Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen kanjers,

Josephine@ Ontzettend bedankt voor de informatie van het cholesterol. Daar kan ik echt wat mee en het is genoteerd.
Tja...ik kon er nu ook niet meer omheen betref de cholesterol. Hij is 10 geweest, vandaar ik ging lijnen, maar dat helpt dus niet.
Ik had nog Inegy, dat zijn twee soorten bij elkaar, heel goed maar super duur. € 150,- per kwartaal. Die van mijn man zijn € 16,- per kwartaal. Zorg is leuk, maar ze hoeven niet rijk van mij te worden. Geen wonder dat de kosten van de zorg de pan uit rijzen. Ik heb het met mijn huisarts besproken en als mijn cholesterol tabletten op zijn, gaan we over naar andere. Maar ik vind het super dat ik nu kan vragen naar Atorvastatine. Misschien zijn deze medicijnen ook voor mij goed en niet zo absurd duur.
Verleden jaar had ik bijna mijn eigen bijdrage terug. Ik ben totaal geen 'dokter loper' en ik vraag altijd als ik medicijnen voorgeschreven krijg of het geen dure zijn.
Ben nogal zuinig wat dat betreft.
Het gaat vaak alleen maar om de naam die je betaalt en die farmaceutische bedrijven maken er een potje van, zie maar met de vaccins. Echt treurig dat dit zo maar kan.
Gelukkig zijn we anno 2021 en veel mondiger geworden.
Nogmaals super bedankt, Josephine. Duim

Wens iedereen een hele fijn weekend en wees sterk.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 12 feb 2021 11:21    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@crebster: lief dat je aan mij denkt! Dat doet mij goed.

Ik heb een dik rood hokje gescoord afgelopen week. Maar dat zal wel wat minder worden binnenkort. Ik heb namelijk sinds gisteren een bovenbeugel. Ik vermoed dat ik dan wat minder ga eten. Mijn zus viel er 10 kilo door af. Maar zij had een boven- en onderbeugel. Dat scheelt toch!
Ik heb nu nog geen last. De dame van de orthodontist zei dat het vandaag wel pijnlijk zou zijn. Maar ik voel niet. Ik snijd wel mijn brood in kleine stukjes en ook gisteren een spelt koek.

Gisteren heb ik nog geschaatst. Drie kwartier Maar ik ben 3 x gevallen. Met als gevolg een zere, dikke en rode knie. Ik heb er Voltaren emulgel op gedaan. Vandaag heb ik dus niet geschaatst maar wel gewandeld. Prachtige taferelen!

Ik wens iedereen een fijn weekend!

Lieve groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 feb 2021 18:00    

Reageer met quote
Voor alle kanjers van dit sprintje.

Groetjes en fijne Valentijnsdag van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2021 9:24    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het vasten, gaat mij steeds beter af
Krijg nu wel eerder trek maar ik kan het volhouden tot s.middags 12 Uur.
Ik weeg mij maar 1x p w dus woensdag of donderdag zie ik ook of ik ook afval maar ik zit beter in mn vel,
Zal ws ook komen dat ik nu weer aan het sporten bent met lucy Windham via YouTube
Het lijkt er op dat ik cm afvalt broeken gaan afzakken altijd lekker Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2021 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Dames!

Crebster, dankjewel voor de Valentijnsgroet. Ik heb er geen moment aan gedacht gisteren, ik ben niet zo van valentijn...

Wij waren daarentegen vooral on-line aan het carnaval vieren afgelopen weekend, erg leuk: veel verenigingen hier in de omgeving hadden hun best gedaan er wat leuks van te maken.
Van Bingo’s tot foto’s uit de oude doos, sketches en natuurlijk carnavalskrakers. Het was heel anders maar toch ook wel gezellig en een gevoel van samen.

Annette, veel succes met je beugel. Dat zal wel vreselijk wennen zijn. Maar het is voor een goed doel!

Shakena, fijn dat je weer kunt sporten en nog fijner dat je weer lekkerder in je vel zit. Dat gaat de goede kant op Meis.

En nu hupsakee, de werkweek gaat weer aan.
Geniet van je maandag en nog even van de sneeuw,
tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2021 9:23    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gister een stuk gewandeld, lekker in de kou.
We liepen langs de Rijn daar was net iemand gevallen. Dhr was even van de wereld flinke hoofd wond.
We hebben allebei EhBo maar er waren al zoveel mensen om hem heen.dat ik dacht ze hebben ons niet nodig.
Heb alleen gezegd probeer hem van het ijs te halen, en niet met zn alle om hem heen staan je weet niet of het ijs daar sterj genoeg voor is.
Wij waren de straat uit toen kwam de Ambulance
Gister wel gezondigd dochter had valentijn taart gemaakt. ja dan kan ik geen Nee zeggen.
We hadden een menu besteld bij mn schoonzoon(die heeft een eigen restaurant in Voorhout)
Dus heb wat carpaccio en kip en q stukje spareribs. En 2 chocolade soesjes
Pff heb er nu spijt van lijkt net of ik het voelt zitten hahah.
Vandaag niet gesport ben alle luxaflexen aan het schoonmaken en gelijk de ramen zemen.
De was gedaan eb alles aan het stoffen zuigen volgens mij is dar wel genoeg beweging voor vandaag. Uitlachen
Het regent hier al vanaf vannacht,
Ze gaven code rood maar hier valt hey helukkig mee met de gladheid.
Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2021 10:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hopsakee, het lijkt ineens wel lente nu, haha, het is al licht om 7.45 uur en de sneeuw verdwijnt rap!
Jammer...maar we hebben het toch maar mooi gehad, een toppunt voor alle schaats en slee liefhebbers.

