Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Crebster hier bij verzorgings afdeling schoonmoeder 90 jaar ook weer corona we hopen dat zij het niet krijgt maar af en toe zijn we er bang .

Succes allemaal .

Laatst aangepast door Eliza10 op do 08 okt 2020 15:19, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 okt 2020 12:59    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik tik de 72 kg aan, hoef niet meer af te vallen als ik maar rond de 72 /73 kg blijf schommelen. Ben ik tevreden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 okt 2020 14:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@crebster dank je wel
Was vanmorgen naar oedeem en litteken therapie daar kreeg ik ook een standje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 okt 2020 19:53    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag allemaal,
Vorige week heb ik wat minder zin gehad om hier te schrijven. Een vriendin van de fanfare is op 52-jarige leeftijd overleden (na een strijd van kanker). Emotioneel zeer moeilijk. Hiernaast zijn deze week kameraden mama en papa geworden, wat een tegenstrijdige gevoelens.
Crebster: echt leuk dat je iedereen altijd persoonlijk even toespreekt! Amai zo’n naaste familie verliezen, dat is inderdaad pijnlijk! Echt mooi dat je tijdens het lopen zo’n mooi moment hebt! Toevallig vandaag een vorming gehad over rouwverwerking, dat het toch echt moeilijk is en blijft, telkens opnieuw. Dus nog heel veel sterkte!
Crebster en Eliza 10: Duim voor jullie dat de moeders geen corona krijgen. Blijft inderdaad een moeilijke! Voorlopig in ons woonzorgcentrum geen besmettingen, maar hier hebben we héél véél angst voor!
Dymphie: welkom terug!
Lisanne1107: ik jammer dat je dergelijke opmerkingen over je neus krijgt! Duim voor je.
Shakena: doe maar rustig aan, luister naar je lichaam!
Voorlopig mogen we nog naar de fanfare gaan, maar of dit nog lang zal mogen gezien alle verstrengde maatregelen, weet ik niet.

Vanaf komende zaterdag start ik met de zwemcursus start to crawl. Ik hoop dat het gaat lukken! Best wel spannend.

Mijn zoon heeft deze week zijn drumstel gekregen en ik heb er ook al op getokkeld, is wel leuk om even mezelf af te reageren…
Vandaag naar de tandarts geweest, alles was weer in orde.
Amai iedereen is super goed bezig! Top! Tot volgende week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 okt 2020 21:31    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi Lieve mensen,

Weegdag vandaag enne gelijk gebleven. Naja, na schommelen afgelopen week weer terug bij 61, dat zal altijd wel blijven. Manlief weegt elke dag precies hetzelfde bij mij kan het zomaar 1 1/2 kilo schelen, hoef ik niets voor te doen...vrouw versus man?

SweetDreams, wat een naar bericht van jouw vriendin...zo jong nog.. Wat staat verdriet en blijdschap toch dicht bij elkaar... Succes met je cursus zaterdag, dat zal wel pittig zijn!

Shakena, nu stabiliseren dus, maar dat gaat jou lukken!

Crebster en Eliza, een naaste in een verzorgingshuis lijkt me inderdaad eng op dit moment. Ik was er gister op bezoek bij de moeder van een vriendin, toen ik de gang weer opstapte was er bij de overbuur een A4 op de deur gehangen: “Besmetting, speciale verpleging nodig.” Dan komt het dichtbij, pffff, confronterend hoor.

Intake bij het Laser Centrum was oké; ik had me al ingelezen dus wist al heel wat. 12 November 1e behandeling, waarom pas dan: ik mag de komende 4 weken niets anders op mijn gezicht smeren als factor 50 de hele dag door...en wat mascara en lipstift...
mijn huid mag vanaf nu tot de laatste behandeling geen zon, foundation, chemicaliën, etc hebben. Vermoedelijk heb ik 4 behandelingen nodig met rustperiodes van 4 weken, tel uit hoe lang het traject gaat duren. Ze krijgen het nooit helemaal weg maar een stuk minder dus ik heb het ervoor over.
Ik zet me schrap voor de opmerkingen de komende tijd: zo zonder camouflage van make-up is het natuurlijk nog zichtbaarder en de week na elke behandeling is mijn gezicht opgezwollen en roder...
Afijn, laat maar komen, schelden doet geen zeer Rollende ogen

Zjo, nu wens ik jullie nog een fijne vrijdag en alvast een prettig weekend! Tot maandag weer
Mallepietje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2020 7:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lissane wat heb jij dan dat je die behandeling op je gezicht moet krijgen.
Lijkt pijnlijk .

