Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Dymphie, leuk dat je er weer bij bent!

Vanmorgen zovéél moeite met opstaan: ik werd volgens mij niet wakker maar ontwaakte, haha. Gisteren weer in de stallen lopen sjouwen en gisteravond met mijn vriendin gelopen, dat doet wonderen voor je nachtrust!

Vanavond ga ik zoals elke woensdagavond boodschappen doen voor mijn moedertje, ik ben benieuwd hoe druk het zal zijn. Manlief moest gisteravond om kattenbrokken en blijkbaar was het waanzin; druk en veel vakken leeg. Ik wacht het af...

Nu eerst lekker aan de arbeid,
voor iedereen een fijne woensdag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 8:04    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
@lLisanne, wat klink je heerlijk positief! Ik zou graag met je door die stallen meesjouwen. En genieten van de landelijke geuren!
Succes maar weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal . ik doe toch weer mee met de weegclub .
even jullie opgezocht en ga ik hier weer mee doen ,

ik was Eliza10 nu Eliza60 .

IK woog met vorig account 66,5 en nu alweer 67 dus werk aan de winkel.

IK ben 62 geworden 11 dagen geleden en toen met gezin gevierd en beetje teveel gegeten en dat zit er nog steeds aan .
IK woon in Brabant ,getrouwd en een zoon.

De meeste hier ken ik nog .

Mijn man heeft nu 2weken vakantie dus ik hoop dat afvallen toch lukt voorlopig eet ik zo gezond mogelijk .

Fijne avond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 dec 2020 21:07    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag iedereen. Ben ook weer van de partij. Deze week heb ik het overduidelijk weer niet goed gedaan. Weer teveel gesnoept en dan moet kerstmis en Nieuwjaar nog komen. Veel lekker eten besteld om in ons gezinnetje op te eten. Spare ribs griek, gourmet. Zal me toch moeten proberen om een beetje in te houden.

Annette, hoe is het ondertussen met jou? Las het net in je vorige sprintje van je vriendin. Kreeg kippenvel toen ik het las. Doet me denken aan mijn mama. Ze is nu 61 jaar en is ondertussen ook al 2,5 jaar aan het vechten. Heeft ze veel moeten afzien? En met je zus, nog in het ziekenhuis? Mogen jullie in Nederland iedere dag een andere bezoeker naar het ziekenhuis laten gaan? Hier ik België is het 1 vaste bezoeker per week. En als mama chemotherapie krijgt, mag zelfs niemand met haar mee naar de dagkliniek.

Inderdaad Nederland nu in lockdown. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren tot we in België ook weer gaan verstrengen... en dan frustreert mij het heel erg dat de "gewone" mensen hun Jobs moeten staken en de topsporters mogen verder doen, alsof dat essentieel is...
Voorlopig hebben we nog altijd geen besmetting in ons woonzorgcentrum tijdens deze tweede golf. Maar we waren in de eerste golf wel zeer hard getroffen met 21 overlijdens op 80 bewoners.

Ik ben erg blij dat we weer samen ervoor kunnen gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 dec 2020 21:56    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi Lieve meiden,

Dymphie, Eliza en SweetDreams, gezellig dat jullie er weer zijn!

Dymphie, ik begrijp dat je graag mee zou werken in de stallen; ik kan het ook erg waarderen en er dankbaar voor zijn dat ik het allemaal kan doen wat gezondheid betreft. Maar jij bent ook een positief mens hoor: altijd lees ik alles wat je wel lukt en wat je nog kan doen, in plaats van weg te zakken in je frustratie, die je ongetwijfeld ook vaak hebt. Respect hoor!

Eliza, yesss, daar is ze weer! Een halve kilo erbij is wel te doen toch?! Ik vind het in ieder geval erg leuk dat je er bij bent, veel succes met gezond eten, maar geniet ook van de vakantie van je man en de feestdagen met af en toe wat lekkers hè.

SweetDreams, we moeten allemaal dealen met die maatregelen, het is bizar maar nodig. Je hebt helemaal gelijk: dat van de topsport is mij ook een doorn in het oog. We moeten vertrouwen hebben in de overheid en geloven in onze medemensen...verder geduld en aanpassingsvermogen, maar tjee, wat duurt het lang hè.
Afijn, top dat je er weer bij bent, we gaan er een mooi sprintje van maken.

Dames, alvast een fijn weekend en tot snel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 8:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Het gewicht daalt alweer nu volhouden .

Lissane ,ik had mijzelf opgelegd als de 7 weer in zicht was moest ik mij aanmelden . En ook wel fijn om hier wat te lezen nu je weer veel binnen blijft .

Sweetdreams wij halen de moeder van mijn man wel op uit verpleeghuis op 1ste kerst dag ,ze is 90 en bijna blind .
of er moest weer corona uitbreken dan blijft ze daar .

Wij mogen wel met de kerst met 3 mensen op bezoek komen en nu met 2 .

Ach ik hoop dat het vaccineren snel gaat beginnen en dat we in de zomer meer vrijheid hebben .

Vandaag eten we krieltjes kabeljauw en roerbakgroenten .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 9:08    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mag ik weer mee doen,het lukt me niet zonder de weegclub

Laatst aangepast door Kreeft58 op vr 18 dec 2020 14:07, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 13:46    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mag ik weer mee doen,het lukt me niet zonder de weegclub
Sorry hij staat 2x

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 13:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi kreeft welkom we gaan er weer voor .

IK wild naar de 65 maar zag ook al weer een 67,5 van de week.

succes en fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 15:59    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote

Hallo allemaal,

Geweldig dat jullie er weer zijn, we gaan ervoor. Eerst nog even de feestdagen overleven, maar...wel genieten hoor.

Hier gaat het ook weer prima en valt zelfs weer af, terwijl ik heus wel af en toe wat neem, maar...met mate.
Nu kijken of het dinsdag echt zo is Ik val van me stoel van het lachen!

Wens iedereen een fijn weekend met de groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 16:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 2 van 31