Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
annet ik merk dat ik te voorzichtig eet .
nu gewoon bijten kan het dan lukt het zoniet gaat het naar de kiezen .

ik merk dat meteen maar het gaat al best goed wel eet ik nog geen chocola en chips

straks tartaaren snijbonen en aardappel .

fijne avond

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2020 17:23    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen,

Het was even stil hier: gisterochtend zat ik een heel verhaal te typen hier, ging mijn ipad ineens raar doen.
Uit zichzelf typen, apps openen, scrollen, etc. Geschokt
Ik kon er niks meer mee.
Afijn, ik heb hem naar de reparateur gebracht, ik hoop dat ie hem kan fiksen want het ding is pas 2 jaar oud...
Nu maar even de laptop aangeslingerd, wat is dat ding traag zeg!

Naja, hier ben ik dus weer, haha!

Wat een verhalen over tandartsen, brrrr, ik krijg er de rillingen van.

Eliza, ik hoop dat je snel gewend zult zijn. Gelukkig kan je al eten, chocola en chipjes komt vanzelf weer wel. Lekker hoor dat je gewicht daalt, een geluk bij een ongeluk?

Dymphie, ik weeg mezelf ook altijd op een analoge weegschaal. Je ziet dan wel geen onsjes maar voordeel is dat de batterij nooit leeg kan gaan en het voor mijn gevoel lekker betrouwbaar is. Jammer dat je gewicht tegenviel maar dat komt goed hoor!

Annette, prima bezig joh. Je zit weer lekker in de flow, laat die high tea met je moeder maar komen!

Flying Missy, klinkt lekker hoor zo'n luiervakantie. Met je gewicht gaat het vanzelf weer de goede kant op nu je weer in het dagelijks ritme komt.

Crebster, wat een vervelend tandartsverleden! Begrijpelijk dat je die angst hebt ontwikkeld. Ik heb nooit problemen bij de tandarts gehad, ik ging gewoon nooit uit angst, haha! Resultaat is ook een kunstgebit maar daar heb ik vanaf het begin geen problemen mee.

Nou, ik ga eens aan de werkdag beginnen,
fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 7:56    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lisanne, ik ben alleen elke 14 dagen zo'n 5 dagen op de camping. De kunst is het dus om ook daar in het gareel te blijven.

Dymphie daar kan Judith me zeker bij helpen. Lachen Ik heb in je boekje geschreven over het wegen. Lach

Mijn gewicht is niet veel te hoog, maar die rollen op mijn buik zijn hinderlijk. Dat ze niet gewoon aan mijn armen of spillebenen gaan zitten he? Rollende ogen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 11:39    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@eliza: chips en chocola komt vanzelf wel weer.

@lisanne: dank je voor je compliment. ja, op naar de high tea!

@missy: gezellig dat je er weer bent. Had ik al geschreven ha ha. En dat je zo genoten hebt.

@dymphie: succes met n analoge weegschaal vinden.

Fijne avond verder. En tot schrijfs.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 21:44    

Reageer met quote
Ik probeer wel om nu de vakantie voorbij is in ieder geval in mijn werkweken regelmatig te komen hoor Annette, anders krijg ik die kilo-tjes er vast niet meer af. Ik ken mezelf! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020 3:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Aloha!

Hier gaat het nu wel goed; mijn gewicht blijft hangen.
Misschien ben ik nu eindelijk vrij stabiel, ik heb fijn wat speling nu de zomer eraan komt. Met alle BBQ's, weekendjes met de camper op pad en eind augustus onze vakantie Lachen

Afijn, nu zo houden...

Ik wens jullie een mooie dag toe!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020 8:01    

Reageer met quote
Lisanne dat hoop ik voor je dat je nog heel lang speling zult hebben. Erg blij

Ik heb speling aan de verkeerde kant van de streep. Ben niet omhoog, maar helaas ook nog niet weer naar beneden de laatste dagen. Zoveel rare dingen heb ik niet gegeten, misschien toch nog teveel. Rollende ogen Soms heb ik er schoon genoeg van altijd maar opletten wat ik in mijn mond stop. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 4:44    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
zo we zijn klaar met de huiskamer opknappen was veel zweten .

Vandaag moet ik even wat HH klusjes doen want vakantie hebben of niet dat gaat altijd door .

Gewicht ik blijf goed op de 68.8 .

Deze week beetje schoppen en kijken naar iets voor op de muren .
Want mijn oude schilderijen komen er niet meer op .

zaterdag komt de zoon weer en gaan we uiteten .

de vakantie ach thuisblijvend is het gevoel er niet echt .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 7:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Flying Missy, je hebt gelijk: ik vind het ook niet altijd gezellig dat ik zo bewust met voeding om moet gaan. Er bestaan werkelijk echt mensen die daar gewoonweg nooit over hoeven na te denken...jaloers op...

Eliza, lekker klaar met je huiskamer, nu ervan genieten! Enne...gezellig op zoek naar nieuwe decoratie voor aan de muur, weet je al een beetje wat je wil? Mooi vooruitzicht toch dat je zoon op bezoek komt, veel plezier!

Vanavond heb ik mijn jaarlijkse duikkeuring. Ik ben benieuwd of de arts verrast is als ik op de weegschaal moet, vorig jaar zat ik nog ergens ver in de 80.

Maar eerst een paar uurtjes arbeid op de camping, ik doe mijn rubber laarzen aan want het zal wel een soppig veld zijn na de regen van gisteravond en vannacht.

Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 8:40    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Wat is er hier weer veel geschreven zeg!

Diep respect hoe jullie met alles omgaan. Ik lees wel dat het allemaal niet makkelijk is, zeker als je bijvoorbeeld op een camping zit. Weet er alles van. Daarom vind ik het knap dat jullie blijven schrijven in het sprintje. Het houdt jullie scherp.

Maar wel genieten hoor, dat kan toch zeker ook zonder al het overvloed van eten en drinken?
Heerlijk in de natuur fietsen, wandelen of zitten is ook wat waard hoor.

In ieder geval iedereen heel veel succes en blijf zo sterk, want dat zijn jullie allemaal stuk voor stuk.

Groetjes van Crebster ben zo trots als een op jullie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 11:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40, 41  Volgende
Pagina 38 van 41