Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vanmorgen zag ik 83,9 kg op de weegschaal. Lachen Even nagekeken en dat heb ik op 13-7-2018 voor 't laatst gewogen..... Daarna was het steeds meer. Ik ben er dus heel blij mee! Lachen
Gisteren woog ik 84,2 en dat vond ik ook al heel fijn. Ik schommel wel altijd erg want dinsdag was het 86,00

Ik ga straks naar de kapper. Een 'echte' kapper. Ik vind het heel spannend. Ik ga voor n ander kapsel. Normaal ga ik altijd naar de kappersschool en laat ik alleen bijknippen en punten verwijderen. Maar nu ga ik dus voor een heel stuk eraf. En een ander kapsel.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

Annette

Laatst aangepast door AnnetteM op za 24 okt 2020 14:08, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 13:40    

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
AnnetteM schreef:

De geladen spullen in de bus gaan naar een container. Ze worden per container per schip naar Suriname vervoerd. Ik heb vanmiddag nog 20 Fietslampensets gekocht van 1 euro per set voor de fietswerkplaats in Suriname. Als je / jullie meer willen weten kijk bij: www.stichtingunupikin.nl

Annette, ik heb net de website van deze stichting bezocht.
Dat ziet er top uit, wat een mooie organisatie. Hopelijk vinden veel mensen de donatie-button Yes! (nederlands=

Wat een lief bericht van je! En wat leuk dat je de site hebt bezocht. Ik geef het door aan mijn zusje en moeder. Mijn ouders hebben Unu Pikin opgericht en mijn zusje is al 11 jaar directeur van UP in Paramaribo.

Laatst aangepast door AnnetteM op za 24 okt 2020 14:09, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 13:43    

Reageer met quote
Hwin schreef:
@Annette: zou je mij uit deze sprint willen verwijderen?
Het is hier supergezellig, maar ik heb helaas niet genoeg tijd om alles te lezen en te reageren. Bedankt alvast!

Succes allemaal! Erg blij

Dat zal ik doen! En voel je altijd welkom om weer terug te komen, hè?!!! veel succes verder.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 13:48    

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Ik neem hier pauze .

Want gewicht gaat prima en ik heb niet veel te vertellen.
En doe ik ook niet want niks is hier prive iedereen kan alles lezen .
Ik zie wel wanneer ik weer hier ben

Wegen ga ik wel mee door.

Blijf gezond .

Hoi Eliza,

Bedankt voor je berichtje. Fijn dat het zo goed gaat met je gewicht. Zal ik je verwijderen? Dat hoeft van mij niet hoor want je mag altijd gewoon hier blijven en mee blijven lezen zonder zelf (veel) te schrijven. Maar je kan natuurlijk ook meelezen als jezelf niet aan de sprint deelneemt. Dus laat maar even weten wat je wilt. Ik vond het ieg gezellig dat je erbij was!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 13:59    

Reageer met quote
@crebster: beterschap met je stuitje. Het lijkt mij erg pijnlijk. En @missy schreef al dat botpijn erg pijnlijk is.

@lisanne: wat is het diamond painting project?

@shakena: Beterschap voor je dochter met haar schildklier. Hopelijk slaat de medicatie aan en is het over een half jaar genezen. Wel fijn dat ze geen corona had!
Let je zelf op je been?!?! Niet forceren!

@missy: geniet van je korte vakantie! Hier is het vandaag (zaterdag) een prachtige droge dag! Ik hoop bij jou ook!

@kellydragongirl: Succes met draad weer oppakken na je snack buien. Goed dat je dagelijks 2 x 30 minuten fietst naar je werk. Gefeliciteerd met je jaarcontract!! cheerleader cheerleader Dat is bijzonder zeker in deze corona tijd! En ook een compliment voor jou!

@ine61: En, ben je stabiel gebleven? Fijn dat je lekker gewandeld hebt!

