Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Lisanna @ Zou best kunnen kloppen dat je lichaam wat harder werkt. Mijn man is op gewicht en mag nu wat meer eten...valt ie nog meer af...nou moe...die kerels doen zo makkelijk afvallen.

En ja..ik vind lezen heel leuk, maar het schrijven van verhalen en denkwijze ook. Wie weet dat ik ooit een boek schrijf Lachen

Ff wat anders, ik heb de gratis epub van Lucinda Riley gevonden en heb nu alle boeken van haar. Inclusief alle delen van de De Zeven Zussen. Dus als jullie ze willen hebben, ga naar de site

https://pdfget.com/ - vul de naam van de schrijfster in en hoppa...downloaden maar. De boeken zijn ook in het Engels verkrijgbaar. Dat het gratis is, niet te geloven.

Iedereen de groetjes van Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 11:35    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
het is gebeurd en ik werd flink verdoofd en de tanden zijn mooi . ik heb net paracetamol op het begint te kloppen .
nu hopen dat alles snel geneest .

fijne dag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 16:06    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@eliza: sterkte en beterschap! Fijn dat de tanden mooi zijn!

Ik wens je n goede nacht. Zonder pijn. Slik maar genoeg paracetamol.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 22:28    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Even bijgelezen...

Hier gaat het redelijk goed, probeer terug wat minder te eten, maar dat werkt dan op mijn humeur. Oeps.

Kleerkast opgeruimd, had nog kledij van 10 jaar geleden in de kast hangen mvan een aantal maten meer. Nog getwijfeld of ik het niet beter laat hangen aangezien ik momenteel bij aan het komen ben, alhoewel het ook een motivatie was dat ik daar niet meer terug naartoe wil...

Nog een paar weken en dan kan ik eindelijk terug gaan zwemmen... stressniveau terug omlaag krijgen..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 22:43    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
het is gebeurd en ik werd flink verdoofd en de tanden zijn mooi . ik heb net paracetamol op het begint te kloppen .
nu hopen dat alles snel geneest .

fijne dag

Beterschap Eliza!
Fijn dat de tanden mooi zijn, nu snel genezen en hopelijk niet al te veel pijn.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend,
wij rijden morgen al heel vroeg naar Limburg om even 2 daagjes te fietsen.
Tot maandag!

Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 7:38    

Reageer met quote
De muur!

Laatst aangepast door Crebster op vr 12 jun 2020 18:25, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
lisanne heel fijn weekend .

en bedankt dames .

de pijn valt reuze me wel lastig slikken en veel speeksel .
.ik ga zo weer naar de tandarts nazorg .

wij hebben morgen 3 weken vakantie .
thuis blijven klussen dagjes weg en familie bezoeken .
Daarom weeg ik wel maar ik hou dan bij de sprintjes rust en schrijf ik 1x per week in mijn dagboek .

Succes allemaal
.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 11:31    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

ja hoor...ik deed het weer...Jullie zullen wel gedacht hebben. Crebster is in de war
Zat weer in het verkeerde sprintje te pielen. Stom

Anette @ Moest ff terug lezen, want ik vergeet jou helemaal, ik las dat je aan beugel gaat en implantaten laat zetten. Nou...flinke klus, krijg je wel een mooie mond én met mooie rechte tanden. Fijn dat ze mensen op latere leeftijd ook een kans geven om een mooi eigen gebit te gunnen en niet gelijk een kunstgebit adviseren. Dat het niet alleen voor de jeugd weg gelegd.
Zijn we nog niet afgeschreven, ha ha ha..ik vind dat positief. Kost natuurlijk wel wat, maar dan heb je ook wat.
Zelf had ik niet de moed ervoor, ik zou het niet overleven om zo vaak naar een tandarts te moeten. Ben echt nergens bang voor, maar tandartsen...brrrrr.....vandaar dat die zooi bij mij er gelijk in één klap eruit moest. Geen zorgen meer daarover, want echt...moet er niet meer aan denken, die angst en stress en Tena Lady's.
Ik vind jullie helden hoor! Succes met de onderneming.

SweetDreams @ Kop op, vrouwke! Volgens mij ga je toch goed? Je bent afgevallen en met jouw lengte, ben je er bijna...nog maar een paar kilo! Weg met die ouwe kleding...afvallen en straks lekker mooie nieuwe kopen, moet je zien hoe goed jij je gaat voelen. Zeker als je straks weer je energie kwijt kan in het zwembad. De eerste de beste duik die jij neemt, denken ze dat er een raket in dat bad wordt afgeschoten, zo blij ben je dan weer.
Hou vol, want de schade is nog beperkt, niet opgeven hoor, zonde!

Ine @ Gaaf zeg al dat lekkers uit eigen tuin en zeer goed te combineren met kwark en yoghurt.
En ook jij aan de shakes Lachen leuk dat je het ook probeert. Soulmate 1 Grap
Heerlijk met karnemelk, doe ik ook met de fruitsmaken. Nu heb ik voor de afwisseling chocolade. Was bang dat het een valkuil zou worden, maar de smaak is prima en niet al te lekker. Alleen de chocolade shakes gebruik ik met halfvolle melk, de fruitsmaken ook heerlijk karