Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen deze koude maandagochtend!

Kellydragongirl, wat geweldig voor je! Inspanning werpt zijn vruchten af zie je wel, top, hou vast nu.

Dymphie, ook voor jou natuurlijk, prima zo, je moet er wat voor laten maar dan is er ook motiverend resultaat hè!
Ik heb ook een analoge weegschaal, meer omdat ik onsjes niet zo belangrijk vind en daarnaast moe werd van elke keer weer error of lege batterij Heel heel boos
Doe nu alweer jaren analoog en is ook wel best.

Flying Missy, deze tijd van het jaar is ook erg ruk om af te vallen en/of op gewicht te blijven. Ik heb het afgelopen zaterdag in mijn hoofd gehaald gevulde speculaas zelf te bakken...het huis ruikt nu nog steeds zalig en zorgt voor water in de mond...
Kop op Meis, probeer toch de knop om te zetten, je weet dat je het kunt!

AnnetteM, nog gefeliciteerd met je zus. Jammer dat ze zichzelf niet lekker voelde, was het bezoek nog wel gezellig?
Met mijn gezicht gaat het nu prima, ik zie al wel verschil, de couperose is wat verminderd. Volgende week donderdag de 2e behandeling, ik hoop dat het dan allemaal wat minder heftig reageert.

Shakena, fijn dat het weer beter gaat met jouw lichaam. Pas op dat je niet snel de boel weer overbelast nu hè (ik begin je een beetje te kennen, hahaha!).
Wat een verwennerij voor jullie gasten, dat zal zeker gewaardeerd worden, erg lief!

Wij hebben weer een fijn weekend gehad.
Als toppunt onze camper verkocht, deze hadden we te koop staan al een poos omdat wij een ander model camper op het oog hebben. Nu is hij dus verkocht, voor mij met een lach en een traan, mooie herinneringen mee gemaakt. Nu hopen dat we iets naar onze zin vinden voordat het seizoen weer begint Lach

Hopsakee, de werkweek gaat weer van start,
maak er wat van allemaal en zet ‘m op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2020 9:38    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lisanne@ het komt goed hoor
De gasten vonden het fantastisch.
Net de bevestiging binnen van Hoogvliet voor 100 kerststollen.
Die worden 22 dec uitgedeeld met een kerstkaart die de vrijwilligers zelf hebben gemaakt.

We hopen dat onze gasten toch nog met een goed gevoel 2020 uitgaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2020 15:49    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb besloten om het afvallen even niet op de 1e plaats te zetten. Eerst maar uit de stress van de corona. Nu weer een cliënt getest op het werk............ die dus in isolatie op zijn kamer zit. Met alle gedoe dat erbij hoort he. Zal wel negatief zijn weer, maar je weet maar nooit. Volgens mij ben ik dat soort stress aan het weg-eten geslagen. Nu ik dat weet kan ik er beter mee omgaan. Denk ik. En dan gaat het gewicht ook wel weer zakken uiteindelijk. Hoop ik dan toch wel.

Ik zit nu vannacht netjes aan het fruit, heb minder crackers bij me ook. Gisteren lekker een eind met de honden door de vrieskou gewandeld. Dat gaat allemaal helpen. Wat jullie zeggen ik (zou het moeten kunnen) kan het. Lachen

Fijn dat het beter gaat Shakena!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 dec 2020 3:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

Wat gaat het hier tekeer buiten; wind en regen! Net al natgeregend tijdens het verschonen van de kattenbak...tja, kan die beestjes ook niet op een vieze wc laten gaan hè Verward

Vandaag staan er 2 intensieve klanten op het programma, ik denk dat ik wel gaar zal zijn vanavond. Maar we kunnen vanavond toch niet wandelen want de man van mijn vriendin word vandaag geopereerd.
ja ik weet het, ik kan dan gewoon alleen gaan...maar ik denk dat ik beweging genoeg heb vandaag.

Nou lieve meiden, laat je niet natregenen en/of wegwaaien vandaag! Tot gauw weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 dec 2020 8:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Hoihoi,

Wat gaat het hier tekeer buiten; wind en regen! Net al natgeregend tijdens het verschonen van de kattenbak...tja, kan die beestjes ook niet op een vieze wc laten gaan hè Verward

Vandaag staan er 2 intensieve klanten op het programma, ik denk dat ik wel gaar zal zijn vanavond. Maar we kunnen vanavond toch niet wandelen want de man van mijn vriendin word vandaag geopereerd.
ja ik weet het, ik kan dan gewoon alleen gaan...maar ik denk dat ik beweging genoeg heb vandaag.

