Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Aloha Dames,

Vanmiddag de tweede laserbehandeling, ik hoop op minder zwelling en bloedstolsels maar heb toch voor de zekerheid morgen een vrije dag gepland Rollende ogen
Noodgedwongen rust, haha, nou ja, ik heb al plannen voor hier thuis. Stilzitten gaat het hem niet worden voor mij.

Shakena, in januari weer aan de slag is een mooi voornemen, je moet het jezelf ook niet tè moeilijk maken. Als je nu lekker geniet en probeert gelijk te blijven is dat ook prima toch!

Crebster, zie hier boven hoe het gaat met mijn behandelingen. Het is pas de tweede keer vanmiddag, maar ik zie op mijn wangen al verschil. Mijn neus word nog steeds regelmatig paars, maar wellicht is dat ook minder. Maar ja, die neus is de grootste ergernis dus daar let ik nu ook meer op natuurlijk.
Komt goed!

Afijn meiden, maak er wat leuks van vandaag!

Goedemorgen Lisanne,

Wens je veel sterkte vandaag, hoop dat je er nu niet zoveel last van hebt en ik hoop dat je gezicht nog mooier gaat worden. Het uiterlijke is belangrijk en het voel ook fijn als je hiermee je doel bereikt. Van binnen vind ik je een mens van goud en altijd vrolijk.

Heel veel liefs van Crebster en een fijne vrijdag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2020 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

Het is alweer vrijdag en wat gaat de tijd snel. We zijn gister naar de verpleegkundige geweest in het Erasmus op de afdeling dermatologie HS en het gaat goed met de wonden van mijn man en mogen de wonden 1 x per dag verzorgd worden met heel speciaal spul. Wat een technieken dezer tijden. Echt zo interessant. Het zal nog ruim drie maanden duren voordat de boel weer gesloten is, het is een heel proces, maar we hebben de tijd. Het zal best allemaal goed komen, daar heb ik nu wel vertrouwen in.

Het gaat met mij ook goed betreft het gewicht. Ik weeg ietsje meer dan dinsdag, maar dat is er wel weer af voor dinsdag. Werk aan de winkel en hopelijk weer lekker gaan wandelen in de kou, brrrrr....

Vroeg me af of we nog doorgaan met een nieuw sprintje of heb ik de inschrijving weer gemist, ha ha ha... Dan blijven we de wel bekende stok achter de deur houden betreft stabiel blijven of afvallen. Er moet bij mij tenslotte toch nog wat vanaf, dus kom maar op met de nieuwe inschrijving.

Wens iedereen een fijne dag toe en weekend natuurlijk, dat staat ook al weer voor de deur en laat je niet gek maken door al het lekkers. Sterk zijn!

Liefs van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2020 10:53    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Crebster, ik duim mee dat de wonder van uw man snel genezen. Ik heb ook nog geen nieuwe inschrijving gezien en heb het ook nodig ;-).

Lisanne ook voor de goede afloop van jouw behandeling duim ik mee.

Flying missy, kop op, je kan het!

Hopelijk is je kerstbal gelukt. Foto ;-).

Gisterenavond zo een off day dat ik s avonds naar de frituur ben geweest. 1 bickey en friet voor mij en mijn man...

Wel deze avond voor de eerste keer sinds lange tijd terug gaan zwemmen. Volgens mijn garmin 58 minuten effectief gezwommen, 2 km en 50 meter. Nu voel ik toch al wat spierpijn, maar zal wel weer over gaan. Hopelijk kan ik nu weer voor langere tijd wekelijks gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2020 23:58    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Lieve Dames,

Hier ben ik weer!
De behandeling had deze keer mijn ogen aardig dicht gezwollen, haha, ik heb nu eindelijk weer een beetje zicht.
Spleetoogjes met dikke wallen eromheen.
Alles voor het goede doel!

Bedankt voor de belangstelling Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 dec 2020 10:04    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Crebster en Sweet Dreams en alle andere dames: het nieuwe sprintje komt eraan!!!

