Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen!

Crebster dat heb je goed gedaan: heerlijk onbezorgd gegeten en ervan genoten! Lekker joh, njomnjom!
Maar wat je vandaag gaat doen is ook genieten...veel plezier en zweet ze Dansen

Hier gaat het even niet goed; mijn gewicht daalt weer. Ikke met mijn wijze raad bak er zelf niks van. Pffff, afvallen is één ding maar stabiel blijven is écht een issue...
Wellicht heb ik nu meer calorieën nodig omdat het de drukste tijd van het jaar is met mijn werk.
Afijn, nu is het bijna weekend, dan kijk ik nergens naar, maandag eens opstarten met een verhoging.

Lieve dames, probeer het hoofd koel te houden vandaag en alvast een mooi weekend gewenst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 8:10    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Arts was.gister te vrede borst ziet er goed uit.
Is nog wel wat gelig , hechtingen zijn er uit gehaald.
14 sept gaat hij kijken of ik kan gaan sporten.
Vet in borst moet de kans krijgen om intekapselen .
Dat viel me wel een beetje tegen. Probeer nu elke dag een stuk te lopen of te fietsen.
Dat worden lange weken.
Hoop dat jullie allemaal een fijn weekend krijgen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 8:59    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne: Wat is Projectgezond? Een website? Nog 3 weken en je hebt vakantie! Als je afvalt heb je meer calorieën nodig per dag om gelijk te blijven. Dat is een beetje zoeken. Succes.

@shakena: fijn dat de dokter tevreden was. Maar idd duurt 14 september wel lang voordat je hoort of je weer mag sporten. Tot die tijd lekker blijven lopen! Beterschap!

@crebster: fijn dat je zo lekker uit eten bent geweest. De dag(en) erna weer rustig aan doen en dan is er geen probleem dus.

@flying missy: fijn dat het weer de goede kant op gaat (naar onder de 65 kg). Gezellig dat je zoon van het weekend naar de camping komt!

Wij zijn donderdag bij vrienden geweest in Ermelo. Zij kan heerlijk koken. Ik heb toch er wel wat om gedacht dus bewust geen chocoladepasta of vlokken op brood bij het ontbijt. Maar gewoon wat ik normaal ook eet. Broodje kaas en ei. Verder wel een mix garnituur ('s middags bij een café) en de andere dag gebak (met fruit smoothie) als lunch. Met later (thuis) nog verse champignonsoep). Ik was nauwelijks aangekomen (4 of 6 ons) en heb het calorieën bijhouden vandaag meteen weer opgepakt!

Ik wens iedereen een fijne zondag!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 22:52    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,
Ik was een poosje druk met van alles en nog wat, maar nu ben ik er weer. Vanavond zal ik alles lezen wat ik gemist heb, want vandaag ga ik een dagje fietsen met 3 vriendinnen. Netjes achter elkaar, hoor. Fijne zondag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 aug 2020 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Annet@ Wat netjes dat je dus toch ook als je met vrienden onder elkaar bent, dat je oplet wat je eet. Zo is het eigenlijk nog goed vol te houden ook. Daarna heb je alle tijd om te herstellen en weer verder te gaan met waar je was gebleven. Je bent echt verstandig en sterk op dat vlak. Duim

FlyingMissy@ Heerlijk op de camping en wat een mooi weer, niet? Is het gezellig daar? Fijn hè, dat je dan weer onder de 65 komt te zitten. Ik wil zo graag onder de 70 kg. Maar we mogen niet klagen. Geduld is een schone zaak. Het lukt weer en dat moeten we volhouden en blij mee zijn. Geniet en succes.

Ine@ Het belangrijkste is hoe je je voelt en leeftijd...ach...het is een getal, als je gezond bent is dat tegenwoordig een geschenk uit de hemel.
Ook ik schrijf elke dag alles op in de eetmeter van Voedingscentrum, dat kopier ik en zet het in mijn dagboek. Bijna alles staat vaak in het rood als je kijkt rechts onder naar advies. Maar ik doe alles invullen wat ik denk te gaan eten en wil nu niet boven de 1000 kcal komen. Straks als ik mijn streefgewicht heb bereikt wordt het ongeveer 1300 kcal inname per dag. Wat het advies ook is, ik vul in wat ik eet en daarna basta. Heb al zoveel aan mijn voedingspatroon gesleuteld en neem bijna niets wat bewerkt is en eet veel groente en 1 x fruit, beetje aardappelen en veel minder vlees als vroeger, dus geen suiker, foute vetten, geen alcohol. Gezonde voeding genoeg zo, dacht ik.
Je houdt een goed overzicht van wat je eet of wilt gaan eten, meer niet.

Misschien kan je Ellen een berichtje sturen met wat je wilt veranderen aan je profiel, misschien dat ze het kan aanpassen.
Hoe zit je haar, zomercoupje? Je voelt je gelijk blijer na een kappertje.

