Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Crebster schreef:
Hallo allemaal,

Annet@ Wat netjes dat je dus toch ook als je met vrienden onder elkaar bent, dat je oplet wat je eet. Zo is het eigenlijk nog goed vol te houden ook. Daarna heb je alle tijd om te herstellen en weer verder te gaan met waar je was gebleven. Je bent echt verstandig en sterk op dat vlak. Duim

Nou moe...we zijn vrijdagochtend overgrootvader/-stiefmoeder geworden van een gezonde tweeling. Meisje Sophie en jongen Hannes. Ze waren 36 weken,

Dankjewel voor je compliment! Weer serieus doorgaan na een meer uitbundige dag wat betreft eten is het devies. Gisterenochtend na Chinees de avond ervoor woog ik 87,9 kg en na een dagje opletten gisteren was het vanmorgen al weer 87,0 kg. Lachen Nu wil ik weer naar de 86,2 gaan.

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van de tweeling. Gelukkig zijn ze gezond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 aug 2020 18:28    

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:

AnnetteM, project gezond zijn weekmenu’s die wij gevolgd hebben (en nog volgen voor het gemak) met gezond, gevarieerd eten. www.projectgezond.nl
Wij zijn er erg enthousiast over en nu wij op gewicht zijn gebruiken wij het als richtlijn, je kunt verschillende hoeveelheid aan calorieën kiezen.

Dankjewel. Bedankt voor de info! Ik kijk binnenkort op de site!

Fijne avond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 aug 2020 18:32    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nou, ik ben weer thuis. Vanaf morgennacht weer 7 werken. Rollende ogen Zal niet meevallen om te slapen met die hitte die eraan komt. Verward

Ik ben naar het orkest geweest. Nou ja, het halve orkest dan, want hout en koper zijn uit elkaar, ieder een uurtje om de beurt. Zo kunnen we heel veel afstand houden. En de buitendeuren van de zaal stonden open, zo ventileerde het ook goed. Maar het voelde toch raar en niet helemaal ok........... maar heb er evengoed wel weer van genoten, want samen muziek maken is ook gewoon heel leuk he. Lach

Ben gelijk gebleven, waar ik tevreden mee ben. Nu weer een week werken = een paar ons afvallen, althans dat is het plan. Lachen

Houden jullie het hoofd maar koel hoor en genoeg drinken he!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 10:11    

Reageer met quote
Vanmorgen woog ik 86,0 kg!!!! Lachen Lachen

Ik zal even in de tabel kijken wanneer ik dat voor 't laatst heb gewogen!

Dat was dus op 1-02-2019. Ik vind die tabellen erg leuk! Vooral als het naar beneden gaat!

Fijne avond allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 19:25    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen

Annette, wat GOED! Speciaal voor jou:

Je mag trots zijn op jezelf...

Flying Missy, wat heerlijk dat je gewicht hetzelfde is gebleven! Dat krijg ik nou nooit voor elkaar tijdens vakanties en/of weekendjes weg...
Nu weer aan de arbeid, dat slapen overdag zal inderdaad niet makkelijk worden de komende dagen, sterkte meid, hopelijk heb je een goede ventilator of airco op de slaapkamer.

Tabellen zijn inderdaad leuk: zo kan ik terugkijken tot 2012, toen ik ooit begon. Hier de wekelijkse resultaten en op FatSecret de (bijna) dagelijkse. Leuk om te zien wat je gedaan hebt en nu doet.

Afijn, ik stort me zo weer in de poetswereld, pffff, best zweten. Ik had mijn klant gister ge-appt of ik niet kon thuiswerken maar ze trapte er niet in, haha!

