Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Vandaag een half dagje werken.
Ik moet wat verzinnen om genoeg te bewegen komende week, ik werk maar 2 halve dagen...normaal fulltime...
Zometeen in ieder geval op de fiets naar mijn klant, en verder maar in het wilde weg gaan fietsen of lopen denk ik.

Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 apr 2020 8:03    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Hier gaat alles goed. Lekker aan het werk, vandaag laatste client en dan weekend. Lekker veel kunnen wandelen afgelopen paasweekend en afgelopen dagen.
Daarnaast druk bezig met ip ruimen van het huis en de tuin in etappes aan het aanpakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2020 6:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Alles niet zijn gangetje hier, maar dat is bijna bij iedereen denk ik.
Wat mijn eetpatroon betreft gaat het prima maar ik werk maar minimaal op dit moment dus een beetje ritme is verder ver te zoeken.
Minder beweging maar gelukkig blijft mijn gewicht gelijk, zakt zelfs iets...

Hoe gaat het met iedereen, komen jullie de nare situatie een beetje door?

Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2020 7:59    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nog een vrolijk pasen voor iedereen.

We hebben thuis een manier gevonden om meer te bewegen. Iedere avond minstens een.half uur just dance met de kinderen. Krijg alleen weer veel pijn in mijn schouders, zal mij dus een beetje moeten inhouden.

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2020 22:27    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dames ik kom jullie even groeten. Kan geen gewicht doorgeven, want op de camping en dus geen weegschaal. Lach
Maandag ben ik weer thuis (moet een paar nachten werken weer) en dan zal ik me wel weer wegen. Lach

We wandelen met de honden zo het bos in hier, heerlijk. En ik kom ook nog eens bijna niemand tegen gelukkig. Erg blij We eten twee maaltijden per dag, maar ik moet bekennen dat ik in de avond wel wat snoep. Ik hoop maar dat ik daar maandag op de weegschaal niet te hard voor gestraft word. Schaam Schaam
Ik kom er maandagnacht wel op terug als ik tenminste tijd heb op het werk want ook daar is het nu spannend hoor ik via via. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2020 23:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Flying Missy, groet terug, geniet nog lekker van je dagen op de camping!

SweetDreams, klinkt gezellig jezelf uitleven met de kids. Hopelijk kun je je schouder wat ontzien en toch je beste beentje voor zetten Lachen

Vandaag mijn weegdag, ik blijf hangen op hetzelfde gewicht ondanks mijn brave eetpatroon. Maar stabiel dus, haha, en dat is al heel wat waard!

Fijne dag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2020 8:11    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Goedemorgen,
Het is me niet gelukt om stabiel te blijven. Ik ga er niet over uitweiden, het is mijn eigen schuld.
Maar ik voel me goed en de rest van mijn familie is ook nog gezond. Dus iets om dankbaar voor te zijn.
De sportschool is natuurlijk dicht, maar ik doe thuis oefeningen en als het mogelijk is loop ik elke dag tenminste één uur.
Ik sta open voor bruikbare tips om die twee kilo er weer snel af te krijgen. Minder eten zullen jullie zeggen, maar dat werkt bij mij niet in deze tijd van vervelen en netflix kijken.
Jammer, ik ben de enige met een rood vakje, maar volgende week moet dat weer groen zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2020 10:39    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Veel succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 apr 2020 9:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Josephine, het is gelukkig maar een mini-rood vakje...eigenlijk zou het licht roze moeten zijn Lachen
Het valt nu niet mee inderdaad, het vaste ritme is weg en de beweging minder. Alhoewel ik vind dat jij prima je best doet met oefeningen en een uur lopen.
Misschien is minder eten geen optie nu maar zou je eens kunnen kijken wat je eet? Snoep/chips óf bv. rauwkost/fruit?
Komt goed hoor als we weer een wat normaler leventje hebben.

YT, jij ook veel succes!

Afijn, ik wens iedereen een fijn weekend,
maak er wat moois van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 apr 2020 9:43    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben mooi stabiel.

Herkenbaar Josephine... Netflix en eten. Ik kan ook geen Netflix kijken zonder te eten. Dus ik kijk bewust elke dag maar 1 aflevering van de serie die ik nu aan het kijken ben en dan neem ik er wel iets bij. Soms mijn maaltijd, soms een snack (soms gezond, maar soms ook iets wat minder gezond is). Ook eigenlijk niet goed om voor de tv je maaltijd te eten... als ik uit gegeten ben zet ik een bakje koffie/thee. Als dat op is is de aflevering ook afgelopen en gaat de tv uit. Ga ik andere dingen doen, zoals lezen, tekenen, diamond painting, verder met klussen/opruimen, iemand bellen... dingen waarbij je niet kan eten, denk dan ook eigenlijk helemaal niet aan eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2020 5:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 6 van 41