Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Phoephoe, hier ben ik dan eindelijk weer!
Onze vakantie was heerlijk, veel gewandeld, gefietst en bourgondisch genoten.
Nu weer in het gareel want er zullen aardig wat pretkilo’s aan mijn heupen plakken vrees ik, ik voel het aan mijn broeksband...
Vrijdag=weegdag dus de dag van de waarheid Lachen
Ik lees vandaag even bij hier, 3 weken niet op de site geweest dus er zal wel flink geschreven zijn.

Fijne dag dames!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2020 8:52    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel crebster,
Vandaag controle plastic chirurg ben benieuwd wat hij gaat zeggen.
Ik ben tevreden over mn borst (en nog steeds geen pijn )benen zijn nog pijnlijk en zijn ook nog bobbelig.
Ik ga oo de fiets heb ik ook gelijk wat training

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2020 13:58    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Haha mijn vel is ook kreukelig eliza maar dan van ouderdom vooral mijn bovenarmen kleren zonder mouw draag ik nog wel maar voor hoe lang mijn benen zijn nog oké geen blauwe aderen en nog stevig rokken en jurken draag ik veel

Vanmorgen gewogen en gelijk gebleven hoewel ik gisteren nog TooGoodToGo bij Subway heb gehaald voor €2.99 broodje kippikant, broodje gezond, broodje Hermitage en dat alles xxl teveel voor 2 personen. Komt goed uit neem het mee voor onderweg als we gaan wandelen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 sep 2020 7:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen Lieve dames,

Ik heb wat tijd mogen besteden aan het bij lezen hier, jullie zijn lekker actief geweest zeg!
Teveel om allemaal te beantwoorden, maar fijn om te zien dat vele succes boeken, anderen het wat vervelender hebben maar door medesprinters weer opgebeurd worden, dagelijkse beslommeringen besproken en grappige momenten gedeeld worden.
Op naar sprintje 37 zou ik zeggen!

Maar eerst hier nog een weegmomentje...dat zal er een worden bij mij...
Ik durf er nu nog niet aan, ik wacht braaf tot vrijdag, maar rood zal ie zijn, haha!
Geen probleem, het was allemaal heerlijk genieten en nu gewoon weer de schouders eronder.

Vanavond met 2 vriendinnen een proefles aqua-fitness, als het goed bevalt word dat wekelijks.
Voornemens donderdags op mijn vrije middag te gaan ‘lunchzwemmen’, banen zwemmen tussen 12-13 uur.
Hier bij het zwembad moet je alles reserveren en gelijk betalen (ivm. corona) dus dat heb ik gedaan, wel handig heb je gelijk een stok achter de deur.

Afijn, wat beweegmomenten erbij en weer in het ritme dan komt het vast gauw weer goed met mijn billen Lachen

Fijne dag allemaal, geniet nog even van het tropische weertje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 sep 2020 8:03    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve allemaal,

Wat fijn dat er weer een paar 'thuis' zijn van weg geweest. Welkom weer en super gezellig.

Lisanne@ Lekker genoten van je vakantie lees ik. Weer nieuwe energie opgedaan om weer lekker verder te kunnen. Moet zeggen dat ik je wel gemist heb hoor. Veel plezier met het zwemmen. Groot gelijk.

Ine@We worden er niet mooier op, maar als de binnenkant maar in tact blijft en gezond zijn, ja toch. Ook het ouder worden heeft zijn charmes.

Disco Nou nou...op de valreep toch nog 2 ons kwijt Dansen wat gaat het afvallen tergend langzaam zeg. We geven niet op en gaan door. Wil echt die 65 kg. zien. Neem nog geen genoegen met mijn huidige gewicht. Ik val van me stoel van het lachen!

Wens iedereen een fijne Prinsjesdag toe, zo sober het misschien zal zijn. Het zonnetje zal er wel een feestelijk tintje aan geven. Ben benieuwd naar de mondkapjes, misschien hebben ze die nu een beetje leuk opgesmukt. Zal de hoedjes missen.
Kijk er weer naar uit.

Weet nog dat ik als kind op het Huijgenspark in Den Haag stond te kijken naar al dat militair vertoon en de militairen die zich daar verzamelden. Dat was zo lachen en wij maar pesten die gasten. Leuke herinneringen aan Prinsjesdag als Haags ettertje. Grap

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 sep 2020 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
welkom terug vakantie gangers .

Gisteren goede eetdag gehad het gewicht daalt weer .

wel eten we vandaag makkelijk ik stuk pizza met kop soep .

fijne dag 28 gr beter dan gisteren die x34

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 sep 2020 8:06    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Aloha dames van het goede leven!

Crebster, dankje voor het warm welkom hier, haha!
Dat je geen genoegen neemt met je huidige gewicht begrijp ik: je bent van zo ver gekomen dat het ook helemaal af moet zijn.
Ik zou hetzelfde hebben, noem het muggeziften, noem het perfectionisme, whatever: een doel is een doel!
Go girl!

De proefles aqua-fitness gisteravond was erg leuk. Veel intensiever als wij hadden verwacht, een supermotiverende trainster, en een goed gevoel na de les.
Dus we gaan volgende week weer en we hebben zelfs nog een vriendin zover gekregen dat ze meegaat. Word een gezellige boel daar
Lachen

Is er trouwens al een vervolgsprintje? Ik kan het zo gauw niet terug lezen hier... Ik doe weer mee hoor!

Geniet van de dag, en zet ‘m op allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 sep 2020 8:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lisanne leuk aquales samen met je vriendin ,ik ben helaas geen waterrat .

IK wandel veel met hondje. en verder doe ik alles in huis en tuin .

wel zou ik meer krachttraining kunnen gebruiken .Want de kipfiletjes beginnen te komen aan mijn armen.

fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 sep 2020 9:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
IK sluit sprint hier af met 1.6 kilo eraf gaan we nog door ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 sep 2020 16:07    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gister, weer naar pc geweest, borst ziet er goed uit. Voor mij is het boel nu dicht, hij wil alleen nog een x botox in mn spier spuiten borst spier staat erg gespannen. Maar hij laat de keus aan mij wanneer dat gaat gebeuren.
We zijn 8 jaar verder. Tijd voor rust

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 sep 2020 19:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  Volgende
Pagina 28 van 29