Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
kellydragongirl schreef:
Hallo,

Ik ben 5 weken geleden begonnen met EGA (Eerste Goudse afslankclub) en ik heb elke maandag avond daar bij de club mijn weegmoment. Ik was gisteren 1,1 kg verloren ten opzichte van vorige week maandag. Ik was erg blij.
Mijn doel is op de lange termijn om 75 kg te wegen met als grootste motivatie gezond oud worden en van mijn slaapapneu apparaat afkomen.

Elke kg is er één, mijn eerste komende doel is onder de 120kg wegen. Ik was vorig jaar zomer 131,0 kg.

Goedemorgen Kellydragongirl,

Welkom bij de club. Je bent goed begonnen en gelijk al een prima resultaat. Door je bij de EGA club in te hebben geschreven, heb je mooi een stok achter de deur. Ik weet zeker dat het je gaat lukken en dat je wordt verlost van alle ongemakken.
Wens je heel veel kracht, maar ook plezier, want het is een kick als je steeds dichterbij je doel komt. Alleen maar voordelen en die geluksmomentjes, heerlijk. Die gun ik je van harte. Dus...hou vol en ga er voor. Wij steunen je wel hoor in dit sprintje. Go girl!

Lief groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 9:52    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Crebster schreef:
kellydragongirl schreef:
Hallo,

Ik ben 5 weken geleden begonnen met EGA (Eerste Goudse afslankclub) en ik heb elke maandag avond daar bij de club mijn weegmoment. Ik was gisteren 1,1 kg verloren ten opzichte van vorige week maandag. Ik was erg blij.
Mijn doel is op de lange termijn om 75 kg te wegen met als grootste motivatie gezond oud worden en van mijn slaapapneu apparaat afkomen.

Elke kg is er één, mijn eerste komende doel is onder de 120kg wegen. Ik was vorig jaar zomer 131,0 kg.

Goedemorgen Kellydragongirl,

Welkom bij de club. Je bent goed begonnen en gelijk al een prima resultaat. Door je bij de EGA club in te hebben geschreven, heb je mooi een stok achter de deur. Ik weet zeker dat het je gaat lukken en dat je wordt verlost van alle ongemakken.
Wens je heel veel kracht, maar ook plezier, want het is een kick als je steeds dichterbij je doel komt. Alleen maar voordelen en die geluksmomentjes, heerlijk. Die gun ik je van harte. Dus...hou vol en ga er voor. Wij steunen je wel hoor in dit sprintje. Go girl!

Lief groetjes van Crebster.

Dankjewel Crebster voor de lieve bemoedigende woorden.
We gaan er voor de volle 100% voor Lach
Jij ook veel succes gewenst. Het gaat ons lukken.

Groetjes, Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 9:59    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve allemaal,

Kreeft@ Fijn dat je er weer bent hoor en nu weer volhouden. Tja, wijntjes en lekker eten. Dat gaat nu eenmaal samen als je er op uit gaat. Nu weer aan de bak. Als je het maar gezellig hebt gehad en dat je er weer ff tegen kan. Betreft alcohol...ik drink nooit alcohol, ben er een beetje op tegen. Net zoals suiker en foute vetten is alcohol zo slopend voor het lichaam en geest, vandaar ik dat maar laat staan. Gelukkig drinkt mijn man zelden. Wij doen een moord voor een goede bak koffie en af en toe gezonde thee met gember en kurkuma, heerlijk. Ach...alles met mate, dan is het goed te doen. Sterkte met die ontstekingen. Gember en kurkuma zijn ideaal voor dat soort dingen in je thee. Vandaar dat ik dat regelmatig drink. Heb erg veel last van de schouders, zeker nu het kouder wordt. Hou je goed en ga er voor.

Lisanne@ Bedankt voor je peptalk, maar je hebt gelijk, tel je zegeningen en zeker nu. Sommige mensen gaan mooi de boot in met de maatregelen die nu zijn opgesteld. Vreselijke tijd en mijn hart gaat naar die mensen die zo hard worden getroffen en zeker al die onzekerheden. Je zal het maar zijn dat je je boel weer kan dichtgooien en dat er geen geld in het laatje komt. Vreselijk.
Daar en tegen is het vreselijk dat er weer zoveel mensen van ons heen gaan door dat virus of in angst zitten of daardoor geïsoleerd zijn. Dus...laten we er zijn voor elkaar en doen wat ze ons vragen, zo erg is het toch niet om een mondkapje te dragen en afstand te houden...misschien komen we er dan een keer vanaf van dat rotte virus.

Eliza@ ja ja...ik ga weer als een speer. Was ff niet goed bezig en zat een beetje teveel chocola te eten. Dat is wel een dingetje hoor, maar ik was zo boos op mezelf. Al die maanden is het goed gegaan en dat zou ik nu in een klap verzieken, ha ha ha...Nee dus. Betreft het slapen, durf het bijna niet op te schrijven, maar sinds ik afgevallen ben, slaap ik als een os en snurk nooit meer. Slaap zeker 9 uur achter elkaar en dan wil ik eigenlijk nog niet uit bed. Manlief ook zo een slaapkop. Wij noemen het de winterslaap en hier bij ons is het altijd heeeeel donker in de slaapkamer net een grot, dus dan weet je het wel...lekker pitten...heel goed die rust, heel belangrijk.

