Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik vind jou een heel dappere vrouw!! Duimpje omhoog!!
Oja, mijn gewicht is gelijk gebleven. Op zich prima.
Ik ben deze week supervermoeid en moet maar niet het uiterste uit mezelf willen halen. Later vast beter!
Fijn weekend allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 20:29    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Crebster ik ben angstpatient dus ik neem virtueel mijn petje voor je af! Is het gebit zo op de trekwonden gezet? Geschokt Sterkte!

Ik heb gisteren hard gewerkt (badkamer grote beurt) en ben er nog moe van. Dus vandaag niet veel gedaan.
Morgen zondag wandeldag. Met de honden. Lekker even eruit. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 feb 2021 15:41    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Crebster ik ben angstpatient dus ik neem virtueel mijn petje voor je af! Is het gebit zo op de trekwonden gezet? Geschokt Sterkte!

Ik heb gisteren hard gewerkt (badkamer grote beurt) en ben er nog moe van. Dus vandaag niet veel gedaan.
Morgen zondag wandeldag. Met de honden. Lekker even eruit. Lach

Hallo Flying Missy,

Mooi om te weten dat ik dus niet de enige ben die zo een angsthaas is voor tandartsen, kaakchirurgen, operaties etc. en ja...het gebit is direct op de trekwonden gezet. Heb wel angsten voor tandartsen, maar ben niet bang van de pijn er na of zo, dan ben ik keihard, maar vannacht heb ik het onder gebit uitgedaan, want het was echt niet meer te harden. Heb veel drukplekken die nu ook helemaal kapot zijn, dus ff rust in de kaak. Dit kan nu eenmaal gebeuren.
Morgen naar tandtechnicus, daar kan ik altijd zo naar toe. Hij had al gezegd dat het mogelijk is dat het gebit aangepast moet worden en dat ik altijd terecht kan bij hem. Hij is zo een lieve, geduldige man en een kunstenaar.
De trekwonden zelf doen totaal geen pijn meer en zijn bijna dicht, maar als dat onder kunstgebit erop moet, brrrr....ik nam zoveel medicatie in, buiten de diclofenac voor de schouders en nog steeds veel pijn dat door trok tot mijn oren en voorhoofd, dus tja...hoever moet je gaan. Dus nu een half mummelmondje zonder pijn en dat voelt nu zo lekker aan... pfffff... Ik ben nog steeds blij dat ik het gedaan heb hoor, maar soms moet je dealen met de ongemakken. Ik weet zeker als het gebit weer goed zit, dat ik super tevreden ga zijn. Het ziet er nu al zo mooi uit.

Geniet lekker van het weertje met je hondjes en strandwandeling, bedankt voor je berichtje.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 28 feb 2021 12:56    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
In dit stabilisatiesprintje mooi stabiel afgesloten Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2021 9:56    

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
In dit stabilisatiesprintje mooi stabiel afgesloten Lachen Lachen

Goed gedaan Elisabeth, ik vind het heel knap als je op je gewicht kan blijven. Op naar het volgende sprintje. Wat ging het snel eigenlijk.

Fijne dag en hou vol met de groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2021 14:07    

Reageer met quote
Hallo lieve mensen,

Wat ben ik blij...want ik ben vanmorgen naar de tandtechnieker geweest en nu past mijn ondergebitje weer en zit als een muur en bijna geen pijn meer. Ha ha ha...Ook weer opgelost. Volgende halte is einde dit jaar en dan gaan we voor de implantaten voor de onderkaak, joepie !

Nog een keer wegen en dan zit dit sprintje er weer op, helaas heb ik mijn doel niet bereikt, maar ik zal de volgende keer de lat niet meer zo hoog leggen en invullen wat haalbaar moet zijn.
Nu heb ik toch al een paar keer mijn lengte en gewicht moeten doorgeven en wat ben ik dan trots dat ik geen overgewicht meer heb. Het lijkt wel of ze er nu veel meer op letten, betreft corona.
Ben van mijn leven nog nooit zolang op dit gewicht gebleven en dankzij dit sprintje hoop ik nog lang zo te blijven.

Morgen naar de Bergmankliniek, dan kunnen ze eindelijk die schouders eens nakijken, want ook dat stond op mijn lijst. Loop er al veel te lang mee rond. Wordt vervolgd.

Fijne dag allemaal, ben benieuwd wat deze week brengt.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2021 14:16    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@crebster wauw ziet er goed uit.
Jij kan weer hartelijk lachen.
Hoop dat je schouder ook weer goed komt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2021 17:07    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Sjeej!!! Wat zie je er goed uit!
Dat was zeker de moeite waard!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2021 22:42    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Lieve Mensen!

Tjee Crebster wat een mooi resultaat, toppie!

Ik kom jullie even een fijne dag wensen,
het word weer lente-weer,
geniet ervan...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 7:35    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Bedankt voor de complimenten, dames, nu ik een paar dagen verder ben gaat het steeds beter met het bekkie en...

Ook nog een paar onsjes afgevallen op de valreep Disco
Zal de lat de volgende keer niet zo hoog meer leggen. Ben blij dat ik toch wat stabiel blijf.

Helaas gaat mijn afspraak niet door vanmiddag bij de Bergmankliniek. de arts is ziek en moest getest worden, dat is dus overmacht. Nu kan ik pas over ruim 3 weken komen en ik wachtte al een maand. Dus baal ik hevig, maar ja...vette pech. We doen het er maar mee.
Wel vanmiddag foto's en een echo laten maken van de schouders, dat dan weer wel.

Ga zo op het balkon samen met mijn lover de zon in een boek lezen met een bakkie koffie en een halve gevulde koek, hihi...we nemen het er maar van. Schatje was weer boodschappen gaan doen en ja...dan komt ie thuis met 1 vers gebakken gevulde koek, samen delen...Smile

Fijne dag iedereen en hopelijk gauw in het nieuwe sprintje.

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 9:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31  Volgende
Pagina 29 van 31