Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Wat denk je dat je bonus kleindochter van 19 jaar ineens zwanger is van een tweeling???? Wordt 4 augustus ingeleid.

Nah...dan voel je je echt oud worden. Mijn man wordt overgrootvader, Ik val van me stoel van het lachen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 13:57    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Crebster schreef:
Wat denk je dat je bonus kleindochter van 19 jaar ineens zwanger is van een tweeling???? Wordt 4 augustus ingeleid.

Nah...dan voel je je echt oud worden. Mijn man wordt overgrootvader, Ik val van me stoel van het lachen!

Wauw een 2ling, ja oma dan moet je met oud opa naar bed hahah

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 15:42    

Reageer met quote
shakena schreef:
Crebster schreef:

Wauw een 2ling, ja oma dan moet je met oud opa naar bed hahah

Als ze je dat ooit op je achttiende hadden verteld, dat je met overgrootopa in bed zou stappen...dan had je toch gillend weg gelopen? Ha ha ha....Wat ben ik een bofferd Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 16:06    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Crebster schreef:

Annet@ Goed dat je je gewicht onder controle heb, zeg! Super dat je zo lekker aan het afvallen ben. Zie je nu wel. Ben echt heel trots op je. Ga zo door, want wat een fijn gevoel geeft dat, niet?

ja, het gaat eindelijk, na jaren, weer goed. Wat leuk dat jij trots op mij bent! Dat het nu weer lukt met afvallen geeft idd een heel fijn gevoel.

Fijn dat het goed ging bij jullie vrienden op de camping. Ook fijn dat ze respecteren hoe jij nu bezig bent met afvallen. Goed gedaan hoor, soesjes en warme broodjes afgeslagen. Ga zo door!

Dus jij wordt ook oma. Leuk.

Fijn weekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 16:36    

Reageer met quote
Hallo Annet,

Betreft oma zijn, ik ben oma van totaal 8 kleinkinderen, ha ha ha... Uit mijn eerste huwelijk heb ik twee zonen en daarvan drie kleinzonen. Als stiefmoeder heb ik twee bonus kinderen, een dochter en zoon van mijn man nu... en zij hebben totaal 5 kleinkinderen, twee jongens en drie meisjes, maar... nu is het oudste kleinkind van mijn man, mijn bonus kleinkind, in verwachting van een tweeling die binnenkort worden verwacht. Heel spannend.

Tja...een complimentje is toch op zijn plaats als iemand eindelijk weer zijn doel bereikt en lekker aan het afvallen is. Zelf vind ik het zo fijn dat ik aan het af vallen ben en dat het ook nog lukt. Dan gun ik iedereen die zo zijn best doet dat gevoel van trots.

Fijne avond allemaal van Crebbie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 18:19    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Het was een heerlijk weekend voor ons. Zaterdag heeft mijn broer een airco op onze slaapkamer geplaatst en ‘s avonds is hij met mijn schoonzus komen barbecueën hier. Lekker in de regen in onze paviljoentent, dat was erg gezellig en knus Regen

Gistermiddag kwamen er vrienden van ons op bezoek, die hadden we sinds maart niet meer gezien. Wat heb je dan veel bij te kletsen hè!

Nu weer balansdag want ben me te buiten gegaan aan lekkere hapjes en drankjes, was genieten maar even resetten nu, haha!

Fijne dag allemaal en een goed begin van de week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2020 8:09    

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

Zo te lezen zijn we het weekend goed doorgekomen.

Lisanne@ Fijn dat het leven weer een beetje gezelliger wordt en dat je weer je familie/vrienden kan uitnodigen. Hoop dat het zo blijft en dat we niet weer opgesloten in ons huis moeten blijven zitten. In ieder geval kan jij je hoofd koel houden. Grap
De extra onsjes/kilootjes gaan er bij jou meestal wel binnen een week eraf. Komt best goed met onze levensgenieter : lachen:

Gister heb ik bijna de hele dag achter de naaimachine gezeten en heel veel kleding hersteld. Had zulke mooie blouses en allemaal zo wijd, dus dan maar die zooi smaller maken. Nog gelukt ook. Totaal 3 blouses, 1 jurk, 1 topje en een broek korter gemaakt. Oja...ik had een heel leuk kort broekje waarvan de broekspijpen heel wijd waren, dus ook gelijk smaller gemaakt.
Toen had ik nog een berg wasgoed en strijk...dus Creb is weer goed de zondag doorgekomen. Alleen natuurlijk weer kreupel naar bed. De houding achter de naaimachine/strijkplank is funest voor mij, wist ik, maar ach...heb nu weer kleding die past, schoon is en gestreken... het laat zien dat ik weer slank ben.
Wat ben ik blij dat ik die stap eind april dit jaar gemaakt heb, zeg! En nu al zo een goed resultaat. Ik glim weer, net zoals toen ik zo was afgevallen. Smile

Fijne week allemaal en veel plezier Uitroep

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2020 10:21    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Oh, Crebster, wat fijn als je zo handig bent! Ik kan nog geen knoop aanzetten Schaam Schaam
Kun jij ook helemaal zelf kleding maken? Ik bedoel uit een lap stof een jurkje creëren?