Josphine@ Leuk dat je er weer bent, je hebt een hoop bij te lezen, zeg. Wel gezellige verhalen hier en welgemeende raad, wat zo fijn is. Nog lekker gefietst? Het was heerlijk weer daarvoor. Geniet maar lekker en nog veilig op afstand ook met the girls.

Jpee@ Hallo JPee, ik vergeet je niet hoor. Gaat het een beetje? Je gaat best goed, zo ik zie in het schemaatje. Succes!

Lisanne@ Nou moe...dat is wat als je blijft afvallen. Een ander droomt ervan, maar nu moet het niet gekker worden. Als je straks vakantie hebt, zal het wel gaan veranderen. Iets meer voedzame producten eten? Nog ff, dan mag je lekker met de beentjes omhoog. Ondertussen niet teveel meer afvallen hoor.

Shakena@ ja ja, vrouwtje, geduld. Je bent nu nog mooi gemaakt en dan moet je nu ook ff geduld hebben met het herstellen. Komt best goed. Je lichaam heeft de tijd nodig en je kan idd lekker gaan wandelen en als het mag fietsen? Ik doe ook niet aan sport verder, dat wil mijn rug beslist niet, maar door te wandelen verbrand je genoeg kcal. Als je maar wat kan bewegen, toch? Je zult zien hoe mooi alles weer wordt. Geniet maar lekker van het weer.

SweetDreams@ Hallo, hoe gaat het met jou? Kom je je dagen een beetje door? Weet dat ik je niet vergeet.

Crebster Grap
Nou moe...we zijn vrijdagochtend overgrootvader/-stiefmoeder geworden van een gezonde tweeling. Meisje Sophie en jongen Hannes. Ze waren 36 weken, jongen 2850 gram en meisje 2190 gram.
Dat is toch een heel gewicht voor een jonge moeder van 19 jaar ???
Gelukkig met de keizersnede gehaald. Jongetje lag niet goed.
Alles is ontzettend goed gegaan, alles erop en eraan. Weer een dubbel wonder geschied.
Zaterdag zijn we naar andere vrienden naar een camping gegaan. Iedereen zit tegenwoordig op de camping. Maar...ben heel verstandig geweest en nog gezellig ook. Gewoon wat bij de koffie genomen en ze had meloen met rauwe ham en soep. Nou...is dat niet lief dat ze zo aan ons denkt. 's Avonds namen ze een snack, kon je zo bestellen via een app en ik nam een shake.
De schade hou je idd beperkt als je blijft nadenken. Ben gewoon nog aan het afvallen, ondanks mijn vreetpartij donderdag, ha ha ha...ben zo blij met al jullie advies.
Gewoon na blijven denken en sterk zijn. Soms een 'ja' en soms een echte dikke 'Nee'.

Nu komt dus de volgende uitdaging. We hebben spontaan een week geboekt op de camping van ook weer vrienden, die daar staan. Je kan voor weinig een pracht van een huurcaravan huren. Wij gedaan en het staat vast. Is dat nu niet leuk?
Neem mijn potten Dieet Pro mee. Ook onze elektrische fietsen worden opgehaald door die kennissen. Zijn het geen schatten? Doen ze gewoon voor ons. Echt zo leuk!

Dus ik ben er vanaf 8 augustus ff een week niet. Ik weeg ook niet, want de weegschaal blijft thuis.
Ben al maanden bezig met dat patroon van mij, dus als ik het nu nog niet weet? Dan gaat het nooit meer lukken.

Dus weer....bewust blijven eten en verstandig!

Nou lieve mensen, het weer blijft zonnig en af en toe wat bewolkt of buitje, maar de zon komt er in ieder geval voorlopig. En anders zijn wij wel het zonnetje in huis, niet dames?

Fijne zondag van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 aug 2020 11:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Aloha!

Crebster, gefeliciteerd met Sophie en Hannes, wat een mooi nieuws. Geniet ervan!
En dan ook nog een plotseling een vakantie in het verschiet, dat is boffen. Nu vakantie voorpret dus, haha!

Josephine, lekker gefietst gister? Enne...dat lezen gisteravond zal wel een karwei zijn geweest, er word aardig wat geschreven hier...

AnnetteM, project gezond zijn weekmenu’s die wij gevolgd hebben (en nog volgen voor het gemak) met gezond, gevarieerd eten. www.projectgezond.nl
Wij zijn er erg enthousiast over en nu wij op gewicht zijn gebruiken wij het als richtlijn, je kunt verschillende hoeveelheid aan calorieën kiezen.

Shakena, hou vol Meis. Sporten komt weer wel, nu lekker bewegen met wat je kan. Fijn dat de arts tevreden is, dat is heel wat waard.

Ik wens jullie een goede start van de week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 8:14    

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Lisanne@ Bedankt voor de felicitaties, tis toch wat, niet? Over voorpret gesproken...we kunnen onze fietsen dus laten ophalen door onze vrienden, maar we voelen ons zo bezwaard. Ze hebben daar gewone fietsen te huur, maar....ook een tandem...voel je um aankomen? Dat wordt tena ladies meenemen, ha ha ha....het idee alleen al met die man van me op zo een tandem.