Succes allemaal, rustig blijven ademen dan komt het goed Dansen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020 8:02    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Anette een duimpje van mij , leuk om terug te kijken naar de tabellen mits ze omlaag gaan natuurlijk
Lachen bij mij ook het geval en nu ruim onder de 70 kilo, na mijn rug pijn ben ik nu dagelijks in het bos wandelen in aller vroegte ik heb er net 1.5 uur opzitten.
De rest van de dag binnen zitten het is hier nu al warm ik woon in Limburg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020 9:05    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
 Goedemorgen,
3 wk geleden ok gehad, het gaat moet ik zeggen, ben zelf wel een beetje verbaasd.
Maar van de week wel voor iets anders naar zhuis geweest.
Zag allemaal vlekken en flitsen in m'n linkeroog.
Had gebeld naar m'nn huisarts moest gelijk komen werd ook gelijk doorgestuurd blijkbaar is er plotseling optreden van loslating achterste glasvocht-membraan , ze doen er nu nog even niets aan alleen als het erger word en heb grote kans dat m'n rechteroog ook binnen 2 jaar gaat beginnen.
Maar ik loop weer elke dag probeer wat been en buik spieren te oefenen de rest mag pas na 14 sept.
Volgende week gaan we paar dag en weg naar de Veluwe, we willen toch ff weg normaal doen we een groepsreis naar verweggiestan.
Maar Nederland is ook heel mooi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020 9:43    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Annet@ Heel herkenbaar om toch eens af en toe terug te kijken naar de statistieken. Maar je gaat nu erg goed, dat vind ik zo fijn voor je. Super trots. Heerlijk gevoel. Blijf blij en hou vol hoor.

Als ik naar mijn tabel kijk, kan ik alleen maar heel boos op mezelf zijn. Vraag me nog steeds af hoe ik het voor elkaar heb gekregen om weer zo zwaar te worden. Gewoon onderschat...het idee van...ik doe het wel ff... nooit aan stabiel blijven gedacht.
Ben superblij met dit sprintje en blijf voorlopig fan van jullie allemaal en nu nog stabiel blijven.

Flying Missy@ Oei, slapen met deze hitte. Je wordt gelijk voor de leeuwen gegooid met die 7 nachten, sterkte joh.
Jammer dat alles zo tegenvalt, nu ook nog je orkest gehalveerd met repeteren. ja joh...we moeten blij zijn en genieten met wat er nog kan. Je wordt ook zo happy van muziek maken. Ben zelf ook altijd bezig met muziek. Heerlijk.
Wel super goed dat je hetzelfde bent gebleven tijdens de vakantie. Knap hoor en een mooi BMI.

Ine@ Wat een doorzetten ben je en je ziet het. Ondanks die rug ellende ben je je gewicht wel de baas. Power woman. Sterkte met de hitte, veel water drinken of met de voetjes in de teil met koud water. Doe het maar lekker op je gemakkie en luister naar je lichaam.

Lisanne@ Ha ha ha...onze vrolijke noot, ik zie het al helemaal voor me met je thuiswerken. Straks staat er een hele camping in je tuin. Grap
Valt tegen nu met dit weer dat werken. Moederrrr wat is het heet!

Nou mensen, ik mag niet klagen in mijn koele huis. Zit vloerverwarming in wat heerlijk is in de winter en in de zomer koelt het zo goed af hier, dat ik altijd een vest aan heb in de avond uren. Moet niet gekker worden. Hihi...Was gister op de haven de keuken aan het soppen. Alles dicht daar en weinig ventilatie, brrrrr....zweten als 10 otters bij elkaar.

Vandaag heel vroeg opgestaan en naar de markt gegaan en mijn te grote kleding weg gebracht naar de kringloop, wat vlakbij is. Ze zullen blij zijn, want wat een mooie kleding was het. Nog twee broekpakken erbij van de V&D. Wilde het weg hebben. Nooit meer die maat kleding. Lachen
Gelukkig was het super rustig op de markt en gauw weer naar huis.

Lieve mensen, allemaal een fijne avond gewenst en ik hoop dat het voor jullie mee valt in die hitte.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020 18:54    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Eindelijk nog eens iets schrijven, eventjes veel bijgelezen.

