Auteur |
Bericht |
AnnetteM Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 21-1-2011 Berichten: 10346 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Provincie Noord-Holland
|
|
https://www.weegclub.nl/forum/stabilisatiesprintje-39-samen-blijven-we-stabiel-t56966.html
Ik heb een nieuw sprintje geopend. Ik hoop dat iedereen weer mee gaat doen!
@lisanne: gefeliciteerd met de aankoop van de camper! Heel erg leuk en veel plezier ermee!
Nu manlief iets te zwaar is kunnen jullie samen erop letten!
@crebster: wat n mooie foto!!!!!! Fijn dat je gebit nu goed zit! En dan in september implantaten. Ik heb dat traject ook gehad, zoals je nog wel weet. Jammer dat je afspraak bij de Bergmankliniek niet door kon gaan! Gelukkig zijn er wel foto's genomen en een echo gemaakt.
@dymphie: fijn dat het fysio zwemmen weer lekker was.
@elisabeth: fijn dat je stabiel bent gebleven. Goed hoor!
@missy: ja het is een gevecht. Maar fijn dat het nu weer beter gaat!
Ik eindig dit sprintje zeker rood. Het is nog even de vraag HOE rood! In het volgende sprintje zet ik het zelfde streefgewicht als deze. Ik ga er weer voor.
Fijne week verder en tot ziens!
Annette |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 mrt 2021 18:19 |
|
 |
|
 |
Lisanne1107 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-11-2012 Berichten: 755 Dieet: Gezond eten. Woonplaats: Brabant
|
|
Hoihoi Beste Dames,
Crebster, ik had vorige week donderdag een afspraak in het ziekenhuis ivm een liesbreuk. Intakegesprek. Ik zat te wachten tot het tijd was om aan te rijden werd ik gebeld dat de chirurg was opgeroepen voor een spoedoperatie. Nu kan ik pas 12 maart terecht...tsja, zelfde als bij jou: overmacht, maar evengoed vervelend.
Fijn om te lezen dat het met je gebit allemaal wel beter gaat, uiteindelijk komt het allemaal goed.
Elisabeth, mooie afsluiting hier. Zien we je in het nieuwe sprintje weer?
Annette, dankjewel, we zullen zeker genieten van de camper, de eerste weekendjes weg staan al gepland.
Fijn dat je het vervolgsprintje hebt geopend, we kunnen weer lekker door met z’n allen.
Ik hoop dat iedereen zich weer aanmeld, het is altijd zo gezellig en actief hier. Samen zijn we sterk!
Have a nice day, tot gauw!_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 03 mrt 2021 7:42 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10527 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Ik heb me ook weer aangemeld! Fijn dat jem weer gemaakt hebt Annette!! Top!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 04 mrt 2021 11:46 |
|
 |
shakena Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 2186 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Reageer met quote Bewerk/verwijder dit bericht
Vandaag voor het eerst van de week gesport, ik werd maandag ineens niet lekker. Kreeg het benauwd en heel erg in m'n maag.
Ws komt dat benauwde door de mist, heb copd extra puffers genomen.
Maag heeft 2 dagen vervelend lopen doen. Benauwdheid is nog niet over maar wel minder.
Ga met dit weer ook niet veel naar buiten.
Sporten ging redelijk, zachtjes aan opstarten_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 04 mrt 2021 12:51 |
|
 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37686 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Vervelend Shakena. Mist is vervelend he en erge kou ook vind ik.
Ik heb me aangemeld bij het nieuwe sprintje. Ben bij deze 7 ons kwijt geraakt. Nog even zo doorgaan dus maar in het nieuwe sprintje.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 mrt 2021 2:21 |
|
 |
Lisanne1107 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-11-2012 Berichten: 755 Dieet: Gezond eten. Woonplaats: Brabant
|
|
Zjo, een nette afsluiting van dit sprintje hiero.
Nu zo door in het volgende.
Fijn weekend Meiden en tot snel in sprint 39!_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 mrt 2021 7:28 |
|
 |
shakena Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 2186 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Pff toch maar de h arts gemaild,
Mag een foto laten maken van m'n knie.
Was vorig jaar al op di3 knie gevallen(ben toen gevallen over een stalen parasolvoet)
En in januari die black out ook op die knie en met de sneeuw ook op die knie gevallen.
Knie blijft zeuren. Broeken irriteren op m'n knie. Knie is niet dik kan allerlei bewegingen doen.
Maar toch zeurt gij de gehele dag.
Maandag maar ff bellen voor een foto
Ben benieuwd_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2021 12:06 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 21-1-2011 Berichten: 10346 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Provincie Noord-Holland
|
|
Ik ben het roodste geëindigd van allemaal. 2,2 kg. Al was het vanmorgen weer iets lager dan gisteren. Nou ja, volgende sprintje beter! Bij jullie is het allemaal goed gegaan. Complimenten daarvoor.
Allemaal bedankt voor jullie gezellige deelname en velen hebben zich alweer aangemeld voor het volgende sprintje.
Ik mis nog @Josephine, @Kreeft58 en @Charlotte0000.
Tot ziens allemaal!
En een fijn weekend.
Annette |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2021 12:18 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10527 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
En ik sta tweede!!! Whoeahhhh!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2021 18:55 |
|
 |

|
|
Dymphie schreef: | En ik sta tweede!!! Whoeahhhh!! |
Ha ha. Hebben wij toch nog n prijs gewonnen!
Fijne avond lieve Dymphie  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2021 19:49 |
|
 |
|
|