Hartelijke groetjes en een fijn weekend allemaal,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 14:06    
Onbekend   belll
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Laat mij maar gewoon hier staan .Annet .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 16:18    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gister met kleinzoon op de fiets naar strand geweest mannetje vond het fantastisch. Hij zat alsmaar te roepen dat hij op vakantie was.
Reeg wel een dejavu
Nu zit ik hier weer maar dan met n kleinzoon. Hihi

Dank @Annette,
Been gaat opzich goed, maar voel wel dat fietsen m'n been niet fijn vind.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 17:19    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Annet@ Wat fijn dat het allemaal weer lukt met afvallen, mooie prestatie, zeg. Ben super trots op je. Ook dat je voor Suriname bezig bent, heel veel succes.
Hoe is het gegaan bij de kapper, ben zo benieuwd. Fotootje??? Grap

Dymphie@ Hallo lieve Dymphie, hoe gaat het met je. We lezen niet zoveel van je. Lukt het een beetje? Wens je een fijne zondag en ik wens je al het goede wat ik maar wensen kan. Dag lieverd, we vergeten je niet aai

Eliza@ Er is toch een liedje daarover Oja? ....Daar gaat ze...ha ha ha...we gaan je wel weer gauw zien hoor. Gewoon ff rust nemen tussendoor, dat moet kunnen. Heel veel succes met alles en tot schrijfs.

Flying Missy@ Wat gaat de tijd toch snel, niet? Goed gevoel dat je alles klaar hebt voor de winter met je caravan, nu weer aftellen. Is toch altijd wel veel werk een caravan.
Tja, afvallen...het zit um in de suikers en bewerkt voedsel, daar blijf je van eten. Alleen... het is zo lekker al dat ongezonde voer. We worden ouder en wat langzamer en soms snoepen we teveel en om het dan er maar weer eens af zien te krijgen, daarvoor moet je wel heel veel bewegen, hihi.... Het is echt die knop om en gezondere keuze maken en veel water drinken, dat weten we denk ik allemaal wel ondertussen. Heel veel succes, nieuwe week, nieuwe kansen. Je kan het! Hoe gaat het met de doggies?

Ine@ Succes met het wegen. Wat ik al schreef, het blijft moeilijk, maar geef niet op, hoor. Wel goed dat je aan het wandelen gaat. Dat is voor alles goed. Houd de moed erin.

Josephine@ Hoe gaat het met dit dametje, gaat het nog zoals je zou willen? Groetjes een een fijne avond.

Kellydragongirl@ Nou heb je wel iets aangesneden zeg, met je stroopwafels uit Gouda en dan die verse, ha ha ha...maar ja...zo vallen we idd niet af. Verder heerlijk dat fietsen van en naar het werk, goed bezig voor jezelf en milieu en ja...alle bomen zien er zo fleurig uit, mooie tijd van het jaar. Je mindsetting is best goed, want je moet idd nu aan afvallen denken, niet joepie ik ben afgevallen, ik mag wel weer wat. Dat deed ik dus ook. De boel verslapt en kom je niet meer in je ritme. Eens per week mag je jezelf best belonen, maar dan wel weer de klem erop. Dat gaat het beste. Buiten dat...we moeten eigenlijk dat suiker laten staan, het is gif moet je maar denken.
Wens je heel veel kracht om die kilo's vaarwel te zeggen, gaat je echt lukken. Wij helpen je wel.

Kreeft@ Het is je deze week toch gelukt, toch maar ff gedaan die 2 ons. Geef niet op hoor, doe ik ook niet. Maar...het blijft moeilijk, dus ga ervoor. Samen komen we er wel. Succes.

Lisanne@ Hee slaapkoppie, tja...wij kunnen ook zo lekker slapen, wat is dat bed toch een kostbaar bezit en zeker als je zo lekker kan pitten. Gisteravond al vroeg de klokken terug gezet en op tijd gaan slapen, extra uur erbij, zaaaalig.
Het is fijn dat je stabiel blijft. Ik schrok me van de week rot, toen ik zo was aangekomen. Begreep er niets van. Maar het gaat weer prima. Bedankt voor je troostende woorden. Fijn dat we elkaar zo kunnen steunen.

Miep@ Hoe gaat het met onze Miep, we zien al een paar weken niets van je. Laat eens wat van je horen, ben heel benieuwd hoe jij het afvallen/stabiel blijven ervaart en of het allemaal lukt. Groetjes en tot schrijfs.