En ja, weer wat mensen uit kunnen nodigen vind ik heerlijk. Ik dacht dat ik het allemaal niet zo heel erg miste, maar nu het weer kan voelt het toch echt wel goed.
Hopelijk zet deze stijging van besmettingen niet door, als iedereen nu maar voorzichtig blijft....

Ondertussen ben ik al aan het aftellen tot vakantie (al duurt dat nog bijna 4 weken), ik voel aan mijn body & mind dat ik moe wordt...het is tenslotte hoogseizoen op de camping en dat is elk jaar best aanpoten. Afijn, na gedane arbeid is het goed rusten dus als het eindelijk zover is zal ik er hopelijk extra van genieten.

Voor iedereen een fijne dag en zet ‘m op hè!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jul 2020 8:00    

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Lisanne@ ja ja...ik kan alles maken wat ik wil op de naaimachine, heb nog een pracht van een lange jurk gemaakt een paar jaar geleden. Die kan ik weer aan en mooi dat het is. Er ligt zelfs nog stof, geknipt en al, maar nooit meer afgemaakt.
Alleen door de houding aan die machine, kan ik daarna bijna niet meer lopen en moet dat bekopen met een paar dagen lamlendig te zijn. Dus doe ik dat niet meer. Buiten dat...die machine is de vijand van mijn man. Hij haat dat ding, omdat ik er zo beroerd van wordt, ha ha ha...Hij vindt het zo erg mij zo te zien met die pijn.
Dus zo af en toe wat vermaken kan nog net, maar ik moet geen lapjes meer kopen, want hij wordt razend. Ook dat is liefde...wel jammer dat ik het daardoor niet kan.
Maar er zijn nog zoveel leuke dingen die ik wel kan. Dus..

Het is logisch dat je moe bent, je hebt waarschijnlijk teveel van jezelf gevergd. Je werkt ook hard en intensief werk, vergeet dat niet.
Ook de temperatuur vind ik nu zo benauwd. Als ik ga werken dan zweet ik me rot.
Dus het is tijd dat onze Lisanne gauw op vakantie gaat, want werkpaard of niet, je zal het rustiger aan moeten doen en de dagen die je vrij bent, wat rust nemen.
Maar...het is zo fijn om weer met vrienden lekker te lachen, eten, drinken en te beppen.
Nog even volhouden, dan kan jij ook weer lekker relaxen. Gun het je van harte.

Ik heb donderdag een etentje, we gaan naar een grill restaurant. Ik ben gek op spareribs en die ga ik ook echt bestellen, maar een toetje na???? Ik doe er een moord voor, maar ik vind het allemaal zo ongezond en dat staat me zo tegen. Ook alcohol drinken vind ik helemaal niets en doe dat ook beslist niet. Blijft een dingetje hoor.
Moet ik voor een gezonde leefstijl gaan? ( Dan moet je nooit meer uit eten gaan) of de touwtjes wat losser en lekker genieten? Ben er nog niet uit, ha ha ha..

Fijne dag allemaal en geniet van deze heerlijke dag.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 28 jul 2020 10:52    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@crebster: Wat fijn dat je veel kleding hebt versteld! Jammer van je lamlendigheid en pijn daarna! Maar helaas.

Je schrijft dat je binnenkort uit eten gaat. Je schrijft: Moet ik voor een gezonde leefstijl gaan? ( Dan moet je nooit meer uit eten gaan) of de touwtjes wat losser en lekker genieten? Ben er nog niet uit, ha ha ha..

Ik denk er anders over. Want als je voor een gezonde leefstijl gaat dan kan je best uit eten gaan. Het een sluit het ander volgens mij niet uit! Als je een beetje op let met wat je bestelt/eet dan is er niets aan de hand. En als je een keer wat ongezonder eet dan pak je de volgende dag je gezonde leefstijl weer op. Geen probleem! Lekker genieten van je etentje!

@lisanne: succes met nog hard werken op de camping. Nog 4 weken en jij kan zelf vakantie vieren!

Fijne avond allemaal!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jul 2020 18:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 12 van 29