Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
lisanne wat ik wil tegen de muur Nee niet echt ,kan schapjes worden maar ik hou niet van tegen veel prulletjes we zien we hebben geen haast .

Crebster jij ook een fijne dag en succes .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 12:36    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

De duikdokter was erg tevreden gisteravond.
Zowel manlief als ik hebben nu een gezond BMI en bij beide was de conditie sterk verbeterd.
Enige punt bij mij: mijn longinhoud gaat langzaam achteruit, ik zit op 70 % nu. Als ik daaronder zak mag zij mij niet meer direct goedkeuren volgend jaar en moet ik eerst naar een longarts Schaam Schaam
Dit betekend voor mij: gaan stoppen met de e-sigaret..en dat vind ik een erg moeilijk dingetje.
Ik ga me mentaal voorbereiden en het besef laten groeien dat als ik hier mee doorga dat ik dan in de toekomst de duiksport weleens vaarwel moet zeggen.
Pffff, verslaving...kan zo sterk zijn hè...

Afijn, ik wens jullie alvast een fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 7:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lisanne duiksport je verslaving en je longen zijn nu 70% dan gaat gezondheid toch voor .

IK ben gelukkig al heel lang gestopt met roken 21 jaar en mijn man 18 jaar , Wens jou ik succes om te stoppen met die e sigaretten zijn ook niet gezond voor je longen , Succes .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 8:04    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik blijf maar jojo-en, maar ik geef niet op ;-).

Hopelijk start Annette een nieuw sprintje op met weer nieuwe kansen na deze week ;-).

Angst voor de tandarts heb ik niet, maar ik heb ook scheve tanden. Vroeger blokjes gehad, tandarts zei dat een draadje niet meer nodig was na enkele jaren en nu zijn we terug bij af. Als ik echt zou willen kan ik opnieuw met blokjes beginnen, maar heb ik niet zo'n zin in.

Dikke duim voor iedereen, het gaat hier super!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 17:24    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Vet rood vak... sorry...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 23:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Ik ga met nieuw sprintje niet meedoen .
Ik heb er 2 en daar ga ik even mee door .

Gewicht daalt rustig .

Fijn weekend .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 7:40    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne: fijn dat de duikdokter tevreden was over gezond BMI van jou en je man. En jullie sterk verbeterde conditie. Gefeliciteerd!
Nu dan de voor jou moeilijke stap om te stoppen met de e-sigaret. Maar je gezondheid en je geliefde duiksport gaan voor! Succes!

@eliza: jij bent al 21 jaar gestopt met roken en je man al 18 jaar. Goed hoor. Fijn dat je man ook gestopt is. Was het moeilijk voor jou dat hij nog wel 3 jaar rookte?
Ik heb het net uitgerekend: ik ben in 1989 gestopt met roken dus al 31 jaar! Ik kwam helaas daarna wel langzamerhand 20 kg aan. Maar of dat door het stoppen kwam weet ik niet.

@sweetdreams: natuurlijk start ik weer n nieuw sprintje! Nr 36 alweer. Ik kan jullie en de stok achter de deur niet missen!
Zag je het niet gebeuren dat je tanden weer schever gingen staan? Om toch weer n draadje te vragen achter je tanden?

@eliza: heel jammer dat jij het volgende sprintje niet meedoet! Maar je bent altijd welkom om weer aan te haken! Ik vond het gezellig dat je meedeed. Tot ziens!
Fijn dat je gewicht rustig daalt. Ga zo door.

@dymphie: jammer vh rode vakje maar je hoeft absoluut geen sorry te zeggen!! Volgende keer weer beter! Komt goed!

Bij mij viel mijn gewicht wat tegen vanmorgen: 89,2 kg. Tegen 87,5 afgelopen donderdag en 88,7 gisteren.

Ik wens iedereen een fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 12:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Annet ik heb zelf moeite als ik 3 sprints heb en ja dan moet ik toch kiezen .

