Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal, hier ben ik weer.
Kindjes gaan terug naar school, ze zijn super enthousiast.
Vandaag is dochterlief geopereerd. Is 31/7 van een monkeybar gevallen met dubbele elleboogbreuk en operatie tot gevolg. Vandaag werd al 1 pin eruit gehaald.

Dank u crebster dat je aan me denkt!

Nog een late gelukkige verjaardag shakena!

Op het werk heb ik het weer super druk. Twee overlijdens deze week. Maar ja, dat heb je eenmaal als je in een woonzorgcentrum werkt.

Annette, tennissen lijkt me super leuk. Speel je altijd dubbel of ook enkelspel? Had me enkele weken geleden ook ingeschreven om te gaan start to tennissen, maar voorlopig hadden ze geen groep vol, hopelijk binnenkort.

Tot volgende week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 sep 2020 21:55    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedmorgen.

Hier gaat alles naar wens ik blijf mooi schommelen tussen 67 en 68.

En vandaag eten we een witlof roerbakschotel krieltjes.

Hier zou het bewolkt blijven maar echt koud buiten Nee.

Ik wens jullie allemaal een heel goed weekend .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 sep 2020 8:10    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
SweetDreams1986 schreef:

Op het werk heb ik het weer super druk. Twee overlijdens deze week. Maar ja, dat heb je eenmaal als je in een woonzorgcentrum werkt.

Annette, tennissen lijkt me super leuk. Speel je altijd dubbel of ook enkelspel? Had me enkele weken geleden ook ingeschreven om te gaan start to tennissen, maar voorlopig hadden ze geen groep vol, hopelijk binnenkort.

Dat lijkt mij toch moeilijk als mensen die je lang kent, overlijden. Ook jij gecondoleerd.

Tennissen vind ik ook heel erg leuk. Ik speel altijd dubbel. Ik heb in principe zwakke knieën (al gaat het prima met een brace om) dus enkelspel werd mij afgeraden door de orthopeed. Dubbel vind ik ook leuker. Dus dat komt goed uit. Ik speel minstens 2 x per week 2 uurtjes. En soms nog extra als ik in een toernooi mee doe. Dit is sinds kort weer gestart. Dat was uiteraard gestopt door corona.
Ik hoop dat je binnenkort kunt tennissen! En ze een groep vol kunnen maken! Laat het me weten! Heb je eerder een balsport gedaan? Dat helpt altijd wel mee om tennis te leren.

Beterschap voor je dochter na de operatie. Nu mocht dus al 1 pin eruit.

Ik hoop dat jij, nu je kinderen zo enthousiast weer naar school gaan, je ook weer (gauw) wat beter voelt!

groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 sep 2020 9:49    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

SweetDreams@ Fijn dat je weer een beetje in het gareel bent, maar wat een zwaar beroep heb je. Ik vind het net engeltjes die mensen in de zorg. Je moet het maar aankunnen. Daar maakte ik mij een beetje bezorgd om, omdat je al een beetje over de rooien was, vandaar. Maar het geeft ook afleiding en een doel in je leven. Over afleiding geschreven, ik hoop ook dat je gauw kan tennissen. Goed voor je lijf en je brains. Ff er tussenuit.

Annet@ Wat jammer dat je de wedstrijd niet heb gewonnen, ach ja...als je maar plezier in de game had. ja toch. Het deelnemen aan sport is iets fantastisch. Had ook altijd graag dat soort dingen willen doen, helaas is het er nooit van gekomen. Heb heel wat jaren judo gedaan. Ik was een echte vechter, trainde zelfs met mannen, omdat er geen vrouwen waren die mij konden temmen. Lachen
Nee, Crebster was niet bang en heel veel beker bij elkaar gesprokkeld.

Eliza@ Fijn dat je stabiel blijft en je eet ook nog eens lekker. Je doet het echt goed hoor.

Heb van de week zo gelachen...mijn man kwam thuis met....cactusvijgen. Wat moet ie daar nou mee?
Het begint al goed als je op de zak lees: Let op, ik prik! Ik wist echt niet wat ik ermee aan moest, dus op you tube gelezen wat het is en hoe je dat moet eten.
We hebben er de tijd voor genomen en de aanval op die gekke dingen ingzet en....het smaakt heerlijk, wel erg veel harde pitjes erin, maar mijn man geeft daar niet om. Ik eet ze daarom niet, helaas.
Het leukste is...hoe heten ze in België? Prikkelpeer, Grap
Om te gillen toch.
De hele dag loop ik met dat woord in mijn hoofd.

Om eerlijk te zijn, het ging al twee dagen niet goed met mij. Ik was het zo giga zat en ook die honger de hele dag, dat werd steeds erger.
Had enorme trek in alles wat slecht was en heb er ook aan toegegeven. Kont tegen de krib! Nou...die kont van mij stond stevig tegen de krib aan, kan ik wel zeggen ja.
Een mens is soms erg zwak. Het was heerlijk, maar heb mijzelf weer eens streng toegesproken en eerlijk gezegd. Het is een rot gevoel om je zo vol te eten, maar ja...ik moest ff.
Nu gaat het weer en ben weer sterk, gelukkig niets extra's aangekomen. Stiekem hou je er toch rekening mee als je andere ongezonde dingen gaat eten. Sla gewoon een lunch over. ja ja..ik weet het...dat is de valkuil, dus niet meer doen.

