Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jeeh, voor het eerst sinds 8 jaar zijn bloed uitslagen goed.
Ze wa ook verbaasd over mn gewichten hoe ik er uit ziet.
Ze zegt het gaat echt heel goed met je.
Astma is onder controle ze wilde m n puffer verminderen maar door de Corona durfd ze het nu nog niet.
Du als de Corona op n retour gaat wil ze
Mn astma medicatie verlagen.
Durf het niet te zeggen maar het lijkt er op dat 2020 mijn jaar is.
Manlief zei al, zegt die niet hard op we zeiden dit ook in 2012 daarna kwam de man met de hamer.
Maar het gaat goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2020 21:19    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Shakena, wat een mooi bijzonder positief bericht! Heerlijk om te lezen op de vroege ochtend. Niet te vroeg juichen is misschien een optie maar ik zou toch wel juichen als ik jou was. Gewoon om hoe het NU op dit moment is, hier mag je erg blij mee zijn Heelblij cheerleader

Miep, snacken in de avond is (was) ook mijn valkuil. Wat ik nu al maanden doe is ‘s avonds zeker wel snacken maar dan maar 30 gr. Bv. 30 gr. pepsels, noten, japanse mix, snack a jack, etc. Ik ga er rustig voor zitten en geniet er langzaam van. Bij mij helpt dit beter als mezelf het geheel ontzeggen: lijkt wel als ik iets niet ‘mag’ ik het juist veel sterker wil Verward

Crebster, ik ben trots op je. Wat fijn dat je weer “on the road” bent, een dip op zijn tijd is normaal maar niet leuk hè Rollende ogen Maar goed, go girl, je bent er bijna!

Kelly, zet ‘m op Meis! Wat goed dat je resultaat boekt, dat motiveert enorm. Succes op weg naar doel 1, je komt er wel!

Vandaag een leuk karweitje als ik terug kom van mijn werk: we hebben mijn voormalige pedicure praktijkruimte opgeknapt/gepimpt tot een soort van kantoor/hobby/strijkruimte. Alles gewit, nieuw bureau erin, nieuwe lamp, etc. Vanmiddag ga ik de boel inruimen, alle administratie daar naar toe, dan krijg ik ruimte in de kamerkast waar ik dan weer wat keukenspullen naar toe verhuis (keukenkasten puilen uit hier Lachen)
Ik vind herinrichten van kasten zo gezellig; kan altijd praktischer denk ik dan...manlief kan niets meer terug vinden vanavond maar hij is het gewend, haha!

Oké dan lieve meiden, ik hoop dat jullie er een mooie en succesvolle dag van maken, tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2020 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
shakena schreef:
Jeeh, voor het eerst sinds 8 jaar zijn bloed uitslagen goed.
Ze wa ook verbaasd over mn gewichten hoe ik er uit ziet.
Ze zegt het gaat echt heel goed met je.
Astma is onder controle ze wilde m n puffer verminderen maar door de Corona durfd ze het nu nog niet.
Du als de Corona op n retour gaat wil ze
Mn astma medicatie verlagen.
Durf het niet te zeggen maar het lijkt er op dat 2020 mijn jaar is.
Manlief zei al, zegt die niet hard op we zeiden dit ook in 2012 daarna kwam de man met de hamer.
Maar het gaat goed

Goedemorgen Shakena,

Wat een fantastisch nieuws zeg, zo zie je maar. Zonder strijd geen overwinning. Wat ben jij een vechtertje zeg! Geniet ervan hoor.

Heel veel liefs van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2020 11:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ach dames , dank je wel.

Vechten zit ws in m'n genen.
Opgeven is geen optie is mijn slogan
Sinds 2012. Vandaag lekker op de fiets sinterklaas kadootjes geshopt.
Wij zijn klaar, ook al kerst kaarten gekocht, ik ga alvast beginnen met schrijven want dat lukt niet meer zo erg
Kan het via het web gaan sturen maar een echt kaartje is toch leuker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2020 19:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen Mooie Dames,

Ik wil dit graag even met jullie delen:

Tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 9:00    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Goedemorgen Mooie Dames,

Ik wil dit graag even met jullie delen:

Tot gauw weer!

Goedemorgen vroege vogel,

Zeer mooie tekst!!! Dank je wel en jij ook een hele fijne dag.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 9:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen dames mooie tekst @lisanne dank je wel.
Zo net weer ff 3 kwartier gesport met lucy windham. Total body workout pfff
Om half 11 een afsp met een Zonnebloem gast lekker even een balke koffie met een gast. De Corona tijd nekt deze mensen.
Zo triest heb ze regelmatig huilend an de telefoon.
Zo alleen en sommige zijn best eenzaam.
Vind het fijn dat ik iets positiefs kan mee dragen

Fijne dag allemaal.
Past op je zelf maar ook elkaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dames het gaat hier helemaal niet goed.

Ik baal dat eten niet gaat zoals ik wil. Echt erg. Ik ga het niet eens vertellen. Alweer 2 (!) KILO aangekomen. Verward Alle beheersing is het raam uit...... echt he. Ik neem me steeds voor; vandaag gaat het goed. Maar ja......

Shakena, wat fijn dat het met jou in elk geval wel goed gaat! Verstandig om medicatie nu nog niet te veranderen.

Ik heb vandaag multi-vits met D3 besteld. Kwaad kan het niet en het lijkt erop dat Vit D wat bescherming biedt. Rollende ogen Ik moet straks weer aan het werk en ik ben toch wel wat angstig. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 19:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

Ongelooflijk: al 3 weken op een rij hetzelfde gewicht op mijn officiële weegdag. Heel de week schommel ik als een gek en op vrijdag ineens die 60,5 weer Rollende ogen Achja, ik ben er “dik” tevreden mee hoor!

Flying Missy, wat is dat nou?? Gaat het even niet lekker? Kop op Meis, doorzetten en blijf proberen hoor. Je gaat weer aan het werk, misschien geeft je dat weer meer regelmaat/ritme... Je KUNT het, dat heb je vaak genoeg bewezen! aai

Shakena, wat sneu voor de eenzame mensen, en dan te weten dat niemand weet wanneer er een einde aan deze vreselijke tijd komt. Lief van jou dat je je inzet om het voor hen wat draaglijker te maken. Klein gebaar groot genoegen Applaus

Zjo lieve mensen het weekend staat weer voor de deur, lekker hoorrrr, ik heb er zin in!
Ik hoop jullie ook?
Geniet ervan en tot maandag weer

Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 8:51    
Onbekend   kanweg
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week weer een groen vakje,3 ons in de min
Eindelijk onder de 83,moet niet te hard juichen kan zo maar zijn dat ik volgende week boven de 80 zit.

Flying Missy niet op geven,kom op je kunt het.

Lisanne 1107 is toch wel erg fijn dat je op het zelfde gewicht blijft.

Heel fijn shakema dat je nog iets positiefs met de ouderen kunt doen in deze tijd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 9:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 24 van 38