Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha dames,

Lukt het allemaal nog met jullie tijdens deze zwoele dagen? Lachen

Mijn onderbenen lijken wel varkenspootjes, kunnen zo in de erwtensoep! Waar het dan weer geen weer voor is, haha.

Afijn, nog een dagje dan gaat de temperatuur zakken, hou vol!

Have a nice day Dansen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 aug 2020 8:02    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lisanne wat een leuke omschrijving van de varkenspootjes ik moest lachen en geen weer voor erwtensoep. Ik zit raar in elkaar en heb deze week hutspot op ik heb juist vaak zin in iets hartigs bij dit weer gek hè van vocht heb ik geen last. Maar weet dat ik aangekomen ben het weekend ga ik me wegen,

De temperatuur zakt morgen zeg je, ik hoop het de warmte in huis krijg ik er niet uit het is 26,5 graden s,morgens zet ik om 5 uur alles tegen elkaar open en ik heb een klein kinderbadje daar zit ik met mijn voeten in ondertussen zijn mijn kleinkinderen groot wie wat bewaard heeft wat Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 aug 2020 17:54    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen mensen van het goede leven!

Ine, die trek in hartig met warm weer herken ik wel, heb dat ook. Wel eens gelezen dat je lichaam zout wil aanvullen omdat je dat verliest met zweten...klinkt logisch maar of het waar is weet ik niet.

Ik lust ook gewoon alles al is het 35 graden, mijn eetlust verdwijnt nooit. Ik hoor dat van veel mensen maar helaas, ik heb dat dan weer niet
Stom

Nog een dagje aan de arbeid en dan weekend, en wát voor een:
vanavond trakteren wij de wekelijkse kaartclub op Chinees omdat het onze laatste keer voor de vakantie is (volgende week zijn wij het campertje aan het pakken).
Morgen komen vrienden eten bij ons, het thema is Argentinië, we gaan heel wat lekkers maken.
Zondag hebben we een BBQ met het bestuur van de duikvereniging.
Jullie begrijpen dat je mij maandag kunt rollen, maar ja, het komt weleens zo uit hè, haha!

Allemaal een fijn weekend gewenst, geniet ervan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2020 7:38    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,
ja dat klopt als je zweet gaan je zouten mee dus af en toe een kopje bouillon.
Dan kan je het warme weer een beetje aan en het is ook beter om heen ko ud3 dingen te eten of drinken, want dan moet je lichaam dubbel zo hard werken en daar krijg je het nog warmer van.
Dus lauw drinken is beter voor je.
Wij zijn de afgelopen dagen in een hotel in nunspeet geweest. Mooie omgeving hoor. En gister zijn we naar de christelijke Zand verhalen in Elburg gegaan. Wauw is heel mooi, knap gedaan zeg als ik een foto met mn telefoon wilde maken gaf hij zelfs gezichts herkenning aan.
Zijn jullie daar wel eens geweest. Moet je een x doen is echt een bezoekje waard. Dus je snap het we hebben lekker gegeten en gedronken.Morgen met de fam een BBQ. Maandag gaan we weer met frisse moed opletten. Nog 2 wkjes dan mag ik weer gaan sporten. We hebben wel de afgelopen dagen heel veel gelopen.
Heel fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2020 9:27    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Feeling hot hot hot... Het wordt tijd dat de temperatuur wat zakt... Voel me ook opgeblazen, komt het nu van de warmte of van de paar kilootjes teveel ;-)

@ Shakena: hopelijk is uw dochter snel beter, want het is niet niks voor u om op de twee bengeltjes te letten als ik het zo hoor..

Mijn voet gaat weer wat beter.

Mijn dochter heeft vorige week een opnieuw halfopen gips gekregen. Nu kan ze haar linkerhandje ook gebruiken en kan ze terug beter verven en knippen en dergelijke... Ze heeft het alleen heel moeilijk ermee dat ze niet in het zwembad kan en niet kan fietsen.

Op 1 september moeten we nog terug, dus nog even geduld hebben... En daarna duimen dat de revalidatie goed verloopt

@ Lisanne1107: smakelijk eten de komende dagen, klinkt goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2020 21:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
SweetDreams1986 schreef:
Feeling hot hot hot... Het wordt tijd dat de temperatuur wat zakt... Voel me ook opgeblazen, komt het nu van de warmte of van de paar kilootjes teveel ;-)

@ Shakena: hopelijk is uw dochter snel beter, want het is niet niks voor u om op de twee bengeltjes te letten als ik het zo hoor..

Mijn voet gaat weer wat beter.

Mijn dochter heeft vorige week een opnieuw halfopen gips gekregen. Nu kan ze haar linkerhandje ook gebruiken en kan ze terug beter verven en knippen en dergelijke... Ze heeft het alleen heel moeilijk ermee dat ze niet in het zwembad kan en niet kan fietsen.

Op 1 september moeten we nog terug, dus nog even geduld hebben... En daarna duimen dat de revalidatie goed verloopt

@ Lisanne1107: smakelijk eten de komende dagen, klinkt goed.

Hoi Sweetdreams
Vind het heel erg leuk hoor om.kleinkinderen te hebben. Maar zo'n dagje hakt er toch in. Kokt niet alleen door mn ok , maar door alles waar ik door heb moeten gaan ben toch niet meer de Wil van 7 jaar geleden.
Dat geef niet , ik ben er nog, maar moet wel rekening met mij zelf houden en dat is nou juist een dingetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 aug 2020 9:29    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve allemaal,

Daar is Crebster weer en hoe. Wat een heerlijke week en wat hebben we geboft met het weer. Het leek wel Spanje. Het was heet, maar dat vinden wij dus heerlijk en willen niet gaan klagen, daar ben ik te dankbaar voor met al die zon.
We hebben veel gelezen, gewandeld, gekaart en gefietst en ja...ook op de tandem, nou ik dacht dat ik niet meer bij kwam. Dat is teamwork hoor, maar het ging en wat was het warm, ha ha ha...

