Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Fijne dagen Lisanne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 9:22    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

Lisanne@ Heel veel plezier met de voorbereidingen en wat zal het een mooie rit worden. Ons zeer bekend als ex camperaars. Je hebt het verdiend met al die harde arbeid. Geniet er maar van. Nog een dagje harde arbeid en dan Globbetrotten. Hele fijne vakantie!

Shakena@ Fijne dag in Haarlem, ik hoop dat je van die vochtophopingen af komt. Dat is erg vervelend. De ene vind idd de hoge temperaturen fijn, maar voor een ander is het een hel. Hou je goed, nog even en dan mag je weer wat meer doen betreft beweging, alhoewel ik je heel dapper vind en dat je nu al heel goed je best doet.
Groot gelijk dat je je lekker laat verwennen met luxe vakanties. Doen wij ook liever, ha ha ha....Hoop volgend jaar dat al die ellende over is met dat beperkte reizen, dan ben jij weer de oude en kan je weer doen en laten wat je wilt. Nog ff geduld. Sterkte lieverd.

Eliza@ Ons draaikontje, je bent er weer! Jij ook weer veel succes in dit sprintje.Gezellie...

Annet@ Hoe gaat het met jou? Als ik het goed had gelezen was je bij de tandarts geweest? Gaat het een beetje? Sterkte hoor.

Tja mensen, ik heb gister en vanmorgen weer lekker lopen gooien met mijn kettlebell, die plumbuik moet wat strakker. Kan er moeilijk een strijkbout op bot laten vieren. Leuk dat afvallen, maar je moet blijven opletten dat het vel niet te slap gaat worden. Nu heb ik geluk dat ik geen kipfilets heb onder mijn armen etc, dus tja....
Op de benen zie je nu ook meer spieren en dat is echt een fijn gevoel.
Smeer de huid goed in en lekker masseren die hap.

Ik wist trouwens niet dat je met de kettlebell zo ontzettend veel kcal kan verbranden. Nu heb ik er maar ééntje van 4kg ivm mijn schouder.
Omdat je heel andere spieren gebruikt en de diversiteit qua oefeningen, maken dat de spieren sterker dan je denkt. Ha ha ha...
Ook extra grondoefeningen gedaan voor buikspieren aan te maken. Het vet moet weg door af te vallen, dat weet ik, maar je kan er wel wat mooiers van maken, denk ik.

Er zijn zulke leuke apps hiervoor.
Dus 's morgens ziet mijn hubbie, zijn liefje over de grond dweilen en met de kettlebell zwaaien of het een lieve lust is en maar zweten Grap

Tja...je moet wat doen om mooi te worden en te blijven Lachen

Wens iedereen heel veel succes en blijf erin geloven, mensen. Met wat geduld en inzet komt het best allemaal goed met ons.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 11:39    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
crebster netjes je oefeningen .
ik heb recht een kippevelltje
en links niks maar daar hou ik de riem vast als ik met hondje 2x perdag 40 min mee loop soms langer en heet weer korter .

mijn man vind mij altijd er goed uitzien maar hij zegt ook niet te mager worden .

ach vandaag flinke koude schotel en morgen minderen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 16:36    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@crebster: ik weet niet wat een kettlebelt is. Een belt is een riem. Maar goed dat je er zo goed mee oefent.

Ik was idd bij de tandarts/implantoloog. Ik heb maandag 2 implantaten gekregen. De behandeling duurde een uur terwijl er 45 min gepland was. Extra werk aan tandvlees mooi maken en hechten. Mijn wang is nog dik. Maar hij is (door goed koelen de eerste dag, denk ik) niet blauw geworden. Ik slik nog dagelijks pijnstillers. En ik werk (in overleg) deze week thuis. Dat is heel fijn. Ik had het wel heel druk. Dus 'rustig aan doen' (wat mijn collega's adviseerden) was niet aan de orde....... Dank je voor je sterkte wensen.

@eliza: leuk dat je man vindt dat je er goed uitziet. Dat is toch heel leuk om te horen!

Fijne avond allemaal!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 17:42    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Lieve mensen,

De komende 3 weken zal ik geen weeggegevens insturen simpelweg omdat de weegschaal niet mee mag Lachen

Ik zie dat ik de laatste week van dit sprintje mijn pretkilo’s nog op de valreep met jullie kan delen, wat zal dat vet rood worden, hahaha!

Maar goed, ik ben er vandoor, tot over 3 weken en denk eraan:
doe wat je kan en doe dat met plezier!

Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 7:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
goedemorgen .

Lisanne hele fijne vakantie .

Annet jij heb 2 implantaten voor 2 kiezen ? of heel gebit .?

Ik had er best veel bij door de koude schotel .

vandaag witlof met zigeuner schnitzel ik geen aardappels .

verder een rustige dag.

Iedereen alvast een goed weekend .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 8:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Goedemorgen Lieve mensen,

De komende 3 weken zal ik geen weeggegevens insturen simpelweg omdat de weegschaal niet mee mag Lachen

Ik zie dat ik de laatste week van dit sprintje mijn pretkilo’s nog op de valreep met jullie kan delen, wat zal dat vet rood worden, hahaha!

Maar goed, ik ben er vandoor, tot over 3 weken en denk eraan:
doe wat je kan en doe dat met plezier!

Bye (Nederlands=Dag)

Fijne vakantie, tor over 3 wken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 9:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn weekend allemaal,
Het word gelukkig iets minder warm.
Gister aaf zijn we nog wezen pannenkoeken eten, vakantie van manlief is afgesloten.
Vanaf maandag er weer tegen aan,
Kha, sporten, lopen. Lekker hoor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 9:09    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne: heel fijne vakantie! geniet ervan!

@eliza: ik heb 2 implantaten in de plaats van een hoektand en 2 kiezen. Ik krijg straks een driedelige brug. En in december een beugel (via de orthodontist) voor mijn bovengebit. En dat op mijn leeftijd: 60. ha ha Grap

Fijne dag allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 9:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
annet ook dus een brug die op de implaat komt .

ik ben 61 dus ook zit ik nu met plaatje 2 voortanden maar ik voel het amper meer en eet bijna alles .

Hier heet binnen alweer 25 buiten warmer .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 13:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 20 van 29