Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Lisanne en Crebster, wat heerlijk zoals jullie reageren. Word ik blij van en geeft me een kick!
Morgen wegen ( hoop het niet te vergeten). Morgen vroeg in de middag naar waterfysio. Dan even rusten en dan trekken we de 'stoute' schoenen weer aan om met de caravan naar een boer in de buurt van Leersum te gaan. Daar komen we nu een jaar of tien en we kunnen er altijd terecht. Toen was het onze uitvalsbasis al we op de kleinkinderen gingen passen. We kwamen er dan in het weekend, en hoefden vanuit de Achterhoek niet zo lang te reizen of in de spits te staan. Alles heel simpel en eenvoudig en fijn vlakbij zoon, die ook wel een even extra op zijn fiets langs kwam. Ongeveer twee jaar zijn we er niet geweest ivm mijn hersenbloeding. Maar toen we ontdekten dat we toch konden blijven kamperen, wilden we toch ook weer graag daar naar toe. En we kunnen er terecht. Blij mee. Hopelijk zien we de andere kleinkinderen dan ook weer.
Verder ben ik benieuwd hoe mijn gewicht morgen is. Als het stabiels, ben ik al voor de helft tevreden. ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2021 17:23    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha!

Dymphie, wat lief van je, fijn dat ik je blij kan maken Lachen
Wat een leuk vooruitzicht, kamperen én familie zien, geniet ervan Meis!

Shakena, gaat het nog goed met het sporten/bewegen?

Crebster, lukt het een beetje om weer in je eetpatroon te komen, en de gevulde koeken links te laten liggen?

Annette, Flying Missy, Sweetdreams, enzo, hoe gaat het met jullie?

Ik heb vandaag een druk dagje voor de boeg: 2 klanten dus heel de dag aan de arbeid en vanavond de wandelsessie met mijn vriendinnetje (normaal op dinsdag maar deze week wilde ik natuurlijk bij de jarige Job blijven).
Dus hup, ik ga eens van mijn luie r**t af en aan de slag!

Have a nice day Meiden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 8:07    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Reageer met quote Bewerk/verwijder dit bericht
Op 1 of andere manier val ik niet af
Ben 16:8 aan het vasten ik sport 5 ochtenden en loop af en toe nog
Ik let op mn suikers
Maar ik word niet lichter maar ook niet zwaarder.
Misschien is dit gewoon mijn gewicht.
Voel me wel goed hoor,
Kzou niet zo gauw weten wat ik nog meer moet / kan doen
Maar wil zo graag naar de 70 kg
In 2012 redde ik het ook, er is vanaf 2012 tot nu wel heel veel gebeurd ws werkt dat ook wel mee pfff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 9:48    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen schone dames,

We hadden gehoord dat de avocado's zo goed voor je zijn. We hadden ze nog nooit gegeten. Gister tijdens mijn wandeling moest ik toch ff langs de Jumbo en gelijk een avocado gekocht. Thuis gekomen liet ik het zien aan mijn man en die vroeg zich al af of dat goed zou gaan met die pit eruit halen. We hadden een tijd geleden gezien op tv dat er zoveel ongelukken mee gebeuren.
Het ging allemaal goed...samen een halve geproefd en het viel mee.
Kijk ik in de eetmeter, zijn die krengen 322 kcal.!!!
Niet echt lekker, maar super gezond....alleen... vanmorgen op de weegschaal gestaan....78 kg. En niet alleen van de avocado Schaam Schaam

Dus Shakena@...ook Crebster zit in een dal, ha ha ha...het lukt van geen kant en ben ook niet sterk genoeg hoor.

Lisanne@ Het gaat nog steeds niet zoals het moet, die gevulde koeken zijn het nog niet eens, de chocola hakt er ook soms goed in. Gister gelijk ook bij de Jumbo een Knopper gekocht, had zo een trek na dat gewandel ( valkuil om dan ook boodschappen te doen) en had het nog nooit gegeten, zag het op tv...moest het ff proeven, dus het is niet gek dat ik aankom. Stom

Dymphy@ Succes met wegen en geniet maar lekker van je waterfysio, goed dat je dat allemaal onderneemt. En wat fijn dat je op je eigen camping weer kan staan dichtbij familie. Super gezellig. Is het niet te koud nu op een camping te staan? Gelukkig wordt het weekend heel zonnig. Speciaal voor jou, kan je lekker je opwarmen aan het zonnetje. Zal aan je denken als ik ook in het zonnetje op het balkon zit het weekend, maak het maar gezellig hoor. Jullie hebben het verdiend en door je sterke doorzettingsvermogen ben je zover gekomen.

