Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Shakena, daar zeg je een waar woord. Je gezondheid is het belangrijkste hoor. Lach Wat erg van je vriendin. Sip

Crebster die avocado kun je met kruiden ook al heel goed op smaak brengen denk ik. Gesnipperd uitje, en/of knoflook. En dan wat thijm erdoor? Ik gebruik LoSalt, daar zit minder natrium in. Doe ik ivm hoge bloeddruk van echtvriend. Lach En je proeft het verschil niet.

Lisanne je bereikt met je gewicht een soort van evenwicht, dan schommel je wel wat maar binnen marges. Als je daar kunt blijven is het prima!
Helaas ben ik uit mijn marges gegaan en moet het er nu weer af. Wat met de jaren steeds moeilijker gaat, na de overgang is het echt een gevecht geworden. Verward Maar ik blijf nu de Eetmeter invullen dan weet ik tenminste dat het niet aan de kcal ligt, vaak is hartig eten de boosdoener, dan is het vocht. En brood doet bij mij slechte dingen voor mijn gewicht helaas. Want ik vind brood namelijk wel heel lekker. Schaam Schaam
Het blijft altijd opletten op wat we eten he. Het zit er zo aan, maar eraf, dat is een ander verhaal. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 1:20    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:

Vandaag is manlief jarig, we gaan er samen toch maar wat gezelligs van maken. Vanmorgen om 5.15 uur (zo vroeg mag hij nu eenmaal opstaan) heeft hij zijn kado al ontvangen; het boek Smokey Goodness deel 2. Heerlijk BBQ boek, voor échte BBQ mannen, hahaha, vind ie leuk (en lekker).
Als hij vanmiddag thuiskomt zorg ik voor een gebakje met een kaarsje erop (dat weet ie nog niet, hij denkt dat ik ben werken maar ik heb vrij gepland), en vanavond wil hij graag eten bestellen bij de Griek...zondig dagje dus, maar ja hij verjaart maar één keer per jaar en ik vind sowieso dat het nu wel even wat specialer mag omdat we al geen mensen kunnen uitnodigen.
Fijne dag allemaal!

Nog van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk! Een gebakje met een kaarsje! Wat een leuke verrassing dat je thuis bent en dit voor hem organiseert! Hoe vond hij zijn verjaardag? En was het eten lekker? Ik hoop dat je er van genoten hebt! Misschien heb je het al geschreven maar ik heb nog niet verder gelezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 18:13    

Reageer met quote
@lisanne en @crebster:

Mijn beugel valt mij tot nu toe alles mee. Bedankt voor jullie belangstelling. De dame van de orthodontist zei dat het vorige week zaterdag (de dag na het plaatsen) wel pijnlijk zou zijn. Ze had het over tot 3 dagen tot een week vloeibaar eten. Maar ik voelde geen pijn gelukkig. Ik snijd wel mijn brood in kleine stukjes en ook een spelt koek. Dus vloeibaar eten was niet aan de orde. Een banaan afhappen gaat niet. Durf ik ook niet. Dus die breek ik in kleine stukjes. Maar gewoon eten gaat prima. Ik moet 12 maart terugkomen.

Ik ga zo pannenkoeken bakken. Met stukjes appel o.a. Mijn man heeft buitenbeentjes gekocht.

Verder heb ik een nieuwe lease auto sinds afgelopen maandag. En is het heel druk op mijn werk, wegens een langdurig zieke. En ben ik privé heel druk met een boekje voor mijn moeders komende 80e verjaardag in maart. Zie mijn boekje.

@dymphie: wat leuk dat jullie weer met de caravan naar een boer gaan in de buurt van Leersum! Hoe was het?

Ik wens iedereen een heel fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 18:26    

Reageer met quote
Fijn dat de beugel tot nu toe meevalt Annette! Erg blij

Ik blijf iets boven mijn weekgewicht hangen en weet echt niet waarom. Soms kan ik daar echt moedeloos van worden hoor. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 0:10    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Bij mij is dat toch: dat ene koekje toch maar wel..., een smerig vies lekker toetje, omdat we er even tussenuit zijn, met alle excuses erbij bedacht, maar toch, die nekken me. Ik voel me dan ook meer opgeblazen, al doe ik verder geen heel gekke dingen op het gebied van eten. Sinds ik niet meer over de logistiek van het eten ga, sluipen er dingen in die eigenlijk niet goed voor me zijn. En dat woordje eigenlijk moet ik maar skippen en mijn andere mindset die beter voor me is, weer van stal halen. Niet eigenlijk, maar doen. Nu!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 11:56    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen,

ik kom jullie even snel een fijne begin van de nieuwe week wensen!
Geen tijd voor een langer verhaal want mijn klantje van vanmiddag belde of ik vroeger kan komen, even gas erop dus, haha!

Tot gauw dames!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 9:52    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Fijne dag !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 10:49    

Reageer met quote
Fijne week gewenst allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 15:02    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vanmorgen 20 min gesport en vanmiddag 35 min gelopen.
Het is heerlijk lekker van genieten zolang het duurt.
Fijne week allemaal Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 15:35    

Reageer met quote
De weegschaal is eindelijk weer in beweging, de goede kant op wel te verstaan! Erg blij Echt blij mee. Het hoeft niet hard te gaan, maar ik wil toch wel een beetje minder deze week. Lachen

Laatste nachtje werken, dan kan ik ook nog even genieten van het onvoorstelbaar mooie weer. Plannen gemaakt om woensdag naar het strand te gaan; lunch mee en wat te drinken. En dan op de terugweg broodje bij de MacD. Dus ik moet zeker nog even afvallen, anders kan ik me zo'n uitspatting niet veroorloven he. Uitlachen De honden gaan ook blij zijn, die genieten heel erg van zee en strand. En ik hoop dat het door-de-weeks minder druk zal zijn. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 feb 2021 1:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Pagina 27 van 31