Shakena@ Hallo beauty. Het is en blijft moeilijk, zeker als je al een tijd overal voor moet vechten. Opgeven moet je natuurlijk nooit doen, maar probeer een tussenweg in deze dingen te vinden. Teveel is niet goed en te weinig of niets meer doen helemaal niet. Maak anders een schemaatje met wat je gaat doen over de hele dag. Leuk om te doen en met dat je dat doet ga je je er naar toe zetten. Probeer het eens.
Ik was vroeger een rasechte sporter en ging als een razende, totdat ik met die rug kwam te zitten en nu die schouders. Ik ben zover dat ik mij die pijn en ellende niet meer gun, ik verdien dat afzien niet. Wat bereik ik ermee? Zit mezelf in de weg, ik wil dat niet. Dus de ene dag geef ik mezelf vrij en de andere dag gewoon wandelen, of als het echt niet gaat, wacht ik het lekker af en neem gewoon vrij. Alles op eigen tempo wanneer mogelijk. Dat de boel maar gesmeerd blijft, zal ik maar zeggen.
Nou lieverd, wees verstandig en hou een beetje van jezelf.

Kellydragongirl@ Nogmaals welkom en heel veel succes in ons sprintje. Voor je het weet ben je op een gezond gewicht en denk dan aan al die voordelen bijvoorbeeld mooie kleren die je kan gaan kopen, de blijdschap en de complimentjes, dat is zo een heerlijk gevoel. Maar vooral de voordelen dat je lichaam weer gezond wordt.
Je hebt al laten zien dat je het kunt, want er is al heel veel vanaf. Super van je! Goed dat je aan je nieuwe leven begonnen bent.

ja mensen, we krijgen het de komende weken goed voor ons kiezen. Wens iedereen toch heel veel kracht en positiviteit.

Blijf gezond en wees verstandig, maar...wel lief zijn voor elkaar.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 10:52    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Crebster het is niet zo dat ik elk weekend een wijntje drinkt,normaal drink ik water of Crystal Clear.
Het meeste is toch wel water.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 12:33    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom Kelly .

Kreeft is ook weer erbij .

ik heb een hele slechte eetdag gehad en gisteren wezen uiteten daardoor zit nu mijn broek goed strak.

Hopelijk morgen weer een betere dag .

ik lees alles maar even geen zin in reageren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 17:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Annette kan je de club sluiten anders wordt ie te groot .
en als iemand 3 weken niks plaatst weg ermee .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 19:14    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
shakena schreef:
@Annette,
Zal het niet meer doen

Grap Heel goed! Lachen Wat leuk om je gezicht te zien!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 23:03    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@kreeft: welkom terug na je vakantie bij de Moezel.

@Dymphie: veel plezier op de boerencamping in de buurt van Appelscha.

@eliza en @crebster: het sprintje is nu gesloten.

@Kellydragongirl: welkom nog op de valreep en veel succes. Je EGA club zal je zeker stimuleren om af te vallen.

@crebster: goed weer 26 km op de rolschaatsen. En gelukkig was je goed ingetapet en geen blaren.

@lisanne: idd heel onsmakelijk mijn ervaring van het handen geven in het Italiaans restaurant.

@missy: komt goed! Even weer pas op de plaats.

Ik wens iedereen een goede nacht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 23:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Annet fijn dat je het heb gesloten .

IK ga straks met mondkap naar de super alles in huis halen tot maandag .

Vandaag eet ik een kleine pizza met kop zelfgemaakt rundvlees bouillon soep.

Fijne dag allemaal en succes .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 7:39    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal!

Kreeft, lekker hoor op zijn tijd een wijntje. Alles met mate en ervan genieten: krampachtig gedrag over allerlei voedingsmiddelen levert uiteindelijk alleen maar stress op...als je de media moet geloven zit in alles wel wat slechts Sip

Kreeft, mooi gebied de Moezel. Wij komen er ook graag!

Crebster, je hebt gelijk; als iedereen zich houd aan in ieder geval de basisregels dan zou dat hopelijk sneller de virusellende oplossen...maar ja er blijven mensen zijn die het allemaal onzin vinden Gemeen

Kelly, welkom hier! Het gaat helemaal goedkomen met jouw motivatie, top dat je naar EGA gaat. Vrienden van mij hebben daar prima resultaat mee behaald.

Eliza, een uitschieter dag kan een keer hè, nu weer een dagje balansen en dan zit die broek weer een stuk lekkerder Lachen

Zjo, ik ga zometeen naar een nieuwe klant. Toch weer binnengesleept ondanks de crisis, ik was er even bang voor dat het wat minder zou worden voor mij. Maar gelukkig zit ik nog dagelijks goed vol dus ik mag me gelukkig prijzen.

Doe wat je kan vandaag met veel enthousiasme, tot gauw!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 8:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 17 van 23