Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Hier gaat het nog niet echt lekker,
Vooral s.avonds veel hoofdpijn en last van mn linker knie.
Past nu ook niet op mn kleinkinderen. Ik vertrouw mijzelf nog niet.
De blauwe plekken lopen uit en worden nu zachtjes aan geel.
Volgens de h arts kan dit wel 6 wekeen duren. Nou zolang heb ik geen geduld.
We gaan het zien. Heb wel geprobeerd weer te sporten maar dat vind mn hoofd en lichaam nog geen goed idee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 11:21    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lief dat jullie zo meeleven met mijn vaccinatie. Was prima en veilig geregeld. Klein prikje (Pfizer vaccin) en niet ziek van geweest. Alleen een pijnlijke arm, dat wel. Gaat nu ruim 24 uur later weer wat beter. Lach Ben nog niet echt beschermd. Moet nog na 3 weken de 2e prik halen immers. 7 dagen daarna zou de bescherming dan optimaal moeten zijn.
Ik hoop ook dat er een gestage stroom vaccins beschikbaar zullen zijn en iedereen snel kan worden gevaccineerd. Wil mijn man ook graag beschermd zien immers. Lach

@Lisanne, wat erg voor je moeder. Hopelijk kan ze nu snel geholpen worden! Heel beperkend die pijn van een hernia. Sip

@Crebster, ja ik lees regelmatig engelstalige boeken. Maar ik maak geen gebruik van je aanbod, want ik moet nog zo'n 5000 e-boeken lezen. Schaam Schaam Als ik dat al haal voor het einde van mijn leven. Momenteel ben ik bezig aan Seeking the Green van Tylluan Penry. Een boek over haar spirituele pad. Lach

Ik was groen, slechts een klein beetje, maar toch groen. Nu verder volhouden maar. Er zijn nog wel een aantal groene hokjes te gaan voor mij. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 0:11    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen!

Ik ondervind toch zoiets vreemds in mijn beeldvorming, ik ben benieuwd of jullie dit herkennen:

In het voorjaar gingen wij na de eerste coronagolf voor het eerst sinds maanden weer naar vrienden. Ik had een zomers jurkje aangetrokken en mijn gewicht stond op dat moment op 68 kg.
Onze vrienden waren vol lof want dat gewichtsverlies viel wel ontzettend op natuurlijk, en oh, wat voelde ik me slank.
Het rare is dat nu, een paar maanden later, de weegschaal rond de 63 kg. blijft hangen en dat is prima natuurlijk.
Ik voel me echter NIET meer slank, zelfs bij elke keer als het een pondje zwaarder is heb ik juist het gevoel dat ik gewoonweg dik ben...
Raar toch: toen ik nog af aan het vallen was voelde en zag ik mezelf als slank bij 5 kilo meer dan nu, en nu, nu het al een paar maanden stabiel is lijkt het wel of ik terug dikker ben geworden.

Snappen jullie het verhaal nog?
Lang verhaal kort: ik was zó blij met mijn gewichtsverlies maar op een of andere manier is dat gevoel verdwenen, vreemd of niet?

Afijn, de hersentjes halen soms rare fratsen uit!

Shakena, neem de tijd hè, ik weet dat geduld geen schone zaak is bij jou maar goed herstellen kost nu eenmaal tijd. Probeer dat te accepteren het is het beste voor je eigen gezondheid. Sterkte Meis...

Flying Missy, mijn moedertje gaat geopereerd worden maar de wachttijden daarvoor zijn lang op dit moment. Dus tussendoor krijgt ze nog een keer een een injectie voor pijnblokkade om te overbruggen. Het is al wel fijn dat we nu weten dat er uiteindelijk iets gaat gebeuren om de pijn op te lossen.
Wat goed van je; groen is groen, of het nu een beetje is of dik groen: alles is meegenomen!