Ik was met stoppen roken ook veel aangekomen mijn man niks .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 18:16    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Annette@ Bedankt voor deze leerzame tijd van dit sprintje en hoe je iedereen aangemoedigd hebt, terwijl jij het ook niet makkelijk had/heeft.
Hoe gaat het nu met het stoppen met roken? Heb je wat aan de hulp die je erbij krijgt? Dat is veel belangrijker nu. Hou vol hoor! Ik vind het knap dat je aan het stoppen ben. Denk aan de voordelen!

Dymphie@ ach lieverd...je hoeft toch geen sorry te zeggen. Zorg maar dat je je goed voelt, dat is toch veel belangrijker. Komt wel weer hoor. Zie je weer in het volgende sprintje, toch?

Eliza@ Jou zie ik weer in een ander sprintje van de vijftigers, erg gezellig ook. Je valt ook lekker af met de shakes en wat een fijn gevoel is dat. Ik vind het leuk dat jij ook shakes gebruikt, dan ben ik niet zo alleen.

Flying Missy @ Hoe gaat het met jou? Ook jij hebt een mooi gewicht en bijna bij je streefgewicht. Echt goed hoor. Nog op de camping?

Ine@ Hoe gaat het nu met je rug, ben je al wat mobieler? Ook las je dingen over voeding die je nog niet wist. Tja...er zijn ook zoveel bevindingen daarover. Ook ik lees graag over voeding en extreme dingen daarover. Heel interessant.

Josephine@ Heb niet zoveel van je gelezen, alles goed met jou? Ook jij bent bijna bij je streefgewicht. Goed hoor.
Succes met alles wat je doet.

Kreeft@ Heb jou ook gezien bij het sprintje waar ik mij net bij heb ingeschreven, leuk! We gaan het mee maken.

Lin@ Jij bent ook mooi stabiel gebleven, ik vind het nog steeds een hele kunst. Super hoor.

Lisanne@ Jij bent net een locomotief. Heerlijk vind ik dat. Je gaat lekker je eigen gang en als het ff verkeerd loopt, pak je het stabiel blijven gewoon weer op. Petje af!

Lunahlee@ Ook jij bent goed bezig zeg en een mooi BMI zag ik. Zo belangrijk. Succes met stabiel blijven. Gaat lukken.

Shakena@ We schelen maar een paar centimeter met elkaar en ook jij hebt een mooi BMI. Nog een half kilootjes en je bent bij je streefgewicht. Goed gedaan!

SweetDreams@ Tuurlijk gaat Anette weer door met de nieuwe sprint, hebben we nodig. Nog een paar kilo en ook jij heb dan een gezond BMI. Dat jojo-en hoort er waarschijnlijk bij, maar nu moeten die paar kilo eraf hoor. Gebruik jij de eetmeter van Voedingscentrum, ff invullen en je hoeft de hele dag nergens meer aan te denken. Kom op hoor.

Yt@ Wat heb jij door de maanden heen toch goed je best gedaan, zoveel afgevallen en nog steeds blijf je mooi op gewicht en wat een BMI zeg! Dat verdient me toch een dikke pluim. Super, je bent mijn voorbeeld.

Het einde is in zicht met dit sprintje, maar ik blijf wel mee doen hoor, als dat mag. Nog even en dan ben ik genoeg afgevallen om mij bij jullie aan te sluiten en dan stabiel te blijven ja ja...dan heb ik toch echt dit sprintje nodig hoor, als het ff kan.
Het voordeel is dat jullie mij dan door en door kennen. Ik zal mijn best blijven doen, dat is plechtig beloofd.

Iedereen heel veel succes en hoop jullie straks allemaal weer te zien hier.

Moet nu nog één keer wegen, dat is aanstaande dinsdag. cheerleader

Groetjes en een fijne avond allemaal van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 19:51    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Voor ik vrijdag wegging was ik groen, dus ik hoop dat dat nog zo is als ik na donderdag weer gewicht door ga geven. Lach Dan kom ik weer een piepklein stapje dichter bij mijn doel immers. En veel kleine stapjes …… Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 19:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40, 41  Volgende
Pagina 39 van 41