Hier is-ie:

https://www.weegclub.nl/forum/stabilisatiesprintje-38-samen-stabiel-blijven-t56868.html#2791488

Allemaal alvast n fijn weekend!!!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 dec 2020 14:58    

Reageer met quote
@missy: sterkte met alle corona stress. Ik snap dat je de stress aan het weg eten was. Sterkte.

@Lisanne: sterkte en een goede genezing van je 2e couperose laser behandeling! Goed dat je de dag erna vrij had genomen! Hoe gaat het nu?
-Geniet van je kersthuis!
-Ha ha , ik zie het voor mij hoe jij de eerste keer de paardenstallen schoonmaakte! Mijn zus had een paard en een paardenstal.

@Miep: Fijn om weer wat van je te horen. Ik hoop dat je gauw weer wat lekkerder in je vel gaat zitten. En dat je dan beter een normaal eetpatroon kunt aanhouden! Sterkte! Fijn dat sporten wel goed gaat.

@kellydragongirl: Wat fijn dat je een feestjurk in maat 46 kon kopen en die past. Terwijl je aan het begin van het jaar nog maat 50 had!
-Goed bezig ook met de amandelstaaf en reep van je werk meenemen naar je ouders!
-Ga je trouwen op 11-1-2021?

@SweetDreams: -leuk dat je zoon op drumles zit! Mijn man drumt ook.
-Vervelend dat het even niet goed met je ging door corona en de soms absurde maatregelen in België.
-Wat fijn dat je afgelopen donderdag weer hebt mogen zwemmen! Hopelijk nu dus iedere week! En dan maar liefst 2 km en 50 meter!!!! Complimenten hoor.

@crebster: veel beterschap voor je man. En jij sterkte met het verzorgen van je man. Fijn dat je er nu wel vertrouwen in hebt dat het goed zal komen.

@shakena: is het maken van de kerstbal van papier maché gelukt? Vast wel! Wat je al zei ha ha.
-Goed plan om in januari te gaan streven naar 70 kg. Succes alvast.

En nu dan over mijzelf........

Met mijn gewicht gaat het niet zo goed op het moment, dat wil zeggen dat ik niet afval. Integendeel. Vanmorgen zelfs 86,9 kg.
Ik had ook zorgen. Mijn zus is afgelopen week geopereerd in het AvL Ziekenhuis. Het was een zware operatie. Ze is daar nog.
Ook is helaas afgelopen dinsdag een vriendin overleden. Zij was al ziek. Ze is maar 62 jaar geworden. We zijn uiteraard wezen condoleren. Gisterenavond ben ik op bezoek geweest in het Avl Ziekenhuis. Vanavond ga ik er weer heen, samen met mijn moeder, maar dan gaat mijn moeder op ziekenbezoek en wacht ik in de hal. Er mag wegens corona maar 1 bezoeker per dag komen.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend. En tot schrijfs.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 dec 2020 15:15    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Annette, ik had het al in je boekje gelezen. Ik leef op afstand met je mee, het is wel veel tegelijk voor je........ zorg maar goed voor jezelf!

Ik ga me zo inschrijven voor het nieuwe sprintje. Lach

Ben weer aan het werk, wil strakjes de kerstboom neerzetten, wordt nu toch wel tijd. Lachen

Verder sukkel ik maar door. Kom niet echt aan, maar val helaas ook nog niet af. Met een echtvriend die heel lief schuimkransjes voor me meeneemt gaat dat ook niet zo goed natuurlijk. Schaam Schaam Zal blij zijn als de feestdagen achter de rug zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2020 4:22    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Dankjewel. Wij gaan inderdaad 11-01-2021 trouwen in Gouda om 09:30. De trouwjurk doe ik pas aan als we het feest kunnen vieren, maar ik ben al erg gemotiveerd om nu kleding in maat 46 te passen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2020 10:09    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Kellydragongirl, dan valt je trouwdag dus nog in de lockdown. Sip Wat vervelend voor jullie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 3:06    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Kellydragongirl, dan valt je trouwdag dus nog in de lockdown. Sip Wat vervelend voor jullie.

ja, daar dacht ik ook al aan....... Heel vervelend idd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 8:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37, 38  Volgende
Pagina 36 van 38