Zjo Lieve Meiden, ik ga weer aan de slag voor vandaag.
Veel plezier vandaag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 8:11    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo lieve mensen,

Lisanne@ Wat toevallig dat je schrijft over die beeldvorming. Ik heb dat dus ook. Ik voel me ook dik en ben ontevreden over mijzelf, terwijl ik weet dat ik dat niet moet doen.
Toen ik ongeveer 15 kg was afgevallen en ik onder de 70 kg zat voelde ik me slank en trots dat ik was, maar nu...
Buiten dat ik mezelf dik vind, ga ik rimpelen over heel mijn lichaam en wat voel ik me lelijk. Dat moet wat worden als we weer in bikini op het strand mogen. Schaam ik me niet dat ik te dik ben, maar omdat ik zo rimpelig ben geworden. Heb ook een ontzettende droge huid, mijn hele leven al, ook al drink ik nog zoveel water etc.

Nu zie je iedereen botox nemen en ze laten maar snijden in het mooie lichaam, maar daar denk ik niet aan. Mijn lichaam is mijn tempel en daar moet je zuinig mee omgaan. Alhoewel dat lijnen ook niet echt goed is, maar snijden...ohhhh Nee!

Maar ja...als ik leuke kleding aan doe en ik heb een glimlach op mijn gezicht met een beetje make up en mijn haar zit goed, wat moet je dan meer? Ik kan niets doen aan die rimpels behalve een goede crème erop en dat helpt ook geen ene donder, alleen veel geld kwijt aan die nonsens. Het is de buitenkant.

Het gaat immers om de binnenkant en we moeten blij zijn dat we gezond zijn, dat we kunnen doen en laten wat we willen. Er zijn mensen die vechten voor hun leven en zijn soms zo ziek en altijd beperkt in hun vrijheid, daar zijn de coronaregels nu niets bij.
Wat zit ik dan te zeuren dat ik me niet mooi vind met mijn rimpeltjes en velletjes, ben bijna 60, wat wil je dan na al die kilo's kwijt te zijn. Ben gewoon ontevreden en dat moet ik niet doen.

We moeten niet gaan doemdenken, het komt misschien ook wel door deze wat moeilijkere tijden en wat verveling, maar ook dat komt goed.
Lekker naar buiten gaan en geniet om je heen als het ff kan en kijk wat je hebt gereikt in je leven en dan je balans opmaken.

Ben gelukkig met mijn man die mij lief heeft, ik ben gezond en wat slanker geworden, heb alles wat mijn hartje begeert en er is rust in mijn leven, geen verplichtingen meer, wijzer en ouder geworden, waardoor je betere keuzes kan maken. Rijper dus...ik doe het er voorlopig ermee.

Het komt goed Lisanne, echt. Soms mag je toch wel eens een dip hebben, dat hebben we toch allemaal wel eens, maar niet te lang.
Je hebt humor en als jij 's morgens schrijft, dan lig ik soms helemaal in een deuk. Dat is zo een mooie kant van jezelf, zonder dat je er erg in hebt. We herpakken ons zelf wel weer. Echt.

Flying Missy@ Fijn dat je goed reageert op je vaccin, die pijn in de arm kan gebeuren. Gaat ook wel weer over. Ben heel benieuwd of het zoden aan de dijk zet die vaccins en dat we straks echt weer een normaal leven kunnen gaan krijgen.
Dat lezen is ook wat, ik heb ook zoveel boeken op mijn e-reader, dus we kunnen er tegenaan. Ben gek op de schrijfster Lucinda Riley, maar af en toe wat actie in een boek vind ik ook wel eens leuk. Ik lees van alles wat, maar een goede thriller vind ik echt super.

Shakena@ ja vrouwtje, geduld en leg je er nu maar bij neer, anders kost het veel te veel energie , gebruik dat maar voor je genezing, echt hoor. De kleinkinderen redden zich heus wel, nu is het Shakenatime! Luister naar de goede raad van de mensen die je steunen. Knuffeltje van mij.

Wens iedereen een fijne dag en ga ervoor lieve mensen,

Groetjes van Crebster Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 11:00    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
Dank jullie wel,
Maar geduld hebben
Geduld heb ik voor anderen wel maar voor mijzelf is dat nog wel een dingetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 17:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Yeah: vet groen!
Blij mee.

