Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heb de boodschappen binnen voor de hele week.
Er zijn toch nog mensen wie geen mondkapje op zetten,als ze boodschappen halen.

Lisanne1107 waar gaan jullie altijd heen aan de Moezel?
Wij gaan al jaren in oktober naar camping hollandische hof in Senheim.

Kelly welkom hier,elkaar steunen hier moeten we allemaal toch op ons streefgewicht komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 9:09    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve allemaal,

Ben gestoken door een werkbij en elke dag doe ik iets extra schoonmaken inclusief ramen binnen, buiten, het balkon erbij, de vitrage en de stof weghalen op plekken waar je niet vaak kom. Net de slaapkamer onder handen genomen en bijna alles verbouwd. In, op en aan...alles schoon. Ha ha ha..
Het huis wordt weer als nieuw en ik vind het zo leuk om te doen. Elke dag wat, want anders ga ik mezelf zitten pesten. mannetje is erg allergisch, zeker de laatste tijd, dus nu ff kijken of het wat minder wordt met die giga loopneuzen. Dat gaat dag en nacht door. Erg vervelend voor hem.

Van de week heb ik super gave trendy mondkapjes gekocht en ook voor mijn man. Hele mooie, laten we er dan maar een hype van maken, niet? Mijn man ging vanmorgen naar de Lidl, maar je komt er niet meer in zonder mondkapje. Gaaf niet? Eindelijk actie, als de mens niet wil luisteren, dan maar weer ouderwets bij de deur staan en controles uitvoeren. De winkelwagentjes worden ook weer schoongemaakt door het personeel van de Lidl. Dat had voor mij niet gehoeven, maar een vriendelijk gezicht aan de deur is in deze tijd best een pluspuntje.
Hoop dat het personeel gespaard wordt voor agressief gedrag, dat wil de laatste tijd ook nog wel eens uit de hand lopen. ja ja...mensen...sommige zijn echt erg wanneer het even tegen zit.

Maar goed...de was hangt te drogen buiten in de zon. Daar word ik zo gelukkig van, die zon...

Laten we ook af en toe genieten van alles om ons heen. Fijne dag.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 11:40    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo, net mijn gewicht ingevoerd, slechts 2 onsjes eraf. Gewoon doorgaan maar he?

Ik moet nu weer werken. En we willen evengoed zaterdag de voortent neerhalen nu het eindelijk een paar dagen droog weer zou zijn......... dat wordt dus inleveren op slapen. Maar moet maar voor een keer. Erg blij

Eten gaat goed maar ik heb snoeptrek. Eet ik zoute balletjes (van die zwart/wit balletjes. Stom natuurlijk want zout = vocht vasthouden bij mij. En dan val ik niet af uiteraard. Lachen

Houden jullie de moed erin nu we weer meer thuis moeten blijven?

Bij mij zijn alle hobby's weer gestopt. Op de jachttraining na. Die is van 8 personen, trainer plus helper 3 uur trainen, naar 4 personen; trainer, 3 deelnemers en dan anderhalf uur. Toch fijn dat we zo nog door kunnen gaan. Buiten en op gepaste afstand moet toch kunnen, maar ik ga de muziek wel weer erg missen. Sip We hadden nog hoop op een (eventueel oline) kerstconcert. Dat gaat hem vast niet worden. Verward Wij mogen nog wel repeteren maar buurtcentrum is dicht gegaan en dan houdt het op he. Ook de flyball trainingen met de honden zullen wel ophouden, want dat is een teamsport. En een team is minimaal 6 personen, plus trainer en ballenlader,
dat gaat niet nu. Sip

In de winkels nog steeds domoren zonder mondkpajes.......... tsja, die snappen het nog niet denk ik dan maar. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 4:55    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Dames,

Flying Missy, ja, balen dat juist al jouw hobby’s weer stoppen nu. Het blijft maar duren hè, zo onzeker allemaal. Wij mogen nog steeds duiktrainingen in het zwembad houden en de aquafitnes gaat vooralsnog ook gewoon door. Horeca mis ik niet erg; wij zijn toch al geen kroeggangers, alleen af en toe uit eten maar dat kan ik wel missen.
Hoe gaat het met jouw man, weer hersteld?

