Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
@crebster: ik weet niet wat een kettlebelt is. Een belt is een riem. Maar goed dat je er zo goed mee oefent.

Ik was idd bij de tandarts/implantoloog. Ik heb maandag 2 implantaten gekregen. De behandeling duurde een uur terwijl er 45 min gepland was. Extra werk aan tandvlees mooi maken en hechten. Mijn wang is nog dik. Maar hij is (door goed koelen de eerste dag, denk ik) niet blauw geworden. Ik slik nog dagelijks pijnstillers. En ik werk (in overleg) deze week thuis. Dat is heel fijn. Ik had het wel heel druk. Dus 'rustig aan doen' (wat mijn collega's adviseerden) was niet aan de orde....... Dank je voor je sterkte wensen.

@eliza: leuk dat je man vindt dat je er goed uitziet. Dat is toch heel leuk om te horen!

Fijne avond allemaal!

Annette

Hallo Annette,

http://kettlebellinfo.nl/wat-is-een-kettlebell

Hier een link om je te laten weten wat een kettlebell is. Ik heb er eentje van 4 kilo en echt...je denkt oohhh dat doe ik wel ff, maar ik heb me toch een spierpijn in spieren waar ik geen weet van had dat ik die in bezit had Grap
Je moet er ook mee uitkijken dat je beslist die kettlebell niet uit je handen laat vallen, dan is je laminaat echt naar de knoppen.

Heel veel sterkte met je implantaten en dat je maar snel van die ellende af bent. Je weet hoe eng ik die dingen vind, hihi...ik vind je super dapper dat je dit avontuur bent aangegaan.
Fijn dat je dan kan thuis werken, toch een goede uitvinding. Toch werken, maar op je eigen tempo wanneer het kan.
Doe rustig aan, dan breekt het lijntje niet, zei moedertje altijd tegen mij.

Fijn weekend van Crebster.

Laatst aangepast door Crebster op vr 21 aug 2020 21:31, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 21:23    

Reageer met quote
shakena schreef:
Fijn weekend allemaal,
Het word gelukkig iets minder warm.
Gister aaf zijn we nog wezen pannenkoeken eten, vakantie van manlief is afgesloten.
Vanaf maandag er weer tegen aan,
Kha, sporten, lopen. Lekker hoor

Hallo Shakena,

Groot gelijk hoor, maandag weer een nieuwe week en dan gaan met die banaan. Alleen.... luister naar je lichaam, je bent nu zo mooi gemaakt, dat je het niet gaat forceren.
Heel veel succes en je weet het...met wandelen verbrand je het meeste, dus dat sporten komt best wel weer. Nog ff geduld, lieverd.
Ga je verder nog wat leuks doen het weekend?

Groetjes van Crebster, je doet het echt heel goed hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 21:30    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Crebster schreef:
shakena schreef:
Fijn weekend allemaal,
Het word gelukkig iets minder warm.
Gister aaf zijn we nog wezen pannenkoeken eten, vakantie van manlief is afgesloten.
Vanaf maandag er weer tegen aan,
Kha, sporten, lopen. Lekker hoor

Hallo Shakena,

Groot gelijk hoor, maandag weer een nieuwe week en dan gaan met die banaan. Alleen.... luister naar je lichaam, je bent nu zo mooi gemaakt, dat je het niet gaat forceren.
Heel veel succes en je weet het...met wandelen verbrand je het meeste, dus dat sporten komt best wel weer. Nog ff geduld, lieverd.
Ga je verder nog wat leuks doen het weekend?

Groetjes van Crebster, je doet het echt heel goed hoor.

Dank je wel Crebster,

Geduld, ik ben er een van niet lullen gewoon door gaan.
Maandag toch naar de H arts heb 3 wl geleden met scheenbeen gestoten aan een stalen parasolvoet.ben opdat moment gewoon door gelopen moest wel want de auto stond verder weg. Eenmaal thuis ff gekeken zat een behoorlijke bal op mn scheen been.gelijk gekoelt werd behoorlijk blauw, maar ik kan gewoon lopen. Been ks na 3 wk nog steeds dikker dan de andere been, maar nu de zwelling af neemt heb ik meer pijn vanmiddag op mn knieën over het bed gekropen.dat voelde niet echt fijn.moet nu vamanlief toch maandag ff naar de huisarts, volgens hem zou er wel eens een scheurtje kunnen zitten.
Dus maandag toch maar ff bellen. Weet niet of je ,je scheenbeen kan kneuzen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 23:12    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen .

Shakena strekte maandag en een kneusing zeggen ze altijd duurt langer dan een breuk

Heerlijk weer nu gisteren tikte hier een 31 aan en blij dat het nu afkoelt
gewicht daalt weer na de koude schotel en vandaag eten was pasta roerbakgroenten en pot kerrie saus ,makkelijk en snel klaar.

Chester een kettebel ken ik, ik doe som oefeningen met flesje water halve liter of liter ach bewegen is het beste .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 aug 2020 10:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Het is heerlijk koeler buiten .

MIjn gewicht was mooi gezakt .

