Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo, wat moest ik veel bijlezen zeg!

Wel leuk al die verhalen. Crebster zit steeds lekker op haar praatstoel hier Lachen gezellig.

Lisanne, alsnog gefeliciteerd, leuke verjaardag gehad in Valkenburg?

Ik heb een vaste plek op een camping vlak bij Garderen. Dus vakantie doen we daar he. Altijd genieten. Wandelen, fietsen en relaxen. Lach Beetje lezen, want dat doe ik ook graag. Ben nu bezig met de serie Maigret weer eens over te lezen. Lekker licht leesvoer voor op de camping. En het boek van Judith Beck heb ik steeds bij de hand op de e-reader. Dat vind ik de uitvinding van de eeuw!

Ben veel vocht kwijtgeraakt (gelukkig!) en voel me al veel beter. Nu ga ik mijn eten weer netjes doen en snoeperijen inplannen. Vast plan hebben werkt voor mij nog altijd het beste. Dus aankomend weekend met de meisjes (kleindochter en nichtje) heb ik het eten al gepland. Wel snoep gekocht, want voor de meisjes is het toch een soort mini-vakantie waar verwennerij bijhoort, maar alleen de soorten waar ik zelf niet zo dol op ben. Lachen Dat helpt he.
Ik hoop maar dat het droog zal zijn, want er staat o.a. een fietstocht op het programma. Lach Beweging kom ik niet te kort op de camping. Je kunt er ook heerlijk in het bos wandelen! Wat de honden dan ook weer fijn vinden.

Ben bang dat ik het weekend niet kom posten, wij zijn dan woensdags pas weer thuis. En dan heb ik twee dagen vol hondentrainingen en mijn werk ook weer. Ik zie uit naar oktober als ik minder mag gaan werken eindelijk. Het begint me echt zwaar te vallen de laatste tijd. Dan merk ik dat ik ouder ben geworden. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020 21:27    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Lieve dames,

Crebster, jij bent lekker bezig met goede keuzes maken, daar word over nagedacht! Houd dit vast dan blijf je zeker stabiel.
Wat betreft stoppen met dampen: ik ben aan het afbouwen met nicotine in de vloeistof, 18-12-6-3-0, dan hoop ik na de vakantie de sigaretten aan de wilgen te hangen.
Ik blijf met mijn gewicht nu hangen rond de 62 kg. dat is prima, dan heb ik een paar kilootjes speling (we hebben nogal wat BBQ in het verschiet Lachen ).

Flying Missy, wat een gezellig weekend heb je voor de boeg, geniet ervan hè!
Gelukkig ben je het vocht kwijt, wat een gedoe geeft ons lichaam ons toch vaak, pffff. Maar nu weer opletten dan houd je het in de hand.
Veel plezier de komende dagen!

Shakena, ik begrijp dat jullie niet op vakantie gaan. Eerst allebei weer opknappen, en dan erbij: een paar daagjes Veluwe is ook écht geen straf. Costa Rica loopt niet weg...

JPee, kop op, ietsje eraf is beter dan ietsje erbij. Houd moed dan komt het weer op gang!

Afijn, ik ga me klaarmaken voor de arbeid, druk dagje voor de boeg. Vanavond campertje nog schoonmaken, die mag weer even voor een paar weekjes op stal.

Fijne dag allemaal en denk eraan; doe wat je kan en doe dat met plezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 8:11    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jeeh ben weer terug van de ok, alles is goed gegaan. Als het go3d is zit in vanaaf weer thuis op de bank

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 11:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
shakena schreef:
Jeeh ben weer terug van de ok, alles is goed gegaan. Als het go3d is zit in vanaaf weer thuis op de bank

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 11:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
shakena schreef:

Ach lief dank je wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 12:10    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lieve Shakena,

Wat ben je toch een stoere bikkel en wat fijn dat je al zo gauw naar huis kan.
Heel veel sterkte en nu maar gauw herstellen. Dit is weer een begin van een nieuwe periode in je leventje. Laat alles maar achter je en ik wens je een prachtige mooi, gezond en gelukkige toekomst.

Heel veel liefs van Crebster. Blij dat het achter de rug is.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 20:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster schreef:
Lieve Shakena,

Wat ben je toch een stoere bikkel en wat fijn dat je al zo gauw naar huis kan.
Heel veel sterkte en nu maar gauw herstellen. Dit is weer een begin van een nieuwe periode in je leventje. Laat alles maar achter je en ik wens je een prachtige mooi, gezond en gelukkige toekomst.

Heel veel liefs van Crebster. Blij dat het achter de rug is.

Dank je wek Crebster,
Het komt goed hoor, heb al gevraagd wanneer ik mag sporten.hihihi
Volgende week zou ik het lopen weer op mogen pakken
Maar de andere sporten nog niet,dat was ik ook nog niet van plan.Ze hebben hebben de wondjes niet gehecht zodat het bloed niet ophopen maar weg kan lopen, met de bedoeling dat ik niet van die pijnlijke en blauwe benen zou krijgen.
Nog een paar weekjes, dan kan ik er weer tegen aan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 6:42    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Lisanne,
Wij gaan niet op vakantie ik las dat je het fijn had in Valkenburg, anderen een vaste plek ieder jaar heerlijk lijk me dat, Garderen ik heb het opgezocht en ligt in de gemeente Barneveld mooie omgeving hoor.
Mijn gewicht is hetzelfde gebleven Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 6:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ine, je bent goed stabiel, top!
Dat is vaak nog moeilijker dan afvallen vind ik...

Shakena, rustig aan hè Meis, luister naar je lichaam (en ome/tante dokter).
Hoe voel je je nu?

Flying Missy, héél véél plezier met de meiden komend weekend, ga ze maar eens lekker verwennen! Geniet ervan.

Crebster, hoe gaat het met je eetpatroon aanpassen?

Ik ben zowaar een halve kilo zwaarder vandaag op mijn weegdag. Geen nood hoor, ik ben blij dat ik eindelijk mijn juiste ritme/voedingsinname heb gevonden (hoop ik).
Onder de 65 kilo is mijn streven voor het leven, haha, ambitieus of nie Uitlachen
Afijn, eerst maar eens weekend gaan vieren na deze laatste werkdag. We hebben bezoek van vrienden op de planning zaterdagavond en zondag een BBQ.
Word weer gezellie!

Fijn weekend allemaal, have fun!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 7:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Lisanne,
Ik mag niet mopperen en dat doen we dan ook niet, borst voelt heel go3d aan, krig wel meer pijn in mn benen , wondjes bloeden niet meer. Vannacht naproxen in genomen en heb goed geslapen. Lig alleen op mn rug op mn zijliggen kan nog niet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 8:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 9 van 29