Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Lieve mensen!

Hoe gaat het met jullie?

Wat een rust hier in het sprintje, zou het stilte voor de storm zijn? Lachen Lachen

Hier gaat alles in gangetje, met mijn gewicht ook nog steeds goed.
‘s Maandags wat erbij en vrijdags weer eraf, zou ik dan nu toch echt eens gevonden hebben hoe ik stabiel kan blijven?
We zullen zien, vraag het me over een half jaar nog maar eens, hihi...

Afijn, ik ga een half dagje naar een klant vandaag en dan een beetje poetsen hier in huis zodat alles voor het weekend weer fris en fruitig is.

Ik wens jullie een mooie dag met veel plezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 nov 2020 8:59    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik was vanmorgen erg blij: 120,1 kg op de weegschaal. Ik stuur mijn gewicht pas zondag elke week in. We gaan zo door met weekenden wandelen en doordeweeks gezond koken.

Succes allemaal! Erg blij

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 nov 2020 9:08    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Het word hier weer wat rustiger,
Heb de hele week niet gesport ws volgende week weer.
De pijnen zijn nog niet weg, maar tis wel minder dan van de week, het weekend nog even rustig aan doen.
Pondje erbij.
Volgende week weer opletten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 nov 2020 9:44    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha Dames,

Ik kom jullie even een fijn weekend wensen.
Maak er wat leuks van, geniet, luier, eet wat lekkers en vooral: vergeet niet te lachen!

zwaai zwaai

Tot maandag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 8:44    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik was vanmorgen 119,7 kg. Zo blij. Vorig jaar zomer 130 kg. Eindelijk de grens voorbij van 120,... Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 9:02    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ook goeiemorgen!
Gelukkig zag k vanmorgenopde wegerd dat mijn inspanningen ( en afspraken over minder extra s tussendoor) goed uitwerken. Kilootje minder. Blij mee.
Is wel een beetje een dingetje om op de analoge wegerd te komen, maar dat lukt wel bij het uit bed komen. Mijn lief helpt me goed bij het omhoog komen, als ik me zelf ook omhoog trek aan de paal die aan het bed vast zit. Voor de digi weegschaal ben ik én altijd net te laat met het erop komen, ik kan er niet goed stil op staan, én ik kan niet stevig op mijn linkerbeen steunen door mijn versleten linker knie. Dus gewicht is niet meer per ons af te lezen, maar een beetje ongeveer. Erg blij
Ik doe het ermee n zie zo ook wel of die wijzer dichter bij de 55 staat, of niet. Nu ff blijven volhouden. Ik zet m op... Geschokt Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 11:44    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb niet veel leuks te melden, zeker niet over afvallen.............. en nu heeft mijn man ook nog een MEGA zak strooigoed van 2 kilo (!) gekocht. Want dat was veel goedkoper dan kleinere zakjes. Aldus mijn zoetekauw. Dus nu verzeil ik van de dropballen in de pepernoten. Sip En de weegschaal laat zien dat dat niet ok is.

Dus moet ik daar mee ophouden. Mijn hoofd weet dat wel, maar mijn wilskracht is even elders de laatste tijd. Schaam Schaam

Zeker mijn bmi is nog ok, maar mijn buik wordt dikker en dikker. Dat is dus echt niet ok. Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 nov 2020 2:48    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@shakena: sterkte met je pijnen. Hoe gaat het nu?

@lisanne: hoe gaat het nu met je gezicht? Duiken komt wel weer!

@Crebster: sterkte met de opname van je mannetje dinsdag! Fijn dat je gelijk blijft met je gewicht.

@missy: wel moeilijk al die verleidingen in huis door je hubbie! Niet aan beginnen! Dat helpt bij mij. Houd vol!

@dymphie: ja, ik snap dat op de digitale weegschaal staan moeilijk is. Ik begreep precies wat je bedoelde met: dan ben ik steeds te laat. Fijn dat-ie een kilootje minder aan gaf!

@kellydragongirl: houd vol! Gefeliciteerd met 120,1 kg. Spierweefsel is idd zwaarder dan vet.

Mijn jongste (gehandicapte) zusje is vandaag jarig. 49 jaar is ze vandaag geworden. Helaas is ze vandaag niet lekker en heeft ze overgegeven. We (mijn moeder en ik) gaan toch even bij haar langs. Met inachtneming van de 1,5 meter.

Ik ga zo eerst naar een schoonheidssalon voor een uitgebreide gezichtsbehandeling van 60 minuten. Dit was een aanbieding voor 50%. Ik denk dat het wel 20 jaar terug is dat ik dit voor het laatst heb gehad.....

Vanmorgen 86,0 op de wegerd maar afgelopen woensdag 84,8. Ik vul altijd het laagste gewicht in van de afgelopen week.

Ik wens jullie allemaal een heel fijne dag. En een fijn weekend!

Annette

Laatst aangepast door AnnetteM op za 28 nov 2020 21:08, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 nov 2020 13:33    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dank je Annette! Wat fijn voor je zusje dat jullie toch even langs kunnen gaan. Geen bezoek is toch wel dubbel zo erg..En die 1,5 m lukt jullie vast wel. Het zal erg fijn voor haar zijn dAt jullie komen. Toch ook gefeliciteerd!!

Was de behandeling prettig? Heel lang geleden ging ik ook wel eens. Ik moest altijd lachen als er wat aan mijn gezicht werd gefrunnikt... ohhh Zullen de zenuwen wel geweest zijn...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 nov 2020 20:50    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Reageer met quote Bewerk/verwijder dit bericht
Jeeh, ben er weer.
Lichaam beweegt weer naar behoren hihi
Vandaag weer een half uurtje gesport en vanmiddag lekker een uurtje gewandeld. Tussen wassenaar en Valkenburg heb je een groot stuk land waar wilde paarden en hooglanders lopen. Hoop deze week weer soepeltjes de week in te gaan.
Morgen komen de vrijwilligers de Sinterklaas kadootjes en de banket staven voor onze gasten ophalen.
Nu ook een kerststol regelen voor onze gasten, die worden dan 22 dec uitgedeeld.
Hoop dat ze de warmte voelen en

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2020 19:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 33 van 38