Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Shakena@ soms eet ik ook langere tijd niet. Zo eet ik nooit tussen 18:00 uur tot aan mijn ontbijt en soms zelfs niets tot aan de lunch.
Het is niet echt vasten, maar deze gewoonte wil ik aanhouden. Dat compenseert goed als je toch wat lekkers hebt genomen en doordat het zo regent niet kan gaan fietsen of wandelen.
Eet je genoeg eiwitten, dat scheelt een hoop en geen bewerkte toestanden eten en heel veel drinken. Ik neem nu nog maar 1 shake van Dieet Pro per dag. Dan kom ik toch aan mijn eiwitten.

Succes, het gaat je zeker lukken, al blijf je maar stabiel. Je innerlijke rust is ook heel erg belangrijk.

Lief groetje van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 28 jan 2021 9:20    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Crebster schreef:
Goedemorgen allemaal,

Shakena@ soms eet ik ook langere tijd niet. Zo eet ik nooit tussen 18:00 uur tot aan mijn ontbijt en soms zelfs niets tot aan de lunch.
Het is niet echt vasten, maar deze gewoonte wil ik aanhouden. Dat compenseert goed als je toch wat lekkers hebt genomen en doordat het zo regent niet kan gaan fietsen of wandelen.
Eet je genoeg eiwitten, dat scheelt een hoop en geen bewerkte toestanden eten en heel veel drinken. Ik neem nu nog maar 1 shake van Dieet Pro per dag. Dan kom ik toch aan mijn eiwitten.

Succes, het gaat je zeker lukken, al blijf je maar stabiel. Je innerlijke rust is ook heel erg belangrijk.

Lief groetje van Crebster.

Thanx,
Ik drink bijna 3 liter, maar dat doe ik al sinds 2012.
Heb tussen de middag een bord volle yoghurt met Atkins poeder en een schep lijnzaad.
Ik blijf redelijk stabiel, maar die 70 kg trekt toch wel heel erg aan mjj.

Ik probeer dat vasten gewoon. Ook om te kijken of ik daar sterk genoeg voor bent. Smiddags heb ik onwijze behoefte aan zoetigheid.en dat is wel een heel groot ding.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2021 11:47    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Leuk oppeppend plaatje. Ga ik van grijnzen...

Shakena, hou vol!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2021 17:43    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lisanne , bedankt voor de lachende gezichtjes ;-).

Blijkbaar is vorige keer een deel van mijn verhaal weggevallen... ik was dus naar de garage gegaan voor twee nieuwe banden. Bij het thuiskomen zag ik op mijn offerte dat ik maar liefst 66 euro meer had moeten betalen dan er afgesproken was... dus gemaild naar de garage, uiteindelijk mijn geld wel teruggestort gekregen. Er was iets misgelopen met hun prijzen zeiden ze... of proberen ze dit gewoon??

Terug 77,8, weer bij af. Hèhè.

Het herstellen van mijn teen zou een 6tal weken gaan duren volgens de huisarts, dus nog twee weken te gaan. Eergisteren wel 4 km gaan wandelen met collega's, op schoenen lukt het.

Volgende week vrijdag krijgen we ons eerste coronavaccin, best wel spannend...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2021 22:24    

Reageer met quote
Sjeej, die teen... dat was een nieuwjaarsklapperd van jewelste!!
Nog twee weekjes... daarna wordt t vast beter. Op de kalender zetten en vast een beetje aftellen? Dat deed/doe ik ook wanneer ik een rare schuiverd maak met mijn lichaam. Dan prent ik mezelf in dat de eerste drie dagen het ergst zijn, en dat het daarna beter zal gaan, beter zal moeten gaan. Van de zomer wilde ik dat ook toen ik uit mijn rolstoel gegleden was op de strandafrit van een strandtent op Terschelling. Helaas duurde het toen echt ook drie volle weken voordat mijn spierpijn over was. Afijn, weer wat geleerd, zou mevrouw Stemband ( van meneer Kaktus) gezegd hebben.

