert zag. Disco Ben super blij dat ik al maanden onder de 67 kg zit, dat is me nog nooit gelukt. Super blij en trots.

We genieten van al het lekkers, maar met mate en met het balansen gaat het nog steeds heel goed. Wil me ook niet vol eten en zal ook niet meer dat eten wat ik gewent ben met kerstdagen te eten. Alles wat minder en...het lukt tot nu toe.

Ik mis alleen nog wel wat mensen in het sprintje. Jammer.

Wens iedereen een fijne dag toe en ga ervoor.

Groetjes en fijne voorbereidingen voor kerst van Crebster. Geniet van deze tijd van het jaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 22 dec 2020 12:40    

Reageer met quote
Crebster ik ben ook blij dat ik die 6 nu zie dan de weken van 72 .

Ik ga mij ook echt niet vol gooien ,ik eet wel alles mee maar pak er niet veel van .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 dec 2020 14:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Good Morning!

Het aftellen is nu echt begonnen:morgen is het al kerstavond en gaat het ‘feest’ beginnen!
Ik houd daar altijd zo van, en ondanks dat we dit jaar grotendeels saampjes doorbrengen heb ik er veel zin in.
De gezelligheid van samen koken, keuvelen, zondigen, warmte en sfeer...mmmm, helemaal mijn ding Kerst eten

Crebster en Eliza, ik ben trots op jullie; het gewicht is goed onder controle, top! Enne, goede voornemens: genieten met mate.

Voor nu; probeer wat te maken van de natte dag, blijf binnen als je kunt.
Tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2020 9:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 4 van 17