Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Lisanne@ We hadden een paar jaar geleden een boot gekocht en lagen in de haven van Zwarte Waal. De keuken van de kantine zag er niet uit en was jaren versloft. Ze hadden geen schoonmaakster meer. Toen ik zei dat ik het wel leuk zou vinden om die keuken eens goed aan te pakken, waren ze superblij. Het was een hele uitdaging, maar goed...Nu maak ik om de week die hele keuken/magazijn/frituur en washok schoon en na de verbouwing van de kantine, krijg ik die ruimte er ook bij met de bar etc. Dan ga ik elke woensdagmiddag daar de boel ff soppen.
De boot is weer verkocht, was niet helemaal wat we hoopten, maar ze willen mij op de haven echt niet kwijt.

Alvast gefeliciteerd met je 51 ste verjaardag.. met deze taart blijf je slank bij Lachen
Heel gezellig weekend!

Shakena@ Wat een vechtertje...lekker gesport. Hoop straks ook nog ff wat te doen, tussen de regenbuien door. Hou je goed, voor je het weet is alles weer achter de rug. Respect Uitroep

Fijn weekend allemaal van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 11:54    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne: Van harte gefelicieerd met je 51e verjaardag! Ik hoop dat jullie n fijn weekend hebben gehad in Valkenburg!

En bedankt voor de lekkere en mooie taartjes!

Ik wens iedereen een heel fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jul 2020 0:08    

Reageer met quote
Mallepietje Lisanne Gefeliciteerd cheerleader

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 11 jul 2020 11:03    

Reageer met quote
@crebster: wat heb je op een leuke manier een schoonmaakbaan gekregen! En ik snap dat ze blij zijn met jou in het havengebouw.

Fijn weekend allemaal!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jul 2020 17:43    

Reageer met quote
De afgelopen 7 weken ben ik 5,8 kg afgevallen. Met cal. bijhouden. Wie wat statistieken wil lezen hierover verwijs ik graag naar mijn boekje!

Ik wens iedereen een fijne zondagavond en alvast een goede week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jul 2020 17:38    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha,

Valkenburg was top, lekker actief geweest.
Wel veel gezondigd maar daar heerlijk van genoten, nu weer pas op de plaats.

Fijne week allemaal en succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2020 7:33    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
De weegschaal kon wel wat vriendelijker zijn maar ja eraf is eraf Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2020 13:09    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Alles oké met iedereen?
Is er al iemand op vakantie (of heeft vakantie) behalve Dymphie?

De camping waar ik werk zit al 2 weken helemaal vol en dat blijft de komende 8 weken ook zo. Kunt toch merken dat mensen graag dichter bij huis blijven dit seizoen.
Afijn, goed voor mijn werkgelegenheid, haha!

Ik wens jullie een fijne dinsdag,
zet ‘m op allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020 8:02    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Nee wij gaan dit jaar niet op vakantie, durf het risico niet te lopen.maar dat is niet alleen vanwege de Corona
Maar ook omdat we allebei geopereerd moesten worden.Wij maken altijd groepsreizen van Fox dus zouden dit jaar naar Costa Rica gaan. Dus die staat nu voor volgend jaar op de planning.We gaan wel een paar daagjes ff weg Hotelletje gehuurd in de Veluwe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020 10:06    

Reageer met quote
Goedemorgen kanjers,

Gelukkig toch nog wat eraf deze week. Disco

Ik had gejogd tijdens het wandelen, vind ik zo heerlijk....maar...die rug speelde gelijk daarna op en kon verder deze week weinig meer doen.
Dat ben ik dus weer ten voeten uit. Heb maar één knop en dat is keihard vooruit. Niet doen dus. Leer het ook nooit.
Ook iets meer en gezonder gaan eten om te kijken wat het doet. Inderdaad...je valt niet meer zo hard af, maar...ik viel af en dat vind ik ook een fijn idee.
Veel geëxperimenteerd met melk en beleg. Halfvolle melk wordt amandeldrink ongezoet, zit zo weinig koolhydraten in en voor straks is dat met havermoutpap een uitkomst. Ook de hummes op een cracker uitgeprobeerd, heerlijk is dat zeg met een plakje kipfilet en chili-kruiden erop. Nog gezond ook.
Cracker wordt weer een cracotte en de keuze om minder vlees te gaan eten bevalt ook goed. Mijn man is ook om met de nieuwe stijl van eten. We eten lekker vers fruit van het seizoen. Nu de blauwe bessen, zalig. Nog nooit gegeten.

Straks met mijn verjaardag heb ik ook alles aangepast. Wel taart voor de oude vriendin en kleinkinderen, maar mijn stiefdochter, man en ik doen niet mee. Heb gehakt balletjes uit de airfryer voor de kids en voor ons die kleine kipstokjes en snack tomaatjes. In de kipstokjes zit niet veel en omdat mijn stiefdochter ook zo lekker aan het afvallen en op dieet is, is het nu fijn dat er niet zoveel eten op tafel hoeft te staan.
Voor de kids heb ik Taksi gehaald, want ik kan ze niet op water zetten, wat ik het liefs doe, maar tegenwoordig zit er bijna geen suiker in Taksi, vandaar die keuze. Zoetstoffen zit er wel in...brrrrr....maar ja....Het is aan de ouders om te leren omgaan met suikers, zoetstoffen, toevoegingen, vetten, etc. Komt goed.

Ook wij gaan dit jaar niet op vakantie en dat vind ik achteraf wel heel fijn en geruststellend.

Ten eerste vinden we het niet veilig en hebben de reis naar Turkije naar volgend jaar kunnen boeken. (3 mei 2021)
Ten tweede...dan ben ik mooi op gewicht en stabiel.
Ten derde...tegen die tijd kan je zien of alles in Nederland stabiel blijft met corona. Hier in Rotterdam leeft dat virus weer aardig op. Bah....ook de mensen worden nonchalant. Ben blij in een winkel te lopen die nog steeds je wagentje schoonmaakt en waar niet veel mensen binnen mogen. Voel me veilig dan.
Dus laat ons maar lekker in ons mooie huisje en Brielle. Geniet nog steeds als ik aan het wandelen/fietsen ben. Al doe ik honderd keer dezelfde route.

Lisanne@ Fijn dat je het zo naar je zin had het weekend. Lukt het stoppen met je e-sigaret een beetje, hoor je er niet meer over?
Val je nog steeds zo af of ben je nu aardig stabiel?

Shakena@ Begrijpelijk dat jullie lekker in Nederland blijven, eerst maar eens opknappen samen en als jullie zover zijn en goed zijn opgeknapt, dan lekker ff er tussen uit. Groot gelijk.

Jpee@ Houdt de moed erin hoor.

Iedereen heel veel succes en blijf positief.

Groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020 13:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 8 van 29