Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend   belll
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Weggehaald
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 nov 2020 16:44    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik ben blij om vandaag te zien dat ik mezelf heb herpakt. Gisteren heb ik met mijn man een uur gelopen naar de stad toe en in de stad niets gezondigd. Deze ochtend ga ik met mijn moeder een uur lopen in het Goudse Hout. Erg mooie omgeving om te wandelen. Ik heb de spirit weer gevonden en ik ga zo door.

Met vriendelijke groet,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2020 9:57    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Goed herpakt!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2020 18:03    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Allemaal!

We gaan weer aan een nieuwe week beginnen, zet ‘m op hè Heelblij

Kellydragongirl, geweldig dat je weer op de rit bent! Hou vast hoor, maar zo te lezen gaat jou dat wel lukken. Toppie!

Dymphie, hoe gaat het met jou?

Kreeft, goed hoor, lekker elke keer groen. Dat motiveert enorm, niet dan?! Jij gaat prima zo!

Hier mag de klem weer op de bek; we hadden een heerlijk snaaiweekend. Maar het was gezellig en ik balans dat weer wel weg de komende dagen, haha!

Fijne maandag, maak er een mooie dag van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 8:56    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen allen,

Ik was vanmorgen 121,9 kg. Gisteren heb ik met mijn moeder samen heel het Reeuwijkse Hout rondgelopen. Een wandeling van ruim 10km in 2 uur tijd. Het was heerlijk weer dit weekend.

Succes allemaal gewenst Lach

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 10:46    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik wens iedereen een heel goede week!

Zelf moet ik weer pas op de plaats maken want ik ga weer omhoog met mijn gewicht. Maar met jullie steun komt dat vast weer goed.

@miep/crebster: ik was erg blij met de vega cadeaukaart van de postcodeloterij voor de AH. Ik had er 2 want ook 1 van mijn moeder gehad. Lekkere dingen geshopt. O.a. ook gehacktballetjes (10 in 1 verpakking) van de Vegetarische slager. Wij vonden ze erg lekker! En Vega Magnums. Mmm. En ook cassave chips.

@kellydragongirl: fijn dat je je herpakt hebt. En lekker 10 km gewandeld in 2 uur. Netjes hoor.

@lisanne: nu weer balansen (na je snaaiweekend). Komt goed!

groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 23:29    

Reageer met quote
@Lisanne, het gaat best aardig. Ik zeg wel eens dat ik 1 mm per maand vooruit ga. Op een jaar is dat best een stukje. Nou ja.... letterlijk dan...
Ik blijf zoeken naar een soort mentaal evenwicht in mijn gevoel, vooral tussen mijn oren. Dat is wel een aparte vorm van sport. Eerlijk gezegd heb ik soms wel last van een dip als er iets echt niet wil lukken, maar ik probeer dan te kijken hoe ver ik toch gekomen ben. Soms vliegt het me aan en weet ik het niet goed om te keren. Ik heb net een mooi kinderboek gekocht van Charley Mackesy, een boek voor iedereen, of je nu acht bent of tachtig. Het biedt me troost en gedachten om verder over na te denken. Ik heb de Nederlandse versie gekocht,vertaald door Arthur Japin. (Als ik Engels lees, mis ik vaak net de clou van eenverhaaltje... ) André van Duin schreef erover: bijzonder troostrijk als je het even niet ziet zitten, het geeft houvast en stemt tot nadenken...
Zo heb ik dat zeker ervaren.ik moest wel even door de getekende schrijfletters heen 'bijten', maar ik heb mijn leestempo in een lagere kijk-versnelling gezet en het boek traag gelezen. Het ligt naast me en het is een troostend boek .ik wil er vaak in kijken en lezen. Ik wil wel een beetje uitkijken dat ik niet al te letterlijk de taartjesliefde van de mol ga opvolgen...
Slaap lekker allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 0:21    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi!

Dymphie, ik moest het boek waarover je schrijft goochelen nieuwsgierig als ik ben. Bij Bol.com even in het inkijkexemplaar gekeken, en wow, wat een mooie reviews. Het staat op mijn verlanglijstje nu, ik hou daar van! Wat je schrijft over jouw gevoelens, ik kan er alleen maar respect voor opbrengen. Een voorstelling ervan maken lukt mij niet maar de manier waarop jij beschrijft hoe je er mee om probeert te gaan getuigd van doorzettingsvermogen en kracht.
Topvrouw, knoop dat maar in je oren!

AnnetteM, up’s and downs bij jou (gewicht hè) maar je bent daar geen uitzondering in. Dat hebben we allemaal hier, anders zouden we elkaar niet nodig hebben. Ik weet zeker dat je het tij weer kunt keren, kop op je zult korte metten maken met die kilootjes, zet ‘m op!