We hebben ons lekker in de koelte van de boomgaard (appels -peren en pruimenbomen) verschanst, dat was onze redding, daar stond af en toe wat wind. Heel veel gelezen in de rust van de boomgaard, daar zat dus niemand. Die boomgaard met al zijn pracht stond er maar verpietert bij. Het fruit viel nu al op de grond zo een droogte en de bladeren vielen ook, het leek wel herfst. Gister ging de boer ze rapen en er appelmoes en perensap van maken.
Wij waren dus in Molenschot en wat een mooi gebied. Daar worden heel veel frambozen gekweekt, echt leuk om te zien hoe dat gaat. De boer gaf er uitleg over, toen we erom heen gingen wandelen.

We stonden dus op de boerencamping, nou...dat hebben we gemerkt. Ineens zat mijn man onder een giga grote straal van een bewatering. Die boer had vergeten de afsluiter erop te zetten. Stom Toevallig op dat moment stond ik in de caravan en deed net het kraantje aan van het keukentje. Snap je hoe ik geschrokken ben, want die grote straal van de besproeiing kwam keihard op het dak van onze caravan, tegelijk toen ik dat kraantje in de keuken open deed. Ik hoorde een gil van mijn man, dus ik dacht: 'Wat heeft ie nou, wat doe ik verkeerd?'
Man geschrokken en zeiknat, e-reader zeiknat en dagen niet kunnen lezen. Maar...ik had nog de boeken van Lucinda Riley in mijn Outlook staan en dus heb ik die gelezen via een app in mijn mobiel. Ging prima.

Donderdags kwam mijn man aan en was zo blij oor mij, want de e-reader deed het weer. Nou...ik was zo verbaasd, ik had die e-reader gehad van mijn liefste vriendin en eigenlijk al afgeschreven. Dus extra blij dat ie het weer deed. Wondertje?

Verder ging alles prima en heb heeeeeel veel 'Nee' gezegd, want het zijn echte bourgondiërs die vrienden waar wij bij stonden. Zij keek elke keer op als ik langs kwam toen ik in bikini liep, hihi...lekker slank.
Als afsluiter weer lekker uit wezen eten gegaan en gisteravond thuis gekomen.

Betreft het eten...hetzelfde patroon aangehouden als thuis met Dieet Pro. Dinsdag is mijn officiële weegdag en dan noteer ik het weer.

Ben superblij dat ik niet ben aangekomen, dat weet ik wel en daar dank ik jullie voor met al die verhalen hoe jullie het doen of niet doen, want ik heb gewoon mijn eigen ding aangehouden en volgehouden. Verstandige keuzes gemaakt en sterk gebleven.

Het voelt supergoed en blij dat ik weer thuis ben om weer jullie verhalen te gaan lezen.

Al bij al een hele fijne onverwachte vakantie geweest in eigen land met tropische warmte en lekker er ff tussenuit geweest.

Wens iedereen een heel fijne zondag, want die hitte zijn we nog niet kwijt.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 10:41    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:

Mijn onderbenen lijken wel varkenspootjes, kunnen zo in de erwtensoep! Waar het dan weer geen weer voor is, haha.

ha ha Grap Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 13:16    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:

Nog een dagje aan de arbeid en dan weekend, en wát voor een:
vanavond trakteren wij de wekelijkse kaartclub op Chinees omdat het onze laatste keer voor de vakantie is (volgende week zijn wij het campertje aan het pakken).
Morgen komen vrienden eten bij ons, het thema is Argentinië, we gaan heel wat lekkers maken.
Zondag hebben we een BBQ met het bestuur van de duikvereniging.
Jullie begrijpen dat je mij maandag kunt rollen, maar ja, het komt weleens zo uit hè, haha!

Hoe was dit allemaal? Ik hoop lekker en gezellig!

Ik moest wel lachen om je laatste opmerking Grap Grap

@shakena: fijn dat je over 2 weekjes weer mag gaan sporten. Hoe gaat het met het herstel?
Dat klinkt mooi. Christelijke Zandverhalen in Elburg.
Hoe was de familie BBQ?

@SweetDreams: zielig dat je dochter niet in het zwembad kan met dit weer! Logisch dat ze dat moeilijk vindt! Beterschap voor haar.

@Crebster: fijn dat je zo genoten hebt de afgelopen week. En ook heel fijn dat je niet bent aangekomen!

Ik krijg morgen 2 implantaten (2 schroeven in mijn kaakbot). Ik zie er tegenop. Maar goed. Komt wel goed.
Ik werk volgende week dan de hele week thuis.

Afgelopen week woog ik voor 't eerst weer 85,0 kg. Ik was dus in 12 weken tijd 8 kg afgevallen. Lachen Mijn moeder heeft mij daarom (volgens afspraak) getrakteerd op een high tea. Het was erg lekker en gezellig. In Molen de Krijgsman. Ik ben wel wat aangekomen maar dat werk ik wel weer weg.
Mijn moeder zei gisteren: als je 80,0 weegt trakteer ik je weer! Zo leuk! Lachen Ik wil heel graag weer 75,0 kg wegen. Maar eerst 80,0 zei ze Lachen

Fijne zondag allemaal!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 13:19    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Anette,

Herstel gaat bijzonder goed,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 20:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 17 van 29