Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Annette, wat fijn dat het zo goed gaat met je beugel. Je hoort zoveel andere verhalen hè. En gelukkig geen vloeibaar eten, daar word je toch zo flauw van.
Succes met je drukke bezigheden en veel plezier met je nieuwe auto!

Flying Missy, de aanhouder wint zie je wel, het begin is weer gemaakt, op je gemakje weer wat lichter is prima toch! Wat lekker morgen naar het strand, heerlijk, ik begrijp het dat de honden dat graag doen. De ruimte om te rennen, water en zand, wat wil je als hond nog meer, haha! Veel plezier morgen!

Dymphie, hoe was je kampeerweekend? Aan het weertje lag het niet hè... Wat herkenbaar jouw excuses om toch dat lekker zondige hapje maar te nemen, zo houden we onszelf voor de gek maar onze gemoedsrust niet, nog niet te spreken over de pondjes. Dus hup, knopje weer om en vooruit met de geit, actie! Je kunt het.

Shakena, je bent weer goed actief. Heerlijk dat het weer lukt. Buiten zijn is zeker geen straf nu, lekker hoor.

Wij gaan laat in de middag een proefrit maken met een potentiële andere camper. We hebben hem zaterdag al bezichtig en een bod gedaan, maar hij stond ingebouwd op stalling. Straks even zien hoe hij rijd en nog wat zaken nakijken waar we zaterdag niet goed bij konden. Zin in!

Maar nu eerst, hupsakee, aan de gang met dat uitgeslapen lichaam, de arbeid roept weer.
Maak er een mooie dag van dames, we spreken elkaar snel weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 feb 2021 8:54    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Lisanne, benieuwd hoe het met de camper verloopt!

Onze kampeerwagen waren op zich prima, maar het was er erg fris, en we hebben niet buiten gezeten. Het waaide te hard en het was te koud.
Is ook niet gek hè. Februari nog maar en nog geen mei!!
Thuis is t ook weer goed.
Vanmorgen was t zwembad weer heel fijn. Hoewel ik opdist moment weinig sturing heb in mijn linkerbeen, was het warme water erg fijn om in te oefenen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 feb 2021 23:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Aloha Kanjers,

Yeah, de kogel is door de kerk; we hebben de camper gekocht. Alles was in orde en voldeed aan onze wensen, we zijn er erg blij mee. Zaterdag gaan we hem halen dus dit weekend lekker oppoetsen en inrichten. Met Pasen staat het eerste weekendje weg gepland, dat is al het eerste weekend april dit jaar. Heerlijk, we hadden eigenlijk verwacht dit seizoen weer ouderwets met de tent op pad te gaan, maar toch nog onze droomcamper gevonden.

Manlief heeft vanmorgen bekend dat er weer wat kilootjes aangekomen zijn bij hem, hij wil graag weer wat beter opletten. Dat is prima, door de week gaat het goed met ons eetpatroon maar de weekenden zijn vaak te overdadig...tja, als het in de week niet meer gecompenseerd kan worden moet er de rem op.
Voornemen vanaf nu is dus; in het weekend wel wat losser maar niet helemaal onbeperkt.

Dymphie, het is inderdaad nog pas februari, dat vergeten we even met dit zalige weertje... maar mooi dat je ervan genoten hebt. Er komen nog genoeg kampeermomenten dat je lekker buiten kunt zitten!

Flying Missy, have fun vandaag aan het strand, geniet ervan!

Vanmiddag heb ik een nieuwe klant, ik ben benieuwd, altijd weer even wennen. De laatste tijd heb ik nogal wat wisselingen gehad, niet erg want ik blijf goed aan het werk, maar ik hoop dat het nu rustig blijft en ik weer een beetje vast structuur krijg in mijn werk.

Zjo beste mensen, veel plezier vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2021 8:44    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier is het weer rustig wat suikers betreft, blijkbaar is de week dat ik eigenlijk ongesteld moest worden weer voorbij.
Vanmorgen weer 20 min gesport , huisje gedaan straks weer ff lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2021 13:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hee dames,

Geniet nog even van het lente weertje,
maak er wat moois van vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2021 9:12    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Lisanne@ Wat super gaaf en gefeliciteerd met de aankoop van jullie camper. Wat zullen jullie trots zijn.
Wij hebben heel wat jaren met de camper getourd en wat een avontuur is dat zeg. Moest zo lachen om dat zwaaien, als je een camper aan zag komen rijden. Zo leuk die camperaars onder elkaar en maar dik doen met hun aanwinst. Heerlijk.
Ik wens jullie veilige kilometers en ontzettend veel plezier.
Hoe was het met je nieuwe cliënt trouwens? Was ze gezellig?

Flying Missy@ Fijn dat je weer wat afvalt, want dat geschommel is ook niet goed voor de gemoedrust. Heerlijk lekker pierewaaien met de doggies aan zee. Doordeweeks zal het hopelijk rustiger zijn, alhoewel de scholen nu ook nog vakantie hebben. Veel plezier en geniet maar lekker.

