Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag weer wezen bloed prikken morgen de uitslag we hebben wel een bloeddrukmeter gekocht zo kunnen we af en toe even meten.
Hoofdpijn is nog niet helemaal weg maar ga straks wel proberen om weer even te gaan lopen.
Morgen ga ik ook weer rustig sporten ws alleen benen en buik,
Heb ook oefeningen dat je tussen door moet joggen maar dat ga ik nog maar niet doen.
Rustig aan opbouwen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jan 2021 12:32    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goeiesmorges!

Tjee, ik heb het verschonen van de kattenbak maar uitgesteld tot tussen de middag: het valt met bakken uit de hemel hier. Zit net mijn haar een beetje in model zou ik naar buiten moeten, hahaha!
Vandaag een halve dag uurtje/factuurtje werken en vanmiddag hier thuis wat kuisen. Vanavond is het de wekelijkse wandelavond met mijn vriendin, dat word een nat pak halen denk ik. Maar daar smelten we niet van hoor!

Shakena, hoe ging het met lopen gister? Ik hoop dat je hoofdpijn verdwijnt, dat is zo’n irritante pijn vind ik altijd...
Pas je op vandaag met sporten, beheers jezelf hè, ik weet dat je dat moeilijk vind maar toch Rollende ogen

Goed, we gaan er weer voor vandaag, maak er wat van dames!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jan 2021 7:36    

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Goeiesmorges!

Tjee, ik heb het verschonen van de kattenbak maar uitgesteld tot tussen de middag: het valt met bakken uit de hemel hier. Zit net mijn haar een beetje in model zou ik naar buiten moeten, hahaha!
Vandaag een halve dag uurtje/factuurtje werken en vanmiddag hier thuis wat kuisen. Vanavond is het de wekelijkse wandelavond met mijn vriendin, dat word een nat pak halen denk ik. Maar daar smelten we niet van hoor!

Shakena, hoe ging het met lopen gister? Ik hoop dat je hoofdpijn verdwijnt, dat is zo’n irritante pijn vind ik altijd...
Pas je op vandaag met sporten, beheers jezelf hè, ik weet dat je dat moeilijk vind maar toch Rollende ogen

Goed, we gaan er weer voor vandaag, maak er wat van dames!

Hoi hoi,
Knie vond het niet fijn.
Dus niet ver gelopen maar begin is er.
Wel vanmorgen benen en buik getraind
Rustig aan, om half 12 naar de h arts om de uitslag van m'n bloed. Kan hij gelijk ff naar m'n knie kijken en naar m'n gezicht ik kan nog niet op m'n linkerkant van m'n gezicht liggen.
Duurt even maar dan heb je ook wat

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jan 2021 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goodmorning girls,

Wat ben ik blij, eerst weer zo een gezellig ochtend bericht van Lisanne, dan heb je weer zin in de dag Lachen

Gelukkig ben ik weer afgevallen Disco Zie eindelijk weer de 66 kg.

Hebben jullie gezien dat we na de feestdagen nu al samen 5 kg zijn afgevallen. Is dat niet knap? Ik zou zeggen ga zo door dames. Voor je het weet is het zomer en dan moeten we er toch knap bij lopen, nietwaar?

Moest er zo om lachen dat dat getal ineens zo opliep. Hoeven we ons niet zo schuldig te voelen tegen over elkaar, want we waren bijna allemaal zo lekker aan het genieten. Echt humor.

Lisanne@ Wat een weertje niet? Laat je mooie haren maar zoals het is, die katten zullen echt niet uitglijden over hun drolletjes Grap
Het zijn heerlijke dagen om je huisje schoon te maken. Gister heb ik het gedaan en gelijk de boodschappen, kan ik daarna weer lekker lezen.
Hoe is het gegaan donderdag met je laser behandeling? Volgens mij went dat nooit, als het resultaat maar goed is. Hou je goed hoor, kanjer.

Shakena@ onze dappere volhoudert, kijk uit dat je niet al te enthousiast ben, want dan klap je gelijk weer dagen achteruit. En dat moet niet de bedoeling zijn. Blijf verstandig en neem op tijd je rust.

Annet@ Hoe gaat het met jou en de familie? Klaart de lucht al een beetje voor jullie op? Denk aan je.