Het komt goed en ga ervoor. Dinsdag weer wegen Duim

Wens iedereen een fijn weekend en blijf verstandig mensen, maar geniet.

Lief groetje van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 05 sep 2020 10:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk verhaal van je prikkelpeer Erg blij Erg blij

En dagen honger /trek hebben nadat je zoveel bent af gevallen
is toch niet zo erg . succes verder met je shakes .

IK ben weer op de 67,5 iets erbij vanmorgen maar ik ben tevreden .

IK schommel mooi zo door .

De aankomende week zijn er weer wat verplichtingen en HH klusjes gaan altijd door .

Wens jullie allemaal heel veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2020 14:04    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Eliza: mooi dat je zo schommelt. Echt ah stabiliseren dus.

@crebster: wat leuk dat je zo goed gejudood hebt en met de mannen getraind. En ook vele bekers hebt gewonnen.

Jammer dat je steeds zo'n honger hebt . Ik mocht als kind geen 'honger' zeggen vroeger maar 'trek' want: 'kinderen in de derde wereld hebben honger, jij hebt trek!"
Maar goed. Ik heb dus nooit honger bij mijn calorieën bijhouden.
Fijn dat je jezelf weer streng hebt toegesproken en weer in het gareel bent! Lachen

Ik heb net 2 x 25 min gefietst om in een dorp naar een tenniswedstrijd te kijken, finale van de dames dubbel 7 35+. Was alleen niet zo'n spannende wedstrijd. Een koppel (waar wij eerder dik van verloren hadden) speelde nu niet goed.

Ik ga straks eten maken. Courgette ei oventaart. Vegetarisch. Erg lekker. Wij krijgen mijn moeder en mijn zus te eten. Ik serveer er salade bij. Twee soorten door elkaar. Koffie/thee en donut toe. En nog ijs en kwark. Ik houd vandaag dus mijn calorieën niet bij.

Ik wens iedereen een fijne zondag verder!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2020 15:54    

Reageer met quote
Goedenavond allemaal,

Annet@ ja, je hebt helemaal gelijk met de uitdrukking honger. Dat zei mijn moeder ook altijd, zeker omdat zij de honger winter mee gemaakt heeft.
Maar het is toch wel erg heel erg als je maag rammelt en knort en je kan in principe alles kopen, maar het kan/mag niet. Zo dichtbij en dan toch zo ver weg... al dat lekkers...zat er gewoon ff echt doorheen, ik wilde gewoon ordinair snoepen. Gelukkig heb ik er niet echt aan toegegeven, maar het was wel een gevecht tussen mijn oren.
Die bui is gelukkig weer over en mijzelf herpakt. Schop onder de kont, wat is dit nu? ja toch...ik ben er bijna. Mag er nooit meer zo uit zien als vier maanden geleden.

Zondag

Het is toch wat...maar goed dat ik altijd zo lekker heb gewandeld, gisteravond nog 10 km in een record tijd.

Vandaag met manlief erop uit gegaan en gaan fietsen en ja hoor, mijn man had een lekke band. Tot 2 x aan toe geplakt en drie plakkers erop, maar na 6 km toch nog naar huis moeten lopen, het was niet meer te maken. Ik liet mijn man op mijn fiets terug fietsen. Hij is niet van het lopen en wat ouder als ik, dus ach...liefde is....de fiets van je man overnemen en de laatste 6 km naar huis lopen Grap

Deze dame gaat lekker op de bank liggen straks en helemaal niets meer doen. Was het helemaal zat...valt niet mee hoor, zo een elektrische fiets aan de hand.....maar.....de zon scheen en het was heerlijk weer en het had veel erger geweest als we die laatste 6 km niet hadden gefietst...ohhh moet er niet aan denken. Lachen

Wens iedereen een hele fijne avond en heel veel succes met de nieuwe week,

Groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2020 18:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Crebster wat een pech met het fietsen . Als wij een ebike ooit kopen ga ik opletten lopen ermee .
Jij heb in iedergeval veel bewogen .

Annet ik zeg ook vaak ik heb honger en meteen erna trek .
Jij ook gefietst .

Vandaag HH klusjes en even eten halen voor vanavond .

Gewicht weer 2 onsjes minder .

Fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 sep 2020 8:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Gewicht gaat weer naar beneden .
wel merk ik dat de wc gang nu trager verloopt . Misschien door het minderen van zoet en vet en minder eten .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 sep 2020 8:10    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Disco Gelukkig toch nog wat eraf gegaan, drie ons! Dansen

Heb me rot gelopen en gefietst en niet al teveel gegeten, gewoon wat ik altijd doe. Ben superblij dat ik weer in het gareel loop. Heb wel overal trek in en loop mezelf te plagen om allemaal lekkere dingen op te noemen. Hoe maak je je zelf gek Grap

Bijna het einde van dit sprintje en nog wel een succesvol sprintje. Hoop dat we allemaal naar de volgende mee gaan.

Wens iedereen een fijne dag toe, met de groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 08 sep 2020 9:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Pagina 26 van 29