Vanmorgen weer lekker naar ons moedertje gegaan, het is zo een schatje. We zijn blij dat het weer kan.
Ze houden het daar goed in de gaten en goede voorzorgsmaatregelen.

Het regent en onweert hier nu en ik had het zo koud vanmorgen, ha ha ha...had niet naar het weer gekeken op de app en had me te koud gekleed. Nu ik zo ben afgevallen heb ik het zeker 's avonds zo koud. Normaal was ik een zweetotter en altijd zeiknatte kleding van het zweten. Wat heerlijk dat ik dat niet meer heb, alleen maar voordelen als je aan het afvallen ben.

Nou mensen, wens iedereen een hele fijne week, morgen wegen Uitroep

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 13:44    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Crebster wat leuk hoor en wat een grappig plaatje! Lachen ja iedereen gaat naar de camping omdat niemand naar het buitenland kan/durft. Ik vermoed dat dat in sommige huwelijken nog wel stress gaat opleveren he. Uitlachen

Ik zit wel heel luxe hoor, eigen plek, lekker ruim en eigen sanitair, dus douche en toilet. Mag al bijna geen kamperen meer heten. Lachen Nog 1 nachtje dan ga ik weer naar huis. Het orkest start weer en echtvriend vind dat het weer kan. Als hij gaat kan ik net zo goed ook gaan, wordt hij besmet dan ik ook immers. Maar het voelt nog niet echt heel ok. Ik zit maar te aarzelen. En het bevalt me ook wel zo'n rustig leventje. Lach Liever hier op de camping in het bos dan thuis eigenlijk. Uitlachen

Ga me woensdag of donderdag wegen want een weegschaal heb ik hier niet. En dat houd ik ook zo. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 14:03    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Crebster wat leuk hoor en wat een grappig plaatje! Lachen ja iedereen gaat naar de camping omdat niemand naar het buitenland kan/durft. Ik vermoed dat dat in sommige huwelijken nog wel stress gaat opleveren he. Uitlachen

Ik zit wel heel luxe hoor, eigen plek, lekker ruim en eigen sanitair, dus douche en toilet. Mag al bijna geen kamperen meer heten. Lachen Nog 1 nachtje dan ga ik weer naar huis. Het orkest start weer en echtvriend vind dat het weer kan. Als hij gaat kan ik net zo goed ook gaan, wordt hij besmet dan ik ook immers. Maar het voelt nog niet echt heel ok. Ik zit maar te aarzelen. En het bevalt me ook wel zo'n rustig leventje. Lach Liever hier op de camping in het bos dan thuis eigenlijk. Uitlachen

Ga me woensdag of donderdag wegen want een weegschaal heb ik hier niet. En dat houd ik ook zo. Lachen

Hallo Missy, ik kan geloven dat je het allemaal niet zo veilig vindt. Hebben wij ook, we gaan dan nu plotsklaps naar een mini boeren camping bij vrienden staan. Heel klein en zo schoon ook.
Wij hebben alles gedaan betreft vakanties. Alles variaties, alleen had ik nooit in een caravan gezeten, mijn man wel hoor. Wel tentjes, campers, boot en heel veel vliegvakanties, maar dit is nieuw voor mij. Maar ach...wat zal een caravan schelen met een camper. Die camper van ons was ook zo luxe. Maar het is zo een gedoe. Nu huren we een caravan, dat staat klaar en hebben wij geen ellende daarvan. Lekker makkelijk en er ff tussenuit. Heerlijk, alhoewel wij het ook thuis heel goed hebben hoor. Veel wandelen, fietsen en lezen.

Wees maar verstandig met je keuzes, want nu het virus weer aan het oplaaien is, weet ik het ook niet zo goed meer.
Lekker rustig in de buitenlucht is volgens mij een zeer goede oplossing en nu zeker met de aankomende hittegolf.

Succes met wegen en groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 14:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedesmorgens!

Oh Crebster, op een tandem met zijn tweeën...als daar maar geen ongelukken van komen Lachen Lachen
We gaan het horen, ik zou naast de tena lady ook maar kniebeschermers en een helmpje aantrekken, haha!

Flying Missy, je hebt gelijk, heerlijk rustig en veilig op jullie plekje in het bos. Nu alles weer begint te stijgen voel ik me ook steeds minder veilig; ik ontsmet me schraal en zou het liefst een hoepel van 1 1/2 meter om me heen hebben. Geniet maar lekker van jullie stekje hoor, daar zit je goed!

Ik heb ondertussen mijn calorieën opgehoogd naar 2100, ik eet gewoon dezelfde hoeveelheid als manlief ondertussen, dat is toch ook wat hè...als ik nu nog afval weet ik het ook niet meer
Rollende ogen
Ik wijt het toch echt aan mijn werk op dit moment, dagelijks aan de sjouw, maar eens even kijken wat straks de 3 weken vakantie teweeg gaan brengen.

Maar jullie weten het: alles komt goed!
Fijne dag allemaal, doe wat je kan en geniet daarvan Fluiten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 aug 2020 7:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 14 van 29