Kellydragongirl, dat is een flinke wandeling geweest zondag. Mijn vriendin en ik gaan vanavond wandelen omdat het zwembad dicht is, ik ben benieuwd hoe ver wij komen. Dat zal vast geen 10 km. worden zoals jullie presteerde maar alles wat we doen is meegenomen denk ik dan maar.
Hou vast Meis, wat ben je goed bezig!

Goed, we gaan weer aan de dag beginnen, ik ben in ieder geval al gunstig gestemd omdat het erop lijkt dat de corona enigszins de goede kant op draait...hopelijk zet het door!
Maak er wat van vandaag lieve dames,
tot gauw!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 9:01    

Reageer met quote
Dankjewel Lisanne!
Zo kan ik er wel weer even tegen vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 10:55    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Annet@ Wat heb jij een mazzel met je twee cadeaubonnen van de postcodeloterij. Wij vonden het ook leuk hoor. Het is toch een heel bedrag waar je wat van kan kopen en er was genoeg te kiezen.
Nu weer aan de slag en goede keuzes maken, komt best goed. We helpen je wel hoor.

Dymphie@ Hallo lieverd, fijn dat je even schrijft hoe het met je gaat, het valt allemaal niet mee. Maar wat ben jij een doorzetter, ik vind je een kei hoor. Geniet maar op jouw tempo van je mooie boek, ik heb ook even gekeken waar het over ging. Maar wat een bijzonder boek zeg, echt iets om over na te denken. Bedankt voor de tip en blijf vechten hoor.

FlyingMissy@ Ben je weer gemotiveerd, hou je het nog een beetje vol? Succes met alles wat je doet.

Kellydragongirl@ Zo zo...wat ga jij goed zeg, een knalgroen vakje. Dat was een hele trip zeg en wat een mooi gebied! Het was ook een heerlijk weertje niet, fijn dat het gaat zoals het moet. Succes met alles, je gaat echt super goed.

Kreeft58@ Wat ga je goed zeg! Hou vol, dit is het waar we het voor doen! Je mag echt trots zijn op jezelf.

Lisanne@ Hoe is het afsluiten van het seizoen gegaan? Is alles weer gereed voor de winter op de camping? Wel leuk dat werk en intensief. Het weekend lekker genoten en nu weer rust op de plaats betreft al het lekkers, maar je geniet er wel van.

Miep77@ Hallo Miep, lukt het met je voornemens? Het valt niet mee om thuis te werken in deze tijd. Hopen maar dat dit alles gauw voorbij is. Blijf sterk en hou vol.

Shakena@ Hoe gaat het met jou? Lukt het nog een beetje zonder al die zoetigheid, hihi....moet er soms wel om lachen hoe jij het beschrijft, precies zoals het is, maar als je die suikers niet meer neemt gaat het steeds beter hoor. Hou vol hoor, kanjer!

De laatste week heb ik erg veel gedaan, veel gesport, in huis gesopt en klusjes gedaan, bij een oude vrouw de ramen/vitrage gewassen. Was helemaal topfit en voede met super.
Zondag en maandag lekker gefietst, maar toen was het ineens op. Het lichaam wil nu ff niet, dat heb ik soms wel eens. Overal pijn, bah...Dus tja...rust op de plaats.

Gister had ik voor eiwitbrood met hartig beleg gekozen en een cracotte tijdens de lunch, maar Nee...dat bevalt mij niet. Brood vind ik niet lekker meer en het beleg waar ik nu voor moet kiezen vind ik vreselijk, dus ga ik liever voor een shake met yoghurt, rozijntjes en havermout. Dan kan ik er de hele middag tegen. Het vult ook veel meer en...ik vind de shakes zo lekker Lachen

Eén keer in de week nemen wij iets lekkers bij de koffie of wat chocola, maar het valt mee betreft de weegschaal. Echt snaaien doe ik niet, maar de trek is er soms wel. Dan drink ik gauw water en ga puzzelen, zeker rond het koken, moeilijk tijdstip, maar...het lukt nog steeds. Haal gewoon niets in huis wat verleidelijk is. Het afvallen zelf wil gewoon niet en ben blij als ik gelijk blijf.

Ook probeer ik elke dag te wandelen of te fietsen of thuis te bewegen met de kettlebell en buikspieroefeningen. Maar nu ff niet.

Ff wat anders...wat vonden jullie van de Amerikaanse verkiezingen en die griet op dat filmpje die zo gelachen heeft om die flater.

Dit moet je zien!!!

https://www.dumpert.nl/item/8012543_8bd3c6b3

Wens iedereen heel veel plezier en succes en blijf positief, net zoals Lisanne schrijft, het gaat de goede kant uit betreft de besmettingen van het covid en nu maar hopen dat het zo blijft en dat die ellende voor de zorg en patiënten ook gaat afnemen.

Groetjes van Crebster en hou vol, dames Uitroep
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 11:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 27 van 38