Shakena@ Carpe Diem, ofwel pluk de dag...en wat een mooi weertje, daar moet je wel vrolijk van worden, maar...rustig aan hoor anders ben je weer de pineut en zit je thuis met dat mooie weer. Wees en blijf verstandig, vechtertje.

Dymphie@ Wat zal jij blij zijn in dat warme water, eigenlijk is het toch mooi dat mensen op de manier zich kunnen ontspannen en tegelijkertijd oefenen. Geniet er van en doe je best, maar dat doe je toch wel.

Annet@ Ben blij dat het allemaal meevalt met de beugel, het went denk ik ook wel best snel, nietwaar? Gaat het verder goed in de familie en red je het een beetje met thuiswerken? Er komt maar geen einde aan, dus wens ik je heel veel sterkte in dit hectische tijdperk en 'hou vol', zou Rutte zeggen. Grap

ja mensen, toch nog een rood vakje deze week, maar ik was stiekem ook blij. Ik zag verleden week bijna 69 kg. Ik kreeg er nachtmerries van en droomde dat ik giga dik was. Ik zat zo verstopt betreft mijn darmen en toen ik een thee nam voor de stoelgang, kwam de ellende los...pffff...wat een ellende zeg als je dagen niet naar de wc kan.
Maar nu gaat het goed.
Vanmiddag naar de kaakchirurg, mijn laatste 5 ondertandjes trekken en dan mijn mooie gebitje in, die is zo goed en natuurlijk gemaakt, precies zoals het moet zijn. Knap toch dat ze dat zo kunnen namaken?
Na dit avontuur kan ik na de vakantie zo half september voor implantaten, ik ben er geen held in, maar ga het toch doen als het mogelijk is. Wordt vervolgd Lachen

Wens iedereen een hele mooie dag toe en we houden de moed erin hoor, dames!

Lief groetje van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 25 feb 2021 10:38    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oeps Crebster pijnlijk, je krijg er daarna wel wat mooie voor terug maar toch.
Dus je heb dan zo.n mond als een oud bessie hahahah sorrie moet er even om lachen.
Kzie gelijk een beeld voor mij haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2021 11:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Geschokt Schaam Schaam

Pffff, een schop onder mijn kont heb ik nodig: weer rood...
Maar niks raars gedaan deze week dus ben even in de war.

Afijn, we zijn voornemens ook in de weekenden wat strikter op ons eetgedrag te letten dus hopelijk is dit rode gedoe van tijdelijke aard.
Ben wel lichtelijk uit mijn humeur nu!

Fijn weekend allemaal.

P.s. Crebster hoe gaat het?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 8:55    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo, daar was ik weer. We hebben genoten aan het strand. Extra vroeg de wekker gezet en om 8.00 uur al de deur uit. We liepen om 9.30 het strand op. Was nog erg rustig. Mooi! Wind was wel kouder dan we verwacht hadden, maar de honden hebben genoten! Erg blij En daar doen we het voor. Want persoonlijk loop ik liever in de bossen. Lachen Dat doen we in de zomer, dan gaan we nooit naar het strand.
Na het strand chinees besteld. Geen zin om te koken. Ik groenten en wat bami met saté saus. Niet erg khd arm, maar wel ok denk ik.
Gisteren was onze trouwdag. Hadden we vlaai in huis gehaald. Beetje vieren, een halve, dacht dat onze dochter misschien nog zou komen opdagen, maar die kwam niet, nachtdienst. Dus in de avond niet gegeten, maar de vlaai opgemaakt.
Vandaag dus weer netjes de eetmeter invullen en matigheid. Lachen Want ik wil graag volgende week weer onder de 66 zijn. En dan zo verder, beetje bij beetje terug naar een acceptabel (voor mezelf he) gewicht. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 11:35    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Lisanne@ Lief dat je aan me dacht.
Laat ik zo zeggen...ik ben ontzettend opgelucht dat het ergste achter de rug is. De eerste dagen zijn nooit zo prettig, maar ik heb een prachtig bekkie nu. Ik ben geen held in deze dingen en dat je dan ook nog alleen naar zo een kaakchirurg moet, bah...maar...het is voorbij en heb bereikt wat ik zo graag wilde. Een prachtig mooi (kunst)gebit wat straks pijnloos is en ik hoop geen aangezichtspijn meer.

Shakena@ Wat ben jij erg zeg! Ha ha ha...moest zo om je lachen. Ik moest ook altijd lachen om al die tandeloze mummeltjes, hoor Nu hoor ik ook bij de tandeloze mummellaartje. Maar je denkt toch niet dat dat ding uitgaat, hè? ja...om schoon te maken, maar ik ga echt niet zónder gebit slapen of zo, hoor! Grap

Ach mensen, laten we er maar om lachen, want het leven is veel te kort, ja toch.

Wens iedereen een heerlijk weekend en geniet van het zonnetje.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 11:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  Volgende
Pagina 28 van 29