Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Helaas ben ik aangekomen. Huil huil Ondanks dat het hele huis schoongemaakt is, gewandeld heb en met de kettlebells bezig ben geweest, is het mij deze week niet gelukt om af te vallen. Helaas. Het lukt me gewoon niet om die laatste kilootjes eraf te krijgen.

Het is ook weer ff teveel voor mijn lichaam geweest, die doet weer ontzettend zeer, dus weer een pas op de plaats.

Daar snap ik dus ook helemaal niets van. Ik ben altijd een sporter geweest en nu na 5 maanden nog steeds vreselijke spierpijn als ik ff wat gedaan heb, om misselijk van te worden. Ben zo verstandig geweest om elke dag iets te doen en netjes alles verdeeld betreft klusjes.Tussendoor rust genomen en toch een beetje gewandeld.

Al dagen doet mijn stuitje zeer, alsof dat door mijn huid komt. Van die zure bot pijn. Het begint met wat irritatie en jeuk, maar wee als ik aan die stuit komt. Kan er heel slecht op zitten.
Dit is al de derde keer dat het opspeelt. Het gaat ook wel weer over, maar zodra ik op een houten stoel gezeten heb bij mijn oude vriendin bijvoorbeeld of een tijdje mijn boek heb zitten lezen, dan is het gebeurd met me. Raar toch? Kan gewoon niet lang zitten.
Kent iemand dat? Leuk als je aan het afvallen bent, maar de botten moeten niet door het lijf komen, ha ha ha...

Volgende week weer beter.

Wens iedereen succes en we blijven er voor gaan.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 10:11    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gister gesport en heen en weer naar leiden gefietst,
Merk dat mn been dat niet fijn vind, maak niet ik ga gewoon door.
Vandaag weer 45 thuis gesport.
Vandaag is mn dochter getest ip Corona. We hebben haar zaterdag nog gesproken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 12:51    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
AnnetteM schreef:

De geladen spullen in de bus gaan naar een container. Ze worden per container per schip naar Suriname vervoerd. Ik heb vanmiddag nog 20 Fietslampensets gekocht van 1 euro per set voor de fietswerkplaats in Suriname. Als je / jullie meer willen weten kijk bij: www.stichtingunupikin.nl

Annette, ik heb net de website van deze stichting bezocht.
Dat ziet er top uit, wat een mooie organisatie. Hopelijk vinden veel mensen de donatie-button Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 13:26    
Onbekend   belll
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Crebster niet boos worden op jezelf , je mag best trots zijn met wat je al hebt bereikt .

de laatste kilo.s gaan altijd gruwelijk traag,ook bij mij .

Ik sport even wat minder te snel spierpijn .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 13:56    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Annette: zou je mij uit deze sprint willen verwijderen?
Het is hier supergezellig, maar ik heb helaas niet genoeg tijd om alles te lezen en te reageren. Bedankt alvast!

Succes allemaal! Erg blij

Laatst aangepast door Hwin op wo 21 okt 2020 7:22, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 19:57    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Crebster, ik ben ook aangekomen, maar bij mij gewoon niet opgelet met wat ik eet , het lijkt me frustrerend als je veel sport en oplet met wat je eet en dan toch aankomen maar misschien zijn het wel spieren die je meer gekweekt hebt of zijn je kleren strakker gaan zitten ??
Vandaag ga ik een lange wandeling maken door het bos dit doe ik nu dagelijks het doet me goed vooral in deze tijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 7:05    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi lieve meiden,

Crebster, ben je nu niet een beetje te streng voor jezelf?! Kop op Meis, je bent van zo ver gekomen, je hebt het ontzettend goed gedaan en doet het nu nog steeds helemaal prima. Niet de moed laten zakken door een momentopname van een half kilootje: dat kan spierontwikkeling zijn of vocht vasthouden of een keer goed poepen, noem maar op. Ben trots op jezelf, je doet het toch maar mooi!

Shakena, is het geen signaal wat je been afgeeft?! Ik vind dit niet fijn dus beetje minder graag? Haha, wat ben jij toch ook een taaie hè! Oeps, hopelijk is uitslag van je dochter negatief, vandaag of morgen zal ze de uitslag krijgen...

Hwin, veel succes en als je weer meer tijd hebt kom je gewoon weer gezellig terug!

Ine, geniet van je wandeling vandaag, heerlijk zo in de herfst door de bossen! Hopelijk houd je het droog, anders rubberlaarzen en regenjas aan Lachen

Ik ben gisteravond begonnen met het diamond painting project; tot nu toe leuk om te doen. Lekker ontspannend. Het manneke vond het ook wel relaxed: die kon op zijn gemak voetbal gaan zitten kijken, haha! Ik hoop dat het me blijft boeien, een binnenhuis-hobby heb ik niet echt dus zou een goede aanvulling zijn.

Voor nu denk eraan vandaag:
Als het geluk jullie kant op komt, ga ermee dansen.
Fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 7:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Lisanne,

Hahah zou dat het zijn ? Hahaha
Yes gelukkig heeft onze dichter geen Corona.
Maar omdat ze het zo benauwd heeft moet ze wel vandaag langs de h arts.
Ben benieuwd.
Jullie horen het nog

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 11:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Reageer met quote Bewerk/verwijder dit bericht
Jeeh dochter heeft geen Corona,
Maar ze is wel heel erg kortademig
Ze moest vanmiddag al bloed prikken en morgen een echo van haar hals,
Ze verdenken dat het haar schildklier is.
Ze is ineens dikker geworden en heeft erg last van haar keel, bij liggen lijkt het net of ze stikt. Vrijdag de uitslag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 16:43    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Shakena wat een zorgen om je dochter. Sip Hopelijk valt het mee en kunnen ze haar goed helpen!

Crebster, botpijn is heel erg. Geschokt Wat vreselijk. Sterkte hoor. Doe maar een poosje kalm aan. Dat gewicht komt wel weer. Niet aankomen is nu misschien een realistischer doel dan afvallen. Soms heeft het lichaam ook tijd nodig om een nieuwe balans te vinden he.

Ik heb nu een korte vakantie. Vrije dagen en een paar vakantie dagen erbij gepakt. Moet nog een paar dingen regelen op de camping. Willen jullie duimen dat het zaterdag een droge dag is?
Daarna ga ik met de honden lopen. In het bos. En ik wil nog een keer met ze naar het strand. Nu mag het weer. Erg blij
Mijn gewicht gaat niet denderend. Ik probeer het los te laten. Het heeft vast ook met de leeftijd en mijn verminderde lichamelijke conditie te maken denk ik. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 20:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 20 van 38