Nou lieve meiden, laat je niet natregenen en/of wegwaaien vandaag! Tot gauw weer.

Goedemorgen ,
Heel veel sterkte vandaag met je 2 intensieve klanten, maar voor al voor de operatie van de man van jr vriendin , waar word hij aan geopereerd?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 dec 2020 10:35    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Shakena, de man van mijn vriendin werd gister geopereerd aan zijn voet: zijn tenen groeide over elkaar en dat ging natuurlijk pijn doen. De operatie is goed gelukt, hij mag een week niet lopen alleen naar het toilet. Pijn viel gister nog mee, ik hoop voor hem vandaag ook.

Zometeen mag ik met mijn moedertje naar het ziekenhuis. Ze heeft een hernia, heel pijnlijk, en we gaan nu naar de pijnpoli om te kijken hoe nu verder. Ze heeft in juli een zenuwblokkade gehad (injectie) maar helaas hielp dat maar 2 weekjes. Opereren willen ze liever niet gezien haar leeftijd en versleten rug.
We zullen zien straks wat de opties zijn.

Voor nu:
fijne dag meiden, we mogen weer genieten van al wat er is!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 dec 2020 9:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Lisanne, okee ja dat is lastig,
Hoop idd dar hij vandaag minder pijn heeft, maar de verdoving is nu wel uit gewerkt.
Sterkte voor je vriendin en haar man.

Vandaag weer 40 min gesport.
Met Joanna Soh 1000 squat en lunge Challenge pfff
Is behoorlijk pittig maar voel me nu wel goed.
Nu even douchen, mn kleinkinds komen zo dat moet oma wel weer fris en fruitig zijn haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 dec 2020 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hoi allemaal.
Is weer even geleden dat ik wat geschreven heb. Ben tussendoor wel een keer hier beland, en ben helemaal bijgelezen. Wat zijn jullie goed bezig Lach

Het gaat mij niet zo best af momenteel. Ik heb grote moeite om een normaal eetpatroon aan te houden, omdat ik momenteel niet zo lekker in mn vel zit. Sporten gaat gelukkig wel goed, dus zo blijft de schade beperkt. Lachen

Tot later. Succes allemaal! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 dec 2020 14:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Aloha!

Miep, jammer dat je jezelf even niet in je hum voelt. Ik begrijp het dat dan je hoofd niet naar afvallen staat. Hopelijk voel je je snel weer wat lekkerder, kop op Meis!

Shakena, die discipline van jou, daar heb ik toch echt respect voor!
Elke keer weer sporten, uit jezelf, zonder stimulans van een ‘medesporter’, top hoor...
Je ziet wel dat het bij mij anders gaat: gaat vriendin niet mee lopen ga ik ook niet met excuses dat ik al een drukke dag had, ik moest me dood schamen toch!

Gisteren de kerstspullen op zolder opgezocht en een klein deel mee naar beneden genomen. De keuken is nu al een beetje in kerstsfeer, de rest, huiskamer, boom, etc. doe ik toch echt pas zaterdagavond. Ik blijf het een dingetje voor na Sinterklaas vinden, al lopen hier geen kinderen rond.

Afijn, ik ga weer aan de arbeid voor vandaag, vanmiddag buiten dus ik zal weer lekker rozig zijn vanavond, haha!

Tot gauw weer...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 dec 2020 9:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Lisanne,
Dank je wel voor je compliment. Hihi
Maar soms moet ik ook mij er aan toe zetten hoor. Vooral nu ik niet meer elke dag mag sporten.
Ik voel mij daarna gewoon goed.
En ik ben afgekeurd, dus is sporten mijn drive geworden.
We zijn allemaal lid van de Weegclub dus we zijn allemaal goed bezig.

Straks ff mn huisje doen, ook een paar uurtjes oppassen.
Man lief heeft een lang weekend vrij, dan doe ik niet veel in het huis.

Als ik jullie niet meer spreekt, alvast een mooi weekend. Pas goed op je zelf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 dec 2020 9:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Pagina 34 van 38