Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Ik ga stoppen op de weegclub mijn gewicht is prima .

Wens jullie allemaal veel succes .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 18:03    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Ik ga stoppen op de weegclub mijn gewicht is prima .

Wens jullie allemaal veel succes .

Stoer dat je helemaal stopt net de weegclub. Fijn dat je gewicht prima is. Houden zo! Dat vond ik het moeilijkste. Moeilijker dan afvallen. Veel succes verder!

Ik zal je verwijderen uit het sprintje.

Hartelijke groeten,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 19:46    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Goed dat je dat aandurft, betekend in ieder geval dat je er vertrouwen in hebt. Het ga je goed Eliza. Lach

Crebster, die paar kilo zijn helaas nogal hardnekkig...…… Verward Maar ik doe mijn best weer, heb me ook weer bij een Judith Beck sprintje aangesloten, dat helpt me ook weer op weg denk ik. Het sluipt er zo in dat het 'wel weer moet kunnen' bij mij. Na al die jaren volhouden wil het dan ineens niet meer. Maar opgeven is geen optie he. Lachen

Ben ook weer begonnen met meer water drinken. Door de warmte loop mijn gewicht nu per dag op, dat is vocht en daar hoef ik niet over in paniek te raken weet ik uit ervaring, maar nu het zoveel is begin ik me toch ongemakkelijk te voelen, daarom; meer water; spoelen, spoelen en spoelen. Eens kijken of dat ook wil helpen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 2:32    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Eliza@ Jammer dat je stopt zeg, maar mocht het niet lukken of als je ons gaat missen, kom dan weer gezellig terug. Mis je nu al.

Flying Missy@ Goed dat je weer de draad oppakt en niet te lang wacht. Anders zit er zoveel aan dat het je juist demotiveert. Daar had ik last van de laatste jaren. Maar ben toch maar aan de bak gegaan met dat lijf van mij en ...het lukt aardig. Ook door de support van de sprintjes.
En ja...veel water drinken, dan spoel je lekker door. Soms doe ik wat natuurazijn of verse citroen door mijn water, nou...dat wil wel hoor. Kijk in ieder geval uit met zout!
Lekker weer rennen met de doggies, nou...dan zijn je kilootjes zo verleden tijd, toch?

Shakena@ Fijn dat je man opknapt, dan kan ie straks jou verwennen na je operatie. Hebben jullie het straks lekker achter de rug en dan samen weer door.

Wens iedereen een fijne zondag en nieuwe week, we laten ons niet gek maken door vochtophoping en schommelingen. Wij zijn de baas en het gaat lukken om mooi te blijven zijn.
Fijn dat we er voor elkaar zijn, daar ben ik dankbaar voor.

Groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 11:45    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik deel hier ook even het bericht van Ellen

k deel even een berichtje van Ellen

Welkom allemaal het blijft een strijd ook als je op gewicht bent ik realiseer me dat zelf heel goed we doen het samen .

We samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

het is ontzettend leuk zo'n forum maar de kosten van Ellen lopen wel op...al met al een dure hobby...ik hoop dan ook echt dat er weer voldoende mensen de donatieknop weten te vinden zodat ze door kan blijven gaan(dini)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 12:18    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Tjonge wat is het druk geweest op de site afgelopen weekend! Moest even bijlezen, in de weekenden "vergeet" ik internet nogal.

Annette, Nee hoor de camping is niet van mij. Ik 'verhuur' mezelf als zzp-er 2 1/2 dag per week voor onderhoud, schoonmaak, klussen op een paardenpension/Glamping-camping maar ook huishoudelijk werk in hun boerderij. Daar is altijd wat te doen. Daarnaast heb ik nog een klant voor 2 dagen per week met een administratiekantoor en groot herenhuis, ook daar vermaak ik me prima.
Vandaar dat ik een poos geleden heb besloten te stoppen met pedicure want dat deed ik veelal in de avonduren, en tja, ik werk graag maar genoeg is genoeg Lachen

Afijn, de werkweek mag weer van start, manlief ligt nog lekker te snurken want die heeft een snipperdagje...betekend wel dat ie vanavond als ik thuis kom een heerlijke minestrone soep voor ons klaar heeft staan, njamnjam!

Allemaal een fijne dag gewenst en zet 'm op...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 8:02    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ben tevreden heb er toch maar weer een kg af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Lisanne@ Logisch dat je geen tijd hebt voor internet, je gaat als een razende Roel tekeer en maar soppen en klussen overal. Sterke vrouw!
Hoe was gister de soep?

JPee@ Netjes hoor, het maakt niet uit hoeveel je afvalt, maar dat je afvalt. Super begin voor deze week. Blijf je best doen en hou vol.

Wens iedereen een goede start in deze nieuw week.

Groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 11:01    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jeeeh,

Ben vanmorgen gebeld, als het goed ik word ik 15 juli geopereerd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 12:25    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
shakena schreef:
Jeeeh,

Ben vanmorgen gebeld, als het goed ik word ik 15 juli geopereerd.

Eindelijk. Best wel spannend, hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 0:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 4 van 29