Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Josephine
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ik kreeg vandaag bericht Dat de sportschool weer open gaat. Ik ben van plan om minstens 2 x per week te gaan om mijn spiermassa te verstevigen. Op dit moment heb ik overal rolletjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 0:40    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Alloha!

Jpee, top, elke kilo is er weer een! Dat gaat lekker.

Crebster, was 'n heerlijk soepje; je kon de lepel er rechtop inzetten Lachen Jij ook veel succes komende week, maar jou lukt het wel!

Shakena, spannend, eindelijk gaat het gebeuren! Nog 2 weekjes... aai

Josephine, wat goed, 2 x per week sporten! Ik haal nog geen 2 x per jaar Schaam Schaam Stoer hoor!

Nou dames, geniet van de dinsdag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 8:00    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou dat zeker, we kunnen nu gaan aftellen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 9:18    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Bonjour á tout, Smile

Ben helemaal in vakantiestemming met alle reclame van die reisbureau's. Maar...ik blijf thuis voorlopig. Lachen

Ik ben weer blij en het lukt me nog steeds om goed af te vallen. Geen honger, veel bewogen. Super toch?
1,1 kg eraf Disco

Toen ik nog moest beginnen met afvallen eind april 2020, wilde ik wachten totdat er een sportschool open ging en opeens dacht ik: 'Ben er gek, duurt veel te lang allemaal, buiten fietsen of wandelen is ook bewegen en het kost niets! Heb heerlijk genoten van de lente die eraan kwam en elk blaadje, boompje en bloemetje in bloei zien komen en de lammetjes zien opgroeien in de wei.
Gister de wind in de haren en gaan met die banaan en loop nu zeker 6 km per uur en dat 10 km volgehouden en gelopen in 1 uur 38 minuten, zonder pijntje of wat.
Ben blij dat ik de beslissing heb genomen om toen al lekker wat te gaan doen op eigen houtje.
Het bevalt mij super en je ziet nog eens wat! :blij:

Shakena@ Heel veel succes hoor! We zullen aan je denken.

Lisanne@ Leuk hé, dat die kerels zo hun best doen. Dat verdien je ook! Duim

Josephine@ Succes in de sportschool, maar als je veel wandelt dan gaan die vetrollen er ook zeker af. Veel plezier en ga ervoor. Sport

Très bonne journée à tous zwaai zwaai (Fijne dag allemaal)

Groetjes van Crebster

Laatst aangepast door Crebster op di 30 jun 2020 12:06, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 11:24    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dini goed dat je ons helpt onthouden hoor. Ellen kan al die kosten niet helemaal alleen ophoesten immers. En wij willen ons gratis forum toch ook graag zo houden? Lach

Ik kom aan, sluipend maar gestaag. Vocht, dikke enkels en de wreef van mijn voeten worden ook kussentjes. Balen want ik doe echt wel mijn best. Sip

ja oppassen met zout probeer ik wel, Gebruik om te koken LoSalt, dat is met minder natrium. Want mijn echtvriend heeft hoge bloeddruk. En ik slik selderijzaad tabletjes om te plassen, nu 2 keer 2 per dag, maar het helpt nog niet erg, zelfs drink ik weer meer water. En dan toch nog omhoog kruipen op de weegschaal. Heb net van nijd een paar dropjes gegeten. Dat helpt ook niet. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 11:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Flying Missy, zó herkenbaar; van nijd iets ‘onverantwoordst’ eten...Maar kop op, het is nu sowieso wat afgekoeld dus misschien gaat dat ook helpen minder vocht vast te houden.
Komt goed Yes! (nederlands=

Op dit moment regent het hier flink, ik hoop dat het een beetje opknapt. Wij gaan vanavond voor het eerst sinds de coronacrisis weer een keer duiken. Nu word je daar sowieso nat van maar omkleden als het regent is nooit zo gezellig, haha!
Maar erg veel zin in, ik heb het gemist.

Fijne dag allemaal en tot gauw!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 8:06    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Dini goed dat je ons helpt onthouden hoor. Ellen kan al die kosten niet helemaal alleen ophoesten immers. En wij willen ons gratis forum toch ook graag zo houden? Lach

Ik kom aan, sluipend maar gestaag. Vocht, dikke enkels en de wreef van mijn voeten worden ook kussentjes. Balen want ik doe echt wel mijn best. Sip

ja oppassen met zout probeer ik wel, Gebruik om te koken LoSalt, dat is met minder natrium. Want mijn echtvriend heeft hoge bloeddruk. En ik slik selderijzaad tabletjes om te plassen, nu 2 keer 2 per dag, maar het helpt nog niet erg, zelfs drink ik weer meer water. En dan toch nog omhoog kruipen op de weegschaal. Heb net van nijd een paar dropjes gegeten. Dat helpt ook niet. Sip

Nee dat helpt zeker niet Lachen

ik begrijp dat het irritant is dat vocht vast houden... mss even overleggen met jouw huisarts.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 8:35    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Fijn dat de sportscholen weer open zijn, zelf ga ik niet wel doe ik elke dag 20 min yoga om de dag voor de rug en de andere voor de nek en schouders dit is goed voor mijn ischias ook wandel ik veel met de honden.
Vandaag eet ik macaroni met vis en spinazie, macaroni daar schep ik maar een beetje van op want vanmiddag krijg ik bezoek en heb er een mini gebakje bij smullen

Dropjes ohhh daar ben ik ook dol op maar niet goed voor de bloeddruk als die te hoog is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 12:24    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee.
Nog een paar daagjes werken en dan een weekje vakantie. Lekker thuis niksen, pyjamadag houden, hahaha.

Blij dat iedereen weer vol goede moed gestart is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 22:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sweetdreams, gezellig dat je er weer bij bent!
Dat word genieten volgende week, heerlijk luieren, mmmm...

Ine, yoga en wandelen is prima bewegen toch.
Was het gebakje lekker? Goed dat je dan rekening houd met je avondeten!

Ik ga straks een fysiotherapeut bellen, ben er nog nooit geweest. Ik heb al een paar weekjes last van mijn nekspieren, stijf, pijnlijk en hard. Ik zit zelf te rommelen met een infrarood lamp, spierbalsem en wat kneden, maar manlief opperde eens naar fysio te gaan.
Hij heeft gelijk; tot nu toe word het alleen erger dus wat ik doe helpt niet echt Verward

Nou dames, fijne dag en succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 8:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 5 van 16