Fijn dat je al zicht hebt op de inenting. Wij wachten rustig af.
We houden ons zo goed mogelijk aan de adviezen van de overheid, maar ik wil onze kinderen en hun kinderen toch minimaal eens per week zien. Dat betekent in ons geval dat we één middag in de week na de opvang op onze twee kleinmannetjes passen, daarna eten regelen en dan met ook papa en mama met elkaar eten en bijpraten. De andere zoon vraagt ons per week om te komen eten. Dat is nu morgen. Hij bakt dan pannenkoeken. Yam!
Ook dan praten we weer een beetje bij. In de eerste lockdown hebben we dit ech niet gedaan, maar daar werden we eigenlijk allemaal erg depri van. Indeze tweede lockdown kiezen we ervoorom het anders te doen. Wel houden we allemaal netjes afstand en knuffelen we niet. Zo ervaren we allemaal minder stress.

Nacht! voor wie hier nog langs komt!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2021 22:50    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Lieve mensen,

Ik ben blij; tóch een groen resultaat deze week.
Ik was er bang voor, woensdag had ik een “vreetdag”, alles wat los en vast zat verdween in mijn mond...kon er geen verzet tegen opbrengen.
Maar gelukkig heeft dat niet aangezet en kon ik me gisteren ook weer gelijk herpakken.
Wat een Mutsen zijn wij toch ook hè, dat we het soms gewoonweg niet kunnen beheersen terwijl we weten dat het niet goed voor ons is, en dat we ons er juist ongelukkig door voelen... Jeuk

Shakena, kom op Meis, je bent een doorzetter. Ik hoop dat dat vasten jou gaat helpen, ik zelf ben er geen voorstander van.
Maar ieder zijn keuze/manier hoor. Geef niet op!

Sweetdreams, aftellen voor jou: zowel wat betreft de genezing van jouw teen als de vaccinatie volgende week. Is toch een soort mijlpaal hè, het gevoel dat de vaccinaties het begin van het einde zijn.
Laten we het hopen...

Dymphie, wat ben je toch zeldzaam positief altijd! Dat verhaal van een ‘rare schuiverd’ heerlijk hoe jij het verteld. Terwijl het toch een ellendig gevoel moet zijn geweest.
Ik ben blij met je berichtjes in dit sprintje, word er vrolijk en optimistisch van Yes! (nederlands=

Crebster, het gaat erg goed met jouw mannetje begrijp ik: als ie al de ramen voor je wast. Lief van hem, maar ik begrijp dat wel: jij bent ook ontzettend zorgzaam voor hem.
Toppertjes zijn jullie samen, fijn om te lezen altijd!
Iets aangekomen, maar dan ook maar ietsje hoor; dat heb jij zo weer eraf. Je hebt ervan genoten dat is heel wat waard.

Zo, ik ga een half dagje aan de arbeid en vanmiddag met een lange lijst naar de Aziatische supermarkt.
Ik wil morgen Babi spek maken ( zie je die cellulitis al uit mijn billen ploppen? ), en heb gelijk ons kruidenkastje gecheckt.
Even de Oosterse kruiden, curry pasta’s, etc. weer aanvullen.
Lang uitgesteld maar nu grijpen we te vaak mis dus het moet even.

Afijn, ik wens jullie allen een mooi weekend,
veel genieten hoor, dat is toegestaan, hahaha!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 7:49    

Reageer met quote
Dank je Lisanne! Kussen
Ik ben vroeg op vandaag...voor mijn doen dan.
straks naar de BPM (borstenpletmachine)... Moest een speciale afspraak maken. Ik ga dan over in een andere rolstoel en met een lift naar boven. Mijn lieverd mag niet mee naar binnen... dus we zien wel hoe dat gaat. Het regent nu nog een beetje was net heel erg... Zin heb ik er nog niet in, maar ik hou me maar voor dat het over en uurtje voorbij is.jullie lezen nog wel hoe het gegaan is.. whoeahh!! Tot later!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 9:33    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank jullie wel,
Het moet gaan lukken.
Sinds sept 2012 is Op geven is geen optie, mijn motto

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 21:05    

Reageer met quote
Viel mee in de foto-borstenbus. Gelukkig kon ik zelf met mijn rolstoel achteruit de lift oprijden en de bus in gaan. In de fotoruimte was een speciale hoge rolstoel waar ik op kon blijven zitten tijdens de vier foto's. De twee verpleegkundigen die me hielpen, waren fantastisch.ze waren handig en zachtaardig. Het was niet fijn, maar goed te doen. Ik hoop binnen een week de (goede) uitslag te krijgen. En dan ben ik er zeker voor twee jaar weer van af.Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 21:29    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Tja, nooit fijn die borstfotoos maken maar het dient een goed doel. Dus het is niet anders, gewoon doen. Maar gelukkig heb je het er weer opzitten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 7:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 20 van 31