Vandaag is manlief jarig, we gaan er samen toch maar wat gezelligs van maken. Vanmorgen om 5.15 uur (zo vroeg mag hij nu eenmaal opstaan) heeft hij zijn kado al ontvangen; het boek Smokey Goodness deel 2. Heerlijk BBQ boek, voor échte BBQ mannen, hahaha, vind ie leuk (en lekker).
Als hij vanmiddag thuiskomt zorg ik voor een gebakje met een kaarsje erop (dat weet ie nog niet, hij denkt dat ik ben werken maar ik heb vrij gepland), en vanavond wil hij graag eten bestellen bij de Griek...zondig dagje dus, maar ja hij verjaart maar één keer per jaar en ik vind sowieso dat het nu wel even wat specialer mag omdat we al geen mensen kunnen uitnodigen.

Shakena, wat een toestand zeg tijdens jullie wandeling. Gelukkig was er hulp genoeg. Zo te lezen had je verder wel een mooie valentijnsdag, lekker gesnoept, dat mag ook weleens!

Zjo, ik ga mijn klantje van deze ochtend eens opzoeken.
Half dagje en dan beetje feest Disco

Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 8:06    

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Hopsakee, het lijkt ineens wel lente nu, haha, het is al licht om 7.45 uur en de sneeuw verdwijnt rap!
Jammer...maar we hebben het toch maar mooi gehad, een toppunt voor alle schaats en slee liefhebbers.

Vandaag is manlief jarig, we gaan er samen toch maar wat gezelligs van maken. Vanmorgen om 5.15 uur (zo vroeg mag hij nu eenmaal opstaan) heeft hij zijn kado al ontvangen; het boek Smokey Goodness deel 2. Heerlijk BBQ boek, voor échte BBQ mannen, hahaha, vind ie leuk (en lekker).
Als hij vanmiddag thuiskomt zorg ik voor een gebakje met een kaarsje erop (dat weet ie nog niet, hij denkt dat ik ben werken maar ik heb vrij gepland), en vanavond wil hij graag eten bestellen bij de Griek...zondig dagje dus, maar ja hij verjaart maar één keer per jaar en ik vind sowieso dat het nu wel even wat specialer mag omdat we al geen mensen kunnen uitnodigen.

Shakena, wat een toestand zeg tijdens jullie wandeling. Gelukkig was er hulp genoeg. Zo te lezen had je verder wel een mooie valentijnsdag, lekker gesnoept, dat mag ook weleens!

Zjo, ik ga mijn klantje van deze ochtend eens opzoeken.
Half dagje en dan beetje feest Disco

Fijne dag allemaal!

Gefeliciteerd met je mannetje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 8:45    

Reageer met quote
Goedemorgen bikkels,

Disco Nou nou...1 onsje eraf. Dansen

Ik ben er blij mee.

Annet@ Hoe gaat het met je mond? Valt het mee of heb je er veel last van? Sterkte, het resultaat zal mooi zijn moet je maar rekenen. Gaat het een beetje met je zusje?

Shakena@ Eng niet, als er ongelukken gebeuren op het ijs. We hebben genoten van al die mensen voor ons appartement en de kindjes die zo een lol hadden, maar als het gaat dooien ben ik als de dood dat die kinderen toch nog ff gaan kijken of ze nog kunnen schaatsen. Gelukkig ging het goed hier.

Wens iedereen weer een fijne dag toe en zoals Lisanne al schreef wordt het prachtig mooi weer het weekend. Ik kijk er naar uit.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 8:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goeiemorgen Lieve Mensen!

Crebster, heerlijk toch: 1 ons groen vak! Haha, ik zou er elke week voor tekenen hoor, vele onsjes eraf maken slanke billen.

Annette, ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat met jouw beugel?

Ik moet wel even erg pas op de plaats vandaag, balansdag, gister gezondigd met chocoladetaart en een Griekse schotel incl. frietjes...
Maar het was voor een goed doel en moet kunnen af en toe.

Oké mooie dames, geniet van je dag en maak er wat moois van,
toedeloe!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2021 7:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 25 van 31