We waren een midweek op vakantie. Vorige week vrijdag, laatste vakantiedag, is mijn dochter van een speeltuig gevallen waardoor ze geopereerd werd aan haar elleboog (twee breuken), was even een emotionele rollercoaster. Ikzelf heb een ontsteking onder mijn voet sedert afgelopen maandag, waardoor ik niet kan sporten…
Gelukkig deze week nog verlof om bij te komen en haar te ondersteunen en zelf terug bij te komen. Maar ze gaat er gelukkig goed mee om. Alleen is de grote broer regelmatig jaloers omdat zus teveel aandacht krijgt, volgens hem… En mama en papa die veel te dikwijls op moeten staan ’s nachts en de hitte dragen niet bij tot het goede humeur. En ik heb de indruk dat het niet slapen ook bijdraagt aan het gewicht.
Maar dat hij lekker buiten kan spelen in het water en zei in de gips binnen moet zitten en geen leuke dingen kan doen, niet fietsen, niet ver wandelen (is toch een heel gewicht om te dragen), geen trampolinespringen, dat begrijpt hij niet altijd.

Dus mocht iemand leuke activiteiten weten om te doen met een dochter in de gips, graag ;-). Vandaag hebben we lekker gebakken, geknutseld en een proefje gedaan (lavalamp gemaakt met water, olie, kleurstof en een bruistablet, hahaha).
En door de goede vakantie en het emosnoepen weer bijgekomen. Maar daarnet terug 78,6, dus weer een beetje kwijt…

@ Crebster: dikke proficiat met de geboorte van de tweeling! Gelukkig een jongen en meisje, kan je ze uit elkaar halen… En inderdaad mooie gewichtjes voor een tweeling. Geniet ervan!
Mijn tabel ziet er ook niet zo goed uit hoor, helaas. Daarom ben ik ook blij met deze sprintjes en jullie steun!
@ Shakena: doe maar rustig aan, eerst herstellen, sporten komt daarna wel weer.
@ Anette: top dat jij zo bewust met het eten omgaat ;-)
@ Flying Missy veel plezier gehad op de camping, zalig! Welk instrument speel je? Hier in België zijn we voorlopig weer gestopt met muziek maken, jammer… Ik speel bugel en mis ook echt het samen zijn.
@Lisanne1107: bedankt voor de website van gezonde recepten, ook maar eens naar kijken.
Iedereen voldoende drinken en hou het gezond!
Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020 21:17    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen dames van het goede leven! Lachen

Ine dat is genieten als je ‘s morgens lekker vroeg de bossen in kan! Meeste kans ook om wat dieren te spotten. Fijn voor je dat het weer mogelijk is met je rug. Je gewicht gaat goed, daar kun je trots op zijn, top!

Shakena, pechvogel! Van het een naar het ander, balen... Hopelijk gaat het niet snel verslechteren, kun je iets doen om het af te remmen? Geniet van de Veluwe volgende week, het is zo prachtig daar. Een van mijn meest favoriete plekken in Nederland.

Crebster, top, al je grote maten weg ermee! Ik ben er nog niet aan toe gekomen, alleen een paar zomer tunieken aan moeders meegegeven maar de rest van de kledingkast moet nog uitgezocht worden. Moet een heerlijk gevoel zijn zo’n opgeruimde garderobe...

SweetDreams, leuk weer wat van je te lezen, minder leuk dat je dochter zo’n pech heeft. Sneu voor haar, juist in de vakantie.
Ik hoop dat jullie snel een manier vinden ermee om te gaan, natuurlijk heeft zoiets invloed op het hele gezin.
Sterkte ook met je voet aai

Oeps, ik zie op de klok dat ik haast moet gaan maken!
Fijn weekend allemaal, maak je niet te druk dat is geen doen tijdens een hittegolf...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 8:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 15 van 29