Jij en Shakena zijn een voorbeeld voor mij. Niet bij de pakken neerzitten, maar doorgaan. Super helden!!!

Wens iedereen een hele fijne dag toe, we gaan er weer voor.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 10:33    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Lief van je Crebster. Ik voel me overigens echt niet zo n doorzetster hoor. Moet mezelf echt tot dingen zetten om te doen. Wat helpt, is dat de afspraken er gewoon staan.
Familiebezoek zal er niet in zitten denk ik. Gisteren even met zoon gebeld. Ze zijn echt bang om ons te besmetten. Nou ja, als ieeen keertje en half uurtje langs komt, ben ik al blij. En ander maR ge2oon genieten van het fijne plekje daar!!
Misschien kunnen we wel buiten zitten...ik vind het zo erg dat er zoveel mensen bang zijn. Het doet mij denken aan de tijd in mijn jeugd dat ik een beetje na ging denken over de wereld om me heen. Ik was een jaar of zes, zeven... Overal dat onzichtbare gevoel dat ik dingen fout deed. Het was nooit goed genoeg. Veel wat... als... gedachten. Ik denk dat de regering mensen zo bang maakt. Ik mis een positieve stimulans en vooral een echt gevoel van herkenning en erkenning uit de overheid.
Ik merk dat ik me er down van voel en ik voel het knopje richting up nog even niet. Uit ervaring weet ik dat het wel weer bijdraait, maar nu nog even niet.
Kom op. Ik kan het wel. Liefs allemaal! En dank voor jullie steun!!

O ja, gewicht is gelijk gebleven. Dat is al heel mooi!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 10:54    

Reageer met quote
@Crebster haha Held, nou dat toch echt niet hahah.
Maar bedankt voor het compliment.
Denk dat mn leeftijd ook mee werkt.
Ben 56 dus ja wat zal ik zeggen.
We vliegeren de hele dag door. Pff
Dus de hormonen zullen er ook wel toe doen.
De kou van de afgelopen dagen vond ik heerlijk veel minder opvliegers.
Maar nu komen ze al weer hoor.
Dat is het leed wat de overgang heet.
Hahha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 11:32    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo daar ben ik weer. Op het werk. Tussendoor tijdens het eten kom ik even voorbij. Lachen
Met mij gaat het goed. Ik eet nog steeds 1200 tot 1500 kcal. Voer hetgeen ik eet in in de Eetmeter. Toch val ik niet af. Dacht al dat mijn weegschaal misschien stuk was, maar echtvriend zei van niet. Echt dagenlang achter elkaar hetzelfde op de schaal. Raar toch? Rollende ogen Maar goed, ik ga het zo invoeren want het is wat het is. Verward

Crebster avocado kun je het beste niet zo eten, maar bijvoorbeeld blokjes in de salade doen, of schijfjes op brood met een beetje zout/peper. Ik maak er ook wel eens een smeerseltje van -prakken- met kruiden. Lachen Dan is het lekker hoor. En het vult goed. Dan heb je ook minder trek in 'lekkers' he. Lachen

Dymphie, iedereen krijgt er genoeg van he? Ik mis mijn kinderen en mijn familie (broers) ook hoor. En opbellen is toch niet hetzelfde he. Sip Maar we gaan de goede kant op met inenten en de lente komt zo. Meer licht en meer vreugde dan. Ik probeer het ook maar per dag te bekijken. Niet te ver vooruit denken. Het perspectief is; inenten van iedereen die maar wil. En dan komt het allemaal weer min of meer goed. Lach Eerst maar even lekker genieten op de camping. Ik ben jaloers hoor, ik mag pas het laatste weekend van maart gaan opbouwen weer. Lach