Drama gisteravond op bed: mijn e-reader heeft de geest gegeven. Ik ben verslaafd aan lezen, en zéker op bed voor het slapen gaan.
Nu dus snel een nieuwe bestellen en hopen dat de levertijd niet al te lang is.
Straks even de zolder op voor een analoog boek, haha, dat word wat weer lezen met de leesbril op...

Mooie Dames, ik wens jullie alvast een goed weekend, geniet ervan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 7:34    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Weer een groen vakje,fijn gevoel.
Wel vervelend Lisanne1 107 dat ie stuk,vooral dat je heel veel leest.
Waar haal jij de boeken vandaan om op de e-reader te zetten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 8:58    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag iedereen. Bedankt voor jullie medeleven. Pijn valt ondertussen gelukkig mee. En inderdaad hij is vastgetapet aan de teen ernaast. Het is mijn teen naast mijn dikke teen. Ik kan ondertussen dichte schoenen aan, anderhalve week met sandalen gelopen, dat was echt koud... Mijn laarzen krijg ik nog niet aan, maar dat zal nog wel komen. Alles op zijn tijd.

Vandaag is de start to crawl cursus terug begonnen. We kunnen er weer tegen aan.

Crebster: wat een fijn nieuws dat je naar je moeder bent kunnen gaan! Familie blijft toch super belangrijk. Ze ziet er echt super uit! Zo is dat, binnenkant is belangrijker dan de buitenkant.

Lisanne: fijn dat je terug bent, en inderdaad, iedereen heeft al eens een dipje, maar je herpakken, dat is het belangrijkste! Veel sterkte voor je moeder!
Je beschrijving van je dik voelen nadat je bent afgevallen herken ik heel fel. Ik komt van 88, ben gezakt geweest tot 72.5 om nu rond de 77.5 te wegen. Maar blijf me ook even dik voelen momenteel als toen ik nog 88 kilo woog... Proberen door te bijten dus! Maar het snaaien 's avonds blijft een probleem bij mij. Ik kan dit mentaal niet loslaten.
Heb je iets speciaal gedaan om deze week een vet groen vakje te bekomen?

Flying missy: leuk dat je het eerste vaccin alvast hebt gekregen. Voor mij is het morgen spannend. Ik sta op de reservelijst, mochten er vaccins over zijn van de bewoners. Zo niet, dan zal ik sowieso al moeten wachten tot begin februari, dan wordt pas het personeel gevaccineerd. En wie weet ook nog langer, want België krijgt plots een heel aantal vaccins minder van Pfizer. Och ja, we zullen zien... We doen het nu al 10 maanden zonder vaccin.

Shakena: minder om te horen dat het nog niet lekker met je gaat. Kop op meid! En inderaad laat het sporten maar even en knap maar eerst goed op!

Nog een fijne week gewenst voor iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jan 2021 22:56    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben weer wat zwaarder. 2 dagen soep gegeten, van groentenbouillon blokjes. Dat is zout vandaar. Verward Maar ik heb nog een paar dagen om het weer recht te trekken gelukkig. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jan 2021 20:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Meiden,

Iedereen een fijn weekend gehad?

Kreeft, ik heb sowieso een hele berg e-boeken op mijn laptop staan, jaren geleden op een sticky gekregen van een vriendin, die krijg ik in mijn leven niet allemaal uit, haha!. Dat zal niet helemaal legaal zijn denk ik. Maar als ik nieuwe e-book’s wil hebben koop ik ze meestal bij bol.com.

SweetDreams, fijn dat jullie weer kunnen zwemmen, ik hoop dat dat hier ook snel weer kan... Mooi dat het beter gaat met je teen, op sandalen lijkt mij nu ook geen pretje inderdaad met deze temperaturen.

FlyingMissy, gelukkig weet je waardoor de gewichtstoename komt, zout is een vreselijke vochtophoper. Soep is wel lekker en gezond dus moet je het er maar af en toe voor over hebben toch?!

Goed dan, de week gaat weer van start, nieuwe ronde nieuwe kansen. Wij hebben gister spare-ribs gehad dus hier is wel even wat werk aan de winkel!
Succes allen en tot gauw weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jan 2021 10:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 16 van 31