Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Wat wordt er veel geschreven in een paar dagen tijd!
Gezellig hoor Lach

Dymphie, dat boek ga ik in ieder geval ook nog even googlen, ben erg benieuwd.

Crebster, je bent druk bezig geweest afgelopen week Lach Eiwitbrood ken ik niet, vind je 'normaal' brood ook niet lekker meer?

Kellydragon, dat zijn behoorlijke wandelingen Lach Het mooie weer helpt wel he, en de mooie omgeving ook natuurlijk.

Annette en Lisanne, hoe lukt het met de nieuwe voornemens na de korte tijdelijke terugval?

Het merendeel van de dagen met mijn nieuwe eetplan is heel goed verlopen, maar inderdaad het weekend is bij mij ook een dingetje. Toch ben ik best een beetje trots, dat de andere dagen en avonden zo goed zijn gegaan. Niet gesnoept, niet gesnaaid (behalve in het weekend dus Schaam Schaam
Hopelijk kan ik dit vasthouden! Lach Merk wel dat ik met bepaalde dingen echt moeite hebt. Bijvoorbeeld brood: daar ben ik dol op! Dus eet ik het af en toe wel, maar zoek zoveel mogelijk alternatieven…

Succes allemaal in deze nieuwe week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 12:49    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Miep77 schreef:

Annette en Lisanne, hoe lukt het met de nieuwe voornemens na de korte tijdelijke terugval?

Uhm, ik geloof niet dat ik een terugval heb gehad tenzij jij doelt op mijn uitbundig weekend, hahaha!
Maar Nee Miep, dat is mijn manier om stabiel te blijven; in het weekend doe ik wat voeding betreft alles waar ik zin in heb, kijk dan nergens naar en van maandag t/m vrijdag houd ik mezelf aan een gezond voedingspatroon.
Ik wil namelijk stabiel blijven en dat lukt voor mij heel goed op deze manier, ik blijf al een paar maanden goed op gewicht, afvallen hoef ik niet meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 13:46    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Bedankt voor je berichtje,
Geen suikers pfff
Il doe m'n best maar af en toe man man dan zal ik alles wel willen opeten wat los en vast zit hahah
Ik was vorige week 75 kg dat heb ik niet door gegeven omdat ik mij schaamde. Wilde morgen op de weegschaal gaan staan ben benieuwd wat hij aan geeft. Hoop dat ik een dansje kan maken.
Tot nu kan ik er vanaf blijven, maar ik hoor de snoep, pepernoten, chocola, schuimpjes mij roepen, van koop mij eet mij op. Pfff
Maar eerlijk is eerlijk je voelt wel lekkerder.
En gister kreeg ik te horen , eet jij wel je bent behoorlijk af gevallen of ben je weer ziek.
Kzeg Nee ik probeer goed voor mijzelf te zorgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 19:55    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne: ja, ups en downs bij mijn gewicht. Ik schommel ook altijd erg. Dank voor je vertrouwen.

@crebster: ja, het was lekker shoppen met 25 euro!!! Dank voor je opbeurende woorden.
Wat ben je lekket ah bewegen: fietsen, wandelen, de kettlebell en buikspieroefeningen. En dan ook nog rolschaatsen af en toe. Nu, dus even (noodzakelijk) rust nemen! (Even) gelijk blijven is ook goed, toch?

@dymphie: je boek zal ik (net als Lisanne) nog googlen. Fijn dat je er zoveel troost in vindt!

@miep: fijn dat je nieuwe eetplan goed gaat. Wat houdt je nieuwe eetplan in?
Nav je vraag over mijn voornemens nav mijn korte tijdelijke terugval. Ik heb niet echt nieuwe voornemens. Ik ga gewoon de draad weer oppakken van mijn cal bijhouden. Dat helpt altijd heel goed bij mij.

@shakena: En??? Kon je een dansje maken? Ik hoop het voor je.

Fijne avond allemaal!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 20:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Annette, ik ga morgen wegen.
Ben benieuwd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 21:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen!

Tjee, wat had ik moeite met wakker worden vanmorgen, ik bleef maar snoozen met die wekker. Dat heb ik nu altijd als het winter word/is; het bed ligt dan zo lekker en op een of andere manier slaap ik ook vaster...maar hup, de klanten wachten dus aan de gang met die luie reet Lachen

Shakena, schijnbaar neemt de drang naar suikers af naarmate je langer minder suikers gebruikt. Maar dat zul jij beter weten dan ik, haha, ik ben absoluut geen zoetekauw...
Ik hoop voor jou dat je als een soort van indiaan rondom je weegschaal danst vandaag, je weerstand tegen al dat lekkers mag beloond worden!

Nou lieve meiden, voor iedereen veel goeds vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2020 9:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jeeh, op mn weegschaal 72.5
Was de vorige x eigenlijk 75 kg maar schaamde mij zelf om dat er in te zetten Schaam Schaam Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2020 11:08    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
shakena schreef:
Was de vorige x eigenlijk 75 kg maar schaamde mij zelf om dat er in te zetten Schaam Schaam Schaam Schaam

Fijn voor je!!! Maarruh...... je moet je niet schamen voor een negatieve uitschieter hoor!'

Fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2020 19:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
shakena schreef:

Fijn voor je!!! Maarruh...... je moet je niet schamen voor een negatieve uitschieter hoor!'

Fijne avond!

Erg blij wel de spirit om harder te werken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2020 21:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi!

Shakena, Annette heeft gelijk; niks om je voor te schamen. Alsof wij dat allemaal niet kennen, haha!
Maar top dat je nu zo’n mooi resultaat neer zet.

Ik ben een beetje nerveus: vanmiddag heb ik de eerste vaatleasie behandeling bij het lasercentrum...het zal geen prettig gevoel zijn, maarja, ik wil het zelf hè.
Ben benieuwd of ik erg gezwollen ben nadien, dat is wel de voorspelling, haha!
We zullen het meemaken.

Fijne dag voor jullie allemaal,
tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 nov 2020 9:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 28 van 38