Auteur |
Bericht |
shakena Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 1974 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Eliza10 schreef: | Ik ga stoppen op de weegclub mijn gewicht is prima .
Wens jullie allemaal veel succes . |
_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 jun 2020 18:03 |
|
 |
|
 |
AnnetteM Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 21-1-2011 Berichten: 10278 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Provincie Noord-Holland
|
|
Eliza10 schreef: | Ik ga stoppen op de weegclub mijn gewicht is prima .
Wens jullie allemaal veel succes . |
Stoer dat je helemaal stopt net de weegclub. Fijn dat je gewicht prima is. Houden zo! Dat vond ik het moeilijkste. Moeilijker dan afvallen. Veel succes verder!
Ik zal je verwijderen uit het sprintje.
Hartelijke groeten,
Annette |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 jun 2020 19:46 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37087 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Goed dat je dat aandurft, betekend in ieder geval dat je er vertrouwen in hebt. Het ga je goed Eliza.
Crebster, die paar kilo zijn helaas nogal hardnekkig...…… Maar ik doe mijn best weer, heb me ook weer bij een Judith Beck sprintje aangesloten, dat helpt me ook weer op weg denk ik. Het sluipt er zo in dat het 'wel weer moet kunnen' bij mij. Na al die jaren volhouden wil het dan ineens niet meer. Maar opgeven is geen optie he.
Ben ook weer begonnen met meer water drinken. Door de warmte loop mijn gewicht nu per dag op, dat is vocht en daar hoef ik niet over in paniek te raken weet ik uit ervaring, maar nu het zoveel is begin ik me toch ongemakkelijk te voelen, daarom; meer water; spoelen, spoelen en spoelen. Eens kijken of dat ook wil helpen.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 28 jun 2020 2:32 |
|
 |
Crebster Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 17-10-2012 Berichten: 3539 Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten) Woonplaats: Brielle
|
|
Hallo allemaal,
Eliza@ Jammer dat je stopt zeg, maar mocht het niet lukken of als je ons gaat missen, kom dan weer gezellig terug. Mis je nu al.
Flying Missy@ Goed dat je weer de draad oppakt en niet te lang wacht. Anders zit er zoveel aan dat het je juist demotiveert. Daar had ik last van de laatste jaren. Maar ben toch maar aan de bak gegaan met dat lijf van mij en ...het lukt aardig. Ook door de support van de sprintjes.
En ja...veel water drinken, dan spoel je lekker door. Soms doe ik wat natuurazijn of verse citroen door mijn water, nou...dat wil wel hoor. Kijk in ieder geval uit met zout!
Lekker weer rennen met de doggies, nou...dan zijn je kilootjes zo verleden tijd, toch?
Shakena@ Fijn dat je man opknapt, dan kan ie straks jou verwennen na je operatie. Hebben jullie het straks lekker achter de rug en dan samen weer door.
Wens iedereen een fijne zondag en nieuwe week, we laten ons niet gek maken door vochtophoping en schommelingen. Wij zijn de baas en het gaat lukken om mooi te blijven zijn.
Fijn dat we er voor elkaar zijn, daar ben ik dankbaar voor.
Groetjes Crebster.
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 28 jun 2020 11:45 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38843 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
ik deel hier ook even het bericht van Ellen
k deel even een berichtje van Ellen
Welkom allemaal het blijft een strijd ook als je op gewicht bent ik realiseer me dat zelf heel goed we doen het samen .
We samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder
het is ontzettend leuk zo'n forum maar de kosten van Ellen lopen wel op...al met al een dure hobby...ik hoop dan ook echt dat er weer voldoende mensen de donatieknop weten te vinden zodat ze door kan blijven gaan(dini)_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 28 jun 2020 12:18 |
|
 |
Lisanne1107 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-11-2012 Berichten: 699 Dieet: Gezond eten. Woonplaats: Brabant
|
|
Goedemorgen dames,
Tjonge wat is het druk geweest op de site afgelopen weekend! Moest even bijlezen, in de weekenden "vergeet" ik internet nogal.
Annette, Nee hoor de camping is niet van mij. Ik 'verhuur' mezelf als zzp-er 2 1/2 dag per week voor onderhoud, schoonmaak, klussen op een paardenpension/Glamping-camping maar ook huishoudelijk werk in hun boerderij. Daar is altijd wat te doen. Daarnaast heb ik nog een klant voor 2 dagen per week met een administratiekantoor en groot herenhuis, ook daar vermaak ik me prima.
Vandaar dat ik een poos geleden heb besloten te stoppen met pedicure want dat deed ik veelal in de avonduren, en tja, ik werk graag maar genoeg is genoeg
Afijn, de werkweek mag weer van start, manlief ligt nog lekker te snurken want die heeft een snipperdagje...betekend wel dat ie vanavond als ik thuis kom een heerlijke minestrone soep voor ons klaar heeft staan, njamnjam!
Allemaal een fijne dag gewenst en zet 'm op..._________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 29 jun 2020 8:02 |
|
 |
JPee Super Weegclubfan

|
|
Ben tevreden heb er toch maar weer een kg af._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 29 jun 2020 10:10 |
|
 |
|
 |
Crebster Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 17-10-2012 Berichten: 3539 Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten) Woonplaats: Brielle
|
|
Goedemorgen allemaal,
Lisanne@ Logisch dat je geen tijd hebt voor internet, je gaat als een razende Roel tekeer en maar soppen en klussen overal. Sterke vrouw!
Hoe was gister de soep?
JPee@ Netjes hoor, het maakt niet uit hoeveel je afvalt, maar dat je afvalt. Super begin voor deze week. Blijf je best doen en hou vol.
Wens iedereen een goede start in deze nieuw week.
Groetjes Crebster.
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 29 jun 2020 11:01 |
|
 |
shakena Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 1974 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Jeeeh,
Ben vanmorgen gebeld, als het goed ik word ik 15 juli geopereerd.
_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 29 jun 2020 12:25 |
|
 |
Josephine Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 2648 Dieet: Gezonder leven vegetarisch Woonplaats: Scheveningen
|
|
shakena schreef: | Jeeeh,
Ben vanmorgen gebeld, als het goed ik word ik 15 juli geopereerd.
|
Eindelijk. Best wel spannend, hoor._________________ Elk onsje is er één.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 jun 2020 0:35 |
|
 |
|
|