Shakena@ Hallo Shakertje, lukt het allemaal met die zorgen om je dochter? Sterkte allemaal, ik vind dit enge dingen hoor betreft schildklier. Wens jullie het allerbeste. Wat je benen betreft na inspanning, echt...doe het rustig aan, dat is beter dan al die pijn. Drink je trouwens genoeg water? Dat was in mijn geval dus niet zo en hoop nu wat minder pijn overal te hebben. Hou je goed en ik vind het fijn te lezen dat je zo geniet van de kleinkindjes, heerlijk.

SweetDreams@ Hoe gaat het met onze muzikant? Zal best tegenvallen nu alles weer versoberd is. Zie weer groene vakjes bij je, mooi hoor. Wens jou ook het allerbeste en hoop dat je je een beetje vermaakt deze tijden. Hou vol hoor.

Lieve allemaal,

Crebster is weer de goede weg ingeslagen en het lukt weer. Het zat me gewoon ff tegen en dat kwam zo hard aan. Had um ff niet zien aankomen, zal ik maar zeggen. Was helemaal van de kaart en eigenlijk pisnijdig, ha ha ha... Het ging ook veel te goed...Gelijk de puntjes op de i gezet en weer terug naar af en...meer water gaan drinken. Ook sportte ik niet meer zoveel, omdat ik verleden zondag veel te veel hard had staan zwaaien met die kettlebell. Weer wat geleerd. Hoe vaak moet ik nog op mijn gezicht gaan. Ik weet dat ik niet zo gek moet doen, maar ik kan het soms niet laten. De conditie heb ik om los te gaan, maar het lijf wil echt niet. Ook die stuit is iets...bah...die doet nog steeds pijn. Het schijnt een ontsteking te zijn in het vlies rond het staartbeen. Heb er ook geen vet meer op zitten en dat is het um. Ik vond het al een mooie smoes om toch maar weer lekker te gaan eten, ha ha ha...
Nee hoor, geintje...ik moet ff opletten dat ik op een kussen ga zitten en dan mijn stuitje vrij houden.
Sta op het punt nog ff te gaan wandelen, maar wilde eerst nog iedereen schrijven. Van de week krijg ik het druk en heb nog wat klussen te doen. Vitrage wassen bij mijn oude vriendin van 90 jaar...maar...op mijn gemakkie. Ze is zo lief en dan zit ze er ook weer goed bij met de kerst. Werk in de keuken van de haven is nu ook weer passé en dat is ook wel eens lekker. Alles rustig aan en op zijn tijd, dan gaat het goed.

Wens iedereen heel veel sterkte en plezier, maar wees zuinig op het lijf, we blijven ons best doen, want eigenlijk doen we het allemaal best wel goed. Dat wilde ik dus ff zeggen.

Lieve groet allemaal en bedankt voor jullie steun als ik het ff niet ziet zitten. Echt heel fijn om dat zo te ervaren.

Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 okt 2020 15:28    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Crebster, dank je wel voor je lieve woorden. Dochter haar keel word al wat minder opgezet ,heeft wel over het hele lichaam een soort spierpijn.
Dinsdag moet ze weer naar haar werk bellen om door tegeven hoe het gaat.
Gister naar oedeem en litteken therapie geweest, litteken buik staat erg strak.
Mede door de nieuwe bh( soortvan drainage) voelt borst en flank / arm goed aan.
Maar mag niet 5 x sporten in een week moet nu naar 3 x pw na een paar wken gaat ze dan weer m'n litteken buik beoordelen. Je zou begrijpen dat ik daar wel van baalt.
Morgen uitslag van m'n bloed en controle bloeddruk en m'n Astma.
3 nov moet ik om de griepprik.
Twijfel of ik die gaat halen morgen maar even bespreken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 okt 2020 20:35    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hoi allemaal, Heb me een tijdje niet laten zien, maar net alles doorgenomen. Wat is er veel gebeurd bij iedereen! Het gaat allemaal niet over een leien dakje, bij niemand natuurlijk.
Ik ga iig proberen om nu weer regelmatig in te loggen en te schrijven, want het gaat de verkeerde kant op anders. Ik wil de bekende vicieuze cirkel zien te voorkomen.

Vraag me trouwens af wat ons met Corona nog te wachten staat, qua verdere maatregelen. Op dit moment kunnen we nog sporten, en beperkt uitstapjes buiten de deur maken, wie weet gaat dat straks ook weer op de schop.

Succes allemaal de komende dagen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 okt 2020 9:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 22 van 33