Dames vandaag gaan wij naar een sportzaak kijken voor een kettebel .

Mijn gewicht was vanmorgen weer onder de 67 dus ik ben tevreden .

Fijn weekend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2020 8:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kettebel uitverkocht van 4 kilo
Komen nov. Weer binnen .
Nu een weerstand band 15kg gekocht . Kan ik daar mee beginnen .
Fijn weekend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2020 15:38    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
SweetDreams1986 schreef:
Dag allemaal,
Vorige week heb ik wat minder zin gehad om hier te schrijven. Een vriendin van de fanfare is op 52-jarige leeftijd overleden (na een strijd van kanker). Emotioneel zeer moeilijk. Hiernaast zijn deze week kameraden mama en papa geworden, wat een tegenstrijdige gevoelens.
Crebster: echt leuk dat je iedereen altijd persoonlijk even toespreekt! Amai zo’n naaste familie verliezen, dat is inderdaad pijnlijk! Echt mooi dat je tijdens het lopen zo’n mooi moment hebt! Toevallig vandaag een vorming gehad over rouwverwerking, dat het toch echt moeilijk is en blijft, telkens opnieuw. Dus nog heel veel sterkte!
Crebster en Eliza 10: Duim voor jullie dat de moeders geen corona krijgen. Blijft inderdaad een moeilijke! Voorlopig in ons woonzorgcentrum geen besmettingen, maar hier hebben we héél véél angst voor!
Dymphie: welkom terug!
Lisanne1107: ik jammer dat je dergelijke opmerkingen over je neus krijgt! Duim voor je.
Shakena: doe maar rustig aan, luister naar je lichaam!
Voorlopig mogen we nog naar de fanfare gaan, maar of dit nog lang zal mogen gezien alle verstrengde maatregelen, weet ik niet.

Vanaf komende zaterdag start ik met de zwemcursus start to crawl. Ik hoop dat het gaat lukken! Best wel spannend.

Mijn zoon heeft deze week zijn drumstel gekregen en ik heb er ook al op getokkeld, is wel leuk om even mezelf af te reageren…
Vandaag naar de tandarts geweest, alles was weer in orde.
Amai iedereen is super goed bezig! Top! Tot volgende week!

Lieve SweetDreams,

Bedankt voor je berichtje en je lieve woorden, dat vind ik heel fijn. ja joh..rouwverwerking, soms gaat het goed en ben je met je eigen leventje bezig en zo komt het weer op je pad.
Jij ook sterkte met het verlies van je vriendin, wat een rot ziekte is het toch. Dan ook nog het geluk van een geboorte van kameraden. Heel dubbel. Maar dat is wel het leven en we moeten het er maar mee doen. Soms met een lach en soms met een traan.

Wens je vandaag heel veel plezier met je cursus start to crawl, ben benieuwd hoe je het ervaren hebt.

Fijn weekend en mocht het je teveel worden, trommel het dan maar lekker van je af. Hou je goed, hoor.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 11:25    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Pfieuw, Lisanne!
Veel sterkte. Ik hoop dat de de behandeling je zal helpen en dat je huid er rustiger van wordt!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 11:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weer gesport met Lucy Windham via YouTube.
Heb de laatste paar dagen niet zo heel veel zin om te sporten. Deed het wel maar heel korte sessie Maar vandaag ging manlief naar de sport school dus had zoiets van ja Wil dan moet jij ook weer wat gaan doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 okt 2020 12:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 14 van 23