Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

:disco weer een halve kilo eraf Dansen

Ben zo blij Erg blij

Helaas, we gaan vandaag niet weg met al die mist. Heeft totaal geen zin. Dus dat wordt wandelen en ons bankje opzoeken in het park...maar wel met slippers aan, brrrr...

Wens iedereen een fijne zonnige dag toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 22 sep 2020 10:47    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Crebster hier geen mist gehad maar wel weer hete zon .
Netjes weer veel eraf bij je ,ik 6 ons erbij .

ach niet erg .

ik ben net binnen van wandelen met hondje 45 min ze werd lui door de zon

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 sep 2020 12:06    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik neem een hele lange pauze / stoppen .

ik laat het los gewicht blijft netjes onder de 68.

annet haal mij maar hier weg .
succes allemaal .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2020 7:16    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha dames!

Crebster dat ziet er pijnlijk uit joh! Oppassen dat het niet gaat ontsteken want dan ben je nog verder van huis (of juist niet van huis Lachen ).
Lekker gewandeld op de slippertjes gister?

Eliza, jammer dat je weggaat...maar ik hoop je weer terug te zien als je er weer tijd/zin/behoefte aan hebt. Het beste Meis!

Nieuwsflits: ik ben eindelijk gestopt met de e-sigaret. Ik dampte al een paar weken met 0 % nicotine en sinds gister ook het apparaatje vaarwel gezwaaid. Is wel een ding: heb vaak de neiging het te pakken uit bv. mijn broekzak en denk dan, ohnee, dat is niet meer...
Ik hoop het vol te houden, zo zie je maar weer hoe sterk een gewoonte kan zijn, en ik hoop niet dat ik nu ga snaaien Schaam Schaam

Nou lieve meiden geniet van je dag vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2020 8:03    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Auw Crebster@ dat is een vervelende plek.en nu word het kouder dus je moet wel schoenen aan.

Toch vandaag de h arts gebeld. Heb alles uitgelegd, moet toch maar even langs komen. Ze vind bet een beetje raar dat ik een doof gevoel hebt bij de linker binnen kant enkel.
Mag al om half 11 komt goed uit moet daar ook om kwart voor 10 zijn voor oedeem therapie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2020 9:24    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve allemaal,

Lisanne@ Wat ben ik blij dat je al zover bent gekomen om te stoppen met die e-sigaret. Ik wens je ook heel veel sterkte en geef je zelf de tijd. Blijf de voordelen zien van het niet roken en...heel veel water drinken en stop af en toe een suikervrije Fisherman's Friend in je mond. Het vele drinken spoelt lekker schoon en af en toe zo'n heet ding in je mond belet je om te snaaien, dat is namelijk heel vies als je eerst zo een ding in je mond heb gehad. Zo ben ik van het roken afgekomen en niet veel erbij gesnoept.
Ben echt super trots op je en je bent sterk genoeg om door te zetten.

Eliza@ Nou meid, jammer dat je weer vertrekt. Tot gauw zal ik maar zeggen, want je kan toch niet zonder ons, al doe je maar 1 keer in de week ff je gewicht invullen met een leuk berichtje. We gaan je missen, maar veel succes met alles, je hebt nu een mooi gewicht.

De blaar die open was is gelukkig mooi dicht gegaan en de rest droogt aardig op. Ik had eerst een betadine gaasje met gaas erop geplakt, de volgende dag biogaas met gewone pleister en sinds gister wat Nestosyl wondgel erop zonder wat en dat gaat goed en nu is de blaar droog. Ook gister nog lekker gelopen. We waren twee uur onder weg op de slipperkes.
Nu heb ik blarenpleisters gekocht en sporttape. Nu al de tenen en voeten ingesmeerd met kamferspiritus, om de huid steviger te maken, dus dat moet goed gaan de volgende keer op de skates. Kan niet wachten om weer een ritje te maken, ga nu maar met de kettlebell spelen en gooien...Ha ha ha...

Fijne dag allemaal en be strong to day.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2020 9:34    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou ben naar de h arts geweest, blijkbaar heb ik met die val met die parasolvoet mn aanhechting beschadigd daar kan zeker 3 maanden
duren heb nog even naar mn andere been laten kijken, heb daar een bal zitten ws van de liposuctie die pijnlijk is
Vanmorgen naar oedeem en litteken therapie geweest zij vond het beter dat ik er even door de h arts liet kijken, en aangezien ik toch bij hem moest zijn, heeft hij er gelijk even naar gekeken. Ws een vet ophoping in mn spier maar dat kan normaal niet pijn doen, dus moet ik woe 30 sept een echo laten maken

Schiet lekker op zo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2020 11:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi!

Tjee Shakena, jij valt van het een in het ander hè...wat een pech allemaal! Ik ben benieuwd wat die echo volgende week gaat laten zien, hopelijk niets ernstigs. Afwachten Meis, hou je taai aai

Crebster bedankt voor het motiverende bericht. Tot nu toe is het goed te doen: momenten dat ernaar wil grijpen, maar laat het dan gelijk weer los. In de auto is ook zo’n ding, maar dan mag ik van mezelf een suikervrij dropje en daar sabbel ik heel lang op.
De nicotineverslaving was natuurlijk al weg, het is nu enkel de gewoonte nog, ik denk wel dat ik dat red.

Yessss, vandaag is het zover: onze nieuwe matrassen worden geleverd en voor mij een ergonomisch kussen! Wat zal mijn lichaam blij zijn en soepel voortaan Lachen
Ben ik hier morgenvroeg niet dan lig ik nog te snurken en verslaap ik me dus, hahaha!

Ik wens jullie allen een mooie dag,
doe wat je kan met plezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 sep 2020 8:10    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Crebster: Sterkte met de blaren, ziet er pijnlijk uit!
Hopelijk kun je snel weer skaten, je was zo lekker bezig.

Lisanne: wat goed dat je gestopt bent met roken!
Die neiging gaat snel over hoor, misschien is kauwgom nog een idee?
Lekker hoor, nieuwe matrassen! Welterusten alvast! Lachen

Shakena: Sterkte met je benen, vervelend allemaal!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 sep 2020 9:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen deze mooie morgen!

Ik kom even snel langs om jullie een heel fijn weekend te wensen,
geniet ervan met volle teugen.

Nu eerst nog een dagje aan de arbeid Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 sep 2020 7:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 5 van 23