Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Miep77 schreef:
Hallo,

Zelf lees ik alle stukjes van iedereen, maar vind het lastig om op alles te reageren. Lach maar misschien komt dat nog

Het valt me trouwens op dat er veel groene vakjes in de tabel zijn (vorige en deze week) dus iedereen is toch goed bezig!
Succes allemaal komende dagen Lach

Helaas Miep. Ik ben verantwoordelijk voor het 1e rode vakje in onze tabel...... Eigenlijk was het nog erger want gisteren woog ik 87,0. Maar ik vul altijd het laagste gewicht in van de afgelopen week en dat was 86,0. Maar........ ik ga vandaag mijn cal noteren weer oppakken.

Ik reageer ook vaak op iedereen haar stukje. Ik maak dan heel kort een aantekening op een kladblaadje en weet dan weer wat iemand heeft geschreven. Daar reageer ik dan op. Maar het is geen verplichting hoor! Leuk dat je alles leest!

Ik wens iedereen een fijne zondag! Voor mij straks de Finale Roland Garros heren kijken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 okt 2020 13:19    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@shakena: niet meer sporten tot je misselijk bent!

@crebster en @eliza: ik hoop dat jullie moeders (en ook mijn moeder uiteraard en eigenlijk iedereen haar moeder hier) coronavrij blijven!

@lisanne: goed en dapper dat je je couperose op je wangen en neus gaat aanpakken. 12/11 dus de 1e behandeling en dan iedere 4 weken. Ik vind het echt onfatsoenlijk dat mensen zo vaak nare opmerkingen tegen je maken. En nu dan steeds factor 50 opdoen en geen camouflage op je gezicht. Als mensen weer wat zeggen misschien alvast een weerwoord bedenken? Van: ik ben onder behandeling en ik zit niet op je nare opmerkingen te wachten! Of zelfs dat: ik ben onder behandeling weglaten. Ik wens je heel veel succes!

@crebster: mooie ervaring had je.

@SweetDreams: gecondoleerd met je vriendin op de fanfare die is overleden (met 52 jaar). Vreselijk. En dan krijgen anderen een baby'tje. ja, heel verschillende emoties.
Hoe ging je zwemcursus gisteren? Start to crawl.

@kreeft: Hoe is je vakantie?

Met mijn gewicht ging het niet goed afgelopen week. Vandaag ga ik weer netjes cal bijhouden.

Vrijdag heb ik geluncht met mijn moeder. Bij een Italiaans restaurant. Het was lekker maar ik knapte toch af en ga daar nooit meer eten.... Er kwamen namelijk 2 mensen binnen. Een van de 2 (een vrouw) bleek daar te werken en ze stelde haar vriend/man voor aan de baas en andere personeelsleden. En wat doen ze: ze schudden elkaar allemaal de hand!!!! Nix geen corona advies opvolgen. Van geen handen schudden... Alsof er geen corona is. Dus ik dacht: met die zelfde handen (want ze ontsmetten de handen ook niet) zit jij straks weer aan mijn eten!!!!
Zeer onverantwoord en een onsmakelijk idee.

Ik wens iedereen een fijne zondag.

Ik ga straks finale heren Roland Garros kijken! Nadal - Djokovic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 okt 2020 13:42    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Annette,
Zal het niet meer doen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 okt 2020 14:51    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dag allemaal,

Zoooo, die eerste set was al heel bijzonder!!

We gaan er nog even tussenuit ( voorzaat de evt. Lockdown wordt afgekondigd). We gaan naa een boerencamping in de buurt van Appelscha, net als vorig jaar toen we weer voor het eerst gingen na mijn hersenbloeding van november 2018.
Hopelijk weer van de fraaie wolkenluchten genieten, en de weidsheid om ons heen, naast het weiland met de lakenvelder. We verheugen ons erop.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 okt 2020 16:28    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi!

Fijn weekend gehad allemaal?
Wij hebben zaterdag dan toch de kattenren bij Oom gemaakt, wel uiteindelijk in de regen, maar ja, nu wilde we het toch echt in orde maken. Oom en katten ook weer blij Lachen
Gister duiktraining in het zwembad, nog even van genieten tot ik straks een paar maandjes niet kan zwemmen.

Dymphie, veel plezier op de camping, geniet ervan!

Annette, komt goed hoor, ik vind die opmerkingen niet netjes maar ben het ondertussen wel gewend...geen make-up gebruiken scheelt wel een hoop tijd in de ochtend. Factor 50 smeren, mascara, lipstickje en hup klaar ermee. Ach, alles voor het goede doel, haha!
Wat onsmakelijk in dat restaurant zeg, dat is toch ècht niet correct in deze tijd. Bah, zo komen we er nooit vanaf...

Eliza, hoe gaat het trainen met de weerstandband?
Enne, is de kettlebell niet eventueel online te bestellen?
Goed bezig in ieder geval!

Shakena, rustig aan met sporten hè, goed is goed, luister naar je lichaam Yes! (nederlands=

Mooi, we gaan weer lekker aan de werkweek beginnen.
Een goed begin van de week allemaal, maak er iets leuks van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2020 7:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@lissanne,

Dank je wel komt goed,

Vandaag al weer gesport nieuwe oefeningen met een yoga bal pfff
Kon ik nog maar 15 min volhouden.
Vanmiddag ook maar ff een stukje lopenn (als het tenminste droog blijft)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2020 8:43    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lisanne alleen nog maar arm oefeningen gedaan 3x 10

Want voor rug moet nog gezocht worden .

Ons weekend was druk de airco.s zijn geplaatst en gehangen .
Dus de zomer mag heet worden .
Slaapkamer en huiskamer zijn dan koel .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2020 13:16    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha dames,

Moeten jullie ook zo wennen aan de temperatuur?
Hier is het best lachen eigenlijk: ik heb het ‘s avonds steenkoud al staat de verwarming op 23 graden...vervolgens ga ik na een hete douche in mijn (door de elektrische deken die ik uitzet als ik in bed stap) voorverwarmde bedje en lig nog te rillen...
Na een paar uur word ik wakker en ja hoor: nat, écht druipnat van het zweten, nachtelijk zweten noemen ze dat Lachen Lachen dat zou ik dus gewoon ‘s avonds op de bank liever hebben!
Ons lichaam zit raar in elkaar met vreemde streken, haha!

Vanavond aqua-fitnes, de groep is gereduceerd van 30 naar 10 deelnemers op reservering, wie het snelst is met reserveren is erbij, vol=vol. Wij hadden geluk deze keer.
Nu ben ik benieuwd wat er vanavond voor maatregelen aangekondigd gaan worden, misschien is het voorlopig weer helemaal klaar met zwemmen.
Naja, we zien wel, wat nodig is is nodig om dit nare virus te bestrijden Rollende ogen

Afijn lieve meiden, ik wens jullie weer een mooie dag vol goede moed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 7:46    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lisanne ik had het ook frisser maar bij ons komt cv nooit boven de 20 .
Als het buiten flink vriest dan 21 .

Als ik het steenkoud heb neem ik een heet bad of met de stieken aan de gang gaan .

Gewicht weer netjes op de 66.5 .

Vandaag eten we boerenkool zonder spekjes en met gekookt eitje geen speklap .

Fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 8:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nog steeds niet fit, gister al vroeg naar bed gegaan als een blok geslapen,alles doet me zeer vanmorgen mijzelf uit bed gesleept. Nou ja zal wel weer overgaan.
Maar even niet sporten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 9:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 15 van 21