Crebster, die mondkapjes geeft een veilig gevoel vind ik. Op vakantie in het buitenland moesten we ze al dragen en sindsdien draag ik ze hier in Nederland ook in openbare ruimtes. Ook al werd het nog schijnveiligheid genoemd voorheen, ik voel (de) mezelf er prettig bij.
Ik heb nu ondertussen een heel assortiment in allerlei kleuren en motieven, haha, bij elk pakske een passend kapke Lachen

Kreeft, wij gaan meestal naar de Moezel met de camper en reizen dan op de bonnefooi van bijvoorbeeld Koblenz naar Konz of andersom. Paar daagjes hier paar daagjes daar, vaak lange weekenden, bv. Hemelvaart/Pasen/Pinksteren.
Prachtig gebied!

Afijn Dames, het is weer bijna weekend. Vanavond ons wekelijks avondje kaarten met de ‘bejaardenclub’ Erg blij
Elke vrijdagavond komen mijn moeder, een huisvriend van haar en een oom van mij hier eten en kaarten. Allen boven de 75 dus lekker ouderwets kneuteren en vaak verwarring alom.
Ze waren al bang dat het niet meer kon na de nieuwe maatregelen maar kan net: 3 personen en op gepaste afstand zaten we natuurlijk alle weken al. Zou wel drama voor ze zijn als het nu weer niet mag...

Ik wens jullie allen een top weekend, maak er wat moois van en tot volgende week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 7:27    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heb mijn vakantie kilo er niet af gekregen,volgende week weer in de min.

Leuk Lisanne1107 zo met de camper,wij hebben een caravan.
We willen ergens langer staan op een camping,bv een week of 10 dagen en dan gaan we weer ergens anders heen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 8:34    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen .

leuk om te lezen van wie een hobby heeft en ook een met een camper en caravan.

Wij huren vaker iets voor weekendje weg al ligt het nu stil door corona .

Nou na 3 dagen gruwelijk fout te hebben gegeten zag ik vanmorgen 67.1 gelukkig want het was veel meer eergisteren.

Dit weekend niet veel op de agenda ook wil ik minder gaan shoppen Ik zie ik al wat kerst versiering bij mensen .Door corona maken ze het denk ik eerder gezelliger binnen .

Vandaag pasta met witte saus met stukje vlees en een slamix .

Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 10:27    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Anette sprintje staat nog steeds open is nog niet gesloten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 12:12    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag allemaal,

En ik schommel maar weer verder haha.

Ik ben vorige week zaterdag aan de start to crawl cursus begonnen. Ben bij de beginners ingedeeld (maar goed want de gevorderden zijn personen die reeds in open water hun mannetje staan en dat is er toch over voor mij).
Afgelopen donderdag opnieuw gaan zwemmen met ons groepje dames, de leerkracht zag toch al dat ik een lesje crawl achter de rug had, haha.

Ondertussen bekomen van de emoties van het ongeval van mijn zoon. Wonde is aan het genezen en mentaal valt het al bij al ook mee voor hem. Hij heeft echt geluk gehad.

Vandaag zijn ze in België ook weer strenger geworden, ben benieuwd of de zwembaden nog lang open blijven...

Ik las dat er binnenkort een film gemaakt in de efteling uit komt, hopelijk gaan we deze ooit kunnen zien...

Nog even een beetje tv kijken en dan slapen.

Tot volgende week ;-).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 22:00    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Anette sprintje staat nog steeds open is nog niet gesloten.

oeps..... ik ben denk ik vergeten de wijzigingen op te slaan. Nu dan toch echt gesloten! Bedankt voor de reminder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 10:56    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne: fijn dat je weer een nieuwe klant hebt en dat het nog steeds goed bij jij gaat met werk.

@sweetdreams1986: Wat voor ongeluk heeft je zoon gehad? Gelukkig lees ik dat de wond goed geneest. Fijn dat je start to crawl goed gaat.

@missy: ja, heel jammer van je hobby's. Mijn zangdocente heeft iedereen thuis zijn stuk laten inzingen en opnemen en heeft dat samengevoegd tot 1 concert. Dat werd heel erg leuk. Maar dat moet iemand wel kunnen technisch.

Met mijn gewicht gaat het gelukkig afgelopen week weer de goede kant op. Naar beneden dus!

Wij moeten weg. Wij gaan een bus laden met spullen voor Suriname.

Fijn weekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 11:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Pagina 18 van 21