Flying Missy@ Jammer dat je weer wat aankomt, maar hou op met al die bewerkte dingen hoor, dat is veel te zout allemaal. Gewoon zelf lekker rommelen met kruiden, dan heb je bijna geen zout nodig en helpen de groenten en kruiden je vanzelf van al dat vocht af. Zeker met extra peterseli,selderij, ui en prei erin. Weg met dat zout!
Voel je je goed na het vaccin? Geen reaktie erop gekregen zoals hoofpijn of pijnlijke plek waar geprikt is? Is iedereen op jullie werk nu ingeënt?

Sweet Dreams@ Hoe gaat het nu met je voet? Kan je je laarzen al aan? Komt best goed hoor, ook een dingetje van geduld. Heb jij nog je vaccin gekregen, of moet je toch nog wachten? Hou je goed.

Verder wens ik ook alle andere deelneemsters van dit sprintje heel veel succes en blijf gezond.

Lieve groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 19 jan 2021 10:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Aloha!

Uitslaapdagje hier vandaag, was even lekker.
Nu wel actie in de luie bips, kan geen feest blijven hè, haha!

Ik kom jullie even een fijne dag wensen,
geniet ervan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2021 10:14    

Reageer met quote
@crebster,

Helaas heb je gelijk, had gister even been en buik getraind, even.langs de h arts. Gistermiddag intake nieuwe zonnebloem gasten.
Dus gisteraaf een knetterende hoofdpijn. Dus lag al weer vroeg op bed.
Volgens h arts kan dit hele geval wel 3 a 4 maanden duren.
Zit in in alrhijne Leiderdorp voor scan van m'n gezicht.
Onder m'n oog blijft een grote bloeduitstorting zitten.
Gister uitslag van bloedwaardes bezinking was minder, maar trombocyten zijn wel hoger dat kan ook op ontsteking of infectie zijn.
Maar hij denkt dat het een late reactie van m'n lijf is . Door de chemo heeft mn lichaam een langer herstel nodig.
Ik heb wel gezegd dat ik over 10 dgen weer wil bloedprikken.
Dus nu weer 2 feb prikken 3 feb gesprek met h arts .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2021 14:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen beste mensen!

Pffff, Shakena, het zit je niet mee hè...en dat juist voor zo’n bezige bij als jij bent. Balen Meis, ik begrijp je ongeduld. Makkelijk gezegd allemaal voor ons dat je geduld moet hebben en moet luisteren naar je lichaam, etc.ect. maarja, beste stuurlui staan aan wal.
Je ondervind het zelf, evengoed is het je niet gegund, kop op doorzetter!

Crebster, met mijn laserbehandelingen gaat het wel goed. Ik heb er nu 3 gehad en over een paar weekjes de 4e. We gaan dan kijken of alleen de neus voldoende is, het resultaat op mijn verdere gelaat is al erg goed.
Hoe schuift het met jou? En je mannetje, knapt hij nog steeds goed op?

Hoe gaat het met jullie allemaal verder? Zit iedereen weer in zijn normale ritme in dit nieuwe jaar?

Zo te zien aan de gewichtstabel hierboven doen we weer allemaal hard ons best...

Oké dan, de dag kan weer beginnen. Voor degene die mogen werken; werk ze met zin, en voor iedereen:
have a nice day!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jan 2021 8:03    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,
Straks de uitslag van m'n scan ben toch wel benieuwd.
Heb van de week zo.n ding besteld waar je, je benen en armen borst kan trainen.
Het is zo.n rond ding met 2 leun stukjes eraan word ook gebruikt bij yoga. Snappen jullie een beetje wat ik bedoel hahah.
Als het goed is komt hij binnen kort binnen dus ben benieuwd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jan 2021 9:06    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik kom even vlug langs (zit op het werk) om te vertellen dat ik nog erg mijn best zal moeten doen om gelijk te blijven deze week. Kaasfondue gegeten en direct weer (veel) zwaarder. Dus het doorgeven van mijn gewicht stel ik nog uit. W.s. tot zaterdag, zo op het laatste nippertje dan he. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 1:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

Oeps, klein rood vakje...maar dat mag van mezelf: schommelen tussen 62 en 64.

Flying Missy, zo’n kaasfondue wil wel aanzetten ja, maar oh, wat is dat genieten! Dat trekt weer wel bij.

Shakena, hoe was de uitslag van de scan?

Lieve dames, maak er allemaal een mooi weekend van, leef, lach en geniet!
Tot gauw weer...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 7:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 17 van 31