Shakena na de overgang ben je een paar kilo zwaarder. En het gaat er heel slecht weer af ook. Hormonen inderdaad. Heel irritant. Boos Uitlachen

Nou ik probeer de komende dagen (nachten) weer regelmatig even langs te komen hoor! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 3:16    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Holléé, een half onsje cellulitis erbij deze week...als ik zo naar mijn schema kijk is het ook echt wel schommelen, een knipperlicht rood/groen Lachen Verrast

Naja, het zal mijn gewicht wel zijn, ik kan zonodig naar die 60 willen maar waarom moeilijk doen?
Zo slecht is het nu niet, een gezond gewicht...
Maar ja, het zit in ons hè, iets in de kop dan zit het nog niet in de kont Lach

Gelukkig tobben we allemaal met hetzelfde en hebben we elkaar om tegenaan te “klagen”, wat zou ik zonder jullie moeten?
Veel mensen begrijpen niet wat het probleem is van een kilootje meer of minder, genoeg is genoeg zeggen er veel.

Afijn, ik zet gewoon door en wie weet wil het toch nog eens zakken naar mijn streef.
Voor nu: fijn weekend allemaal, en tot snel weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 7:54    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Lisanne@ Moet zo lachen om hoe jij alles omschrijft, Lachen
Maar heel herkenbaar over wat andere mensen zeggen als je zegt dat je wat bent aangekomen en dat er weer wat vanaf moet. 'Ach...je bent toch slank' zeggen ze dan met zo een afkeurend gezicht. Je kent het wel, dan moet ik wel lachen. Je hebt het maar mooi gedaan, Lisanne. Tuurlijk willen we gewoon soms wat extra afvallen, als de dood dat er steeds weer wat aan komt, maar wat kom jij van ver zeg en nu al zo lang zo mooi op gewicht. Maar idd...we blijven eraan werken. Lekker klagen, maar niet te lang, maar dat valt bij jou wel mee, lig soms in een deuk om je. Heerlijk!

Dymphie@ Als ik zo eens lees wat je hebt meegemaakt, nou...dan vind ik dat je echt wel een vechtertje, anders was je niet zover gekomen. Tuurlijk gaat het niet zonder slag of stoot, maar je doet het toch maar mooi. Nu lekker genieten, hier schijnt de zon al.

Shakena@ ja ja...ook jij moet niet al te bescheiden zijn. Je hebt die rotziekte mooi weten te bevechten, ik kan er niet over mee praten, want dat kan pas als je zoiets zelf mee maakt, maar ik vind het een vreselijk moeilijk en geestelijk slopend gevecht en kijk hoe jij nu in het leven staat. Nou, petje af hoor. En die opvliegers, ik heb ze nog en ik blijf dat denk ik wel houden. De ene keer meer dan de andere keer. Ik laat het over me heen komen en ga dan weer verder, geen aandacht aan geven.
Als ik veel te veel gegeten heb, dan komen de opvliegers wat heftiger. Stom
Geniet maar lekker en zeker als straks alles weer normaal wordt. Laten we ervan uit gaan dat dat snel gebeurt. Hou vol!

Flying Missy@ Weer zo een harde werker in ons midden. Respect hoor. Leuk dat je ff langs komt, gezellig.

Tja...die avocado. Weet je...ik lus niet zoveel en gebruik beslist geen extra zout. Wel veel kruiden. Ik eet het meer als medicijn, omdat het ontstekingsremmend werkt i.v.m. artrose en ja...de cholesterol. Daar is een avocado ook heel goed voor en nog voor heel veel dingen meer.

Wens iedereen een fijn weekend, geniet maar lekker.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 9:53    

Reageer met quote
@Crebster, wat ben je toch een lief mens.
ja ik ben het gevecht aangegaan, mawr je hebt geen andere keus.
Mn vriendin is voor de 2e keer het gevecht aangegaan en dat vind ik nog wel een dingetje.
Zij kreeg het de 1ste keer een jaar eerder dan ik en toen ze 8 jaar schoon was en dacht de griep te hebben kwam de man met de hamer voor de 2 de keer
Zij vecht nu voor een paar jaar verlenging.
Gelukkig sta ik positief in het leven.
Elke dag dat je gezond mag opstaan is een kadootje. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 13:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 26 van 31