Vandaag naar schoonmoeder en verder een rustig dagje .

IK eet kroket met 2 sneetjes brood

fijne zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2020 7:43    

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Het is stil zonder onze vrolijke noot Lisanne Grap Moet altijd zo om haar lachen met die opmerkingen van haar.

Shakena@ Succes voor morgen, dan weer er tegenaan vrouwtje, gaat je wel weer lukken hoor.
Hoe gaat het met je scheenbeen, ik weet dat het heel pijn doet. Heb ooit een brommerongeluk gehad en beiden scheenbenen ernstig gekneusd. Nou...ik moet ze niet weer stoten aan het bed of zo, want dat doet nog steeds erg pijn. Zeer gevoelige plek hoor die scheenbenen en ze kunnen er niets aan doen, dus weer die rust die om de hoek komt kijken. Wel blijven bewegen, anders wordt het stijf, geduld lieverd. Je wordt wel op de proef gesteld met alles. Denk aan je, kanjer.

Eliza@ Het is een hele belevenis hoor die training met de kettlebells en je beweegt spieren waarvan je niet wist dat je ze had. Je verbrandt ook heel veel vet met training van kettlebells, meer dan je denkt, vandaar dat ik het om de dag doe. Heel apart, maar erg leuk.
En ja...als je maar beweegt, maak niet uit hoe of wat, als je maar lekker bezig ben wat je zelf leuk vindt en goed in je strakke velletje komt te zitten. ja toch?

https://www.verantwoord-afvallen.nl/afvallen/vet-verbranden

Nou...vandaag lekker mijn huisje gesopt en wasjes gedraaid, die wapperen gezellig in het rond in de zon op balkon. Ben voor de rest van de week klaar.
Schoon huisje... helemaal weer piekfijn in orde. Heerlijk gevoel.

Gisteravond toch nog ff getraind met de kettlebells, nu een uur lang en ik kon er niet genoeg van krijgen. Mijn man wilde het ook ff gaan doen, want hij zag mij er zo gemakkelijk mee zwaaien, ha ha ha...na 5 minuten hield hij het voor gezien en hijgen. Lachen

Vandaag genoeg arbeid verricht, dus straks nog even lekker koken, nog wat strijk wegwerken en dan met de voetjes op de bank bij manlief sport kijken.
Finale Champions League PSG - Bayern....21:00 uur
OOoohhh spannend! cheerleader

Altijd zo gezellig saampjes op de bank naar zo een wedstrijd kijken.

Wens iedereen een fijne voortzetting van de zondag en tot schrijfs.

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2020 16:11    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Bedankt voor de kettlebel link. Ik heb het aandachtig bekeken. Ik zoek nog een verjaardagskado voor een van mijn zussen. Misschien is het wat voor haar.

Morgen mogen de hechtingen eruit in mijn mond.

Lekker je huis weer gesopt en de was aan het wapperen op je balkon.

Vanavond kijken wij ook naar de Champions League Finale. Leuk. Heb jij voorkeur?

Fijne avond en geniet van de wedstrijd.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2020 17:52    

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
Bedankt voor de kettlebel link. Ik heb het aandachtig bekeken. Ik zoek nog een verjaardagskado voor een van mijn zussen. Misschien is het wat voor haar.

Morgen mogen de hechtingen eruit in mijn mond.

Lekker je huis weer gesopt en de was aan het wapperen op je balkon.

Vanavond kijken wij ook naar de Champions League Finale. Leuk. Heb jij voorkeur?

Fijne avond en geniet van de wedstrijd.

Annette

Hallo Annette,

Ach, de beste wint. Hoop op een pittige wedstrijd.
Leuk cadeau een kettlebell. Zeker als je erbij traint met een app erbij.

Alles is weer binnen, was droogt snel. Alles klaar, lig lekker lui op de bank, hihi.

Succes morgen, zal lekkerder voelen als de hechtingen eruit zijn.

Fijne sportieve avond van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2020 18:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Annet succes vandaag met je gebit .

chester ik vind voetbal niks aan .
ik kijk nu veel greys anatomy op primevideo .

Vandaag hh klusjes en boodschappen halen.

fijne week
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2020 7:38    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Dank je wel voor je lieve woorden.
Het is idd een kneuzing als ik meer pijn krijgt willen ze het eventueel wel tapen.dat m'n been dikker is dan de ander dat moet slijten.
Heb vanmorgen ook geprobeerd om weer te sporten, alleen benen en buik pff. Zwaar, heb natuurlijk 6 wk weinig gedaan, m'n benen lopen nog vol ws nog van de ok dat voel ik ook s.avonds dan zijn m'n boven benen gevoelig en voel je toch harde brokken zitten.
Veel bewegen en masseren zeggen ze dan. Armen en borst train ik nog niet wacht wel tot m'n afsp (14 sept)
Na het sporten voelde ik mij wel weer goed.
Heb er alle vertrouwen in dat het goed
komt.

Laatst aangepast door shakena op ma 24 aug 2020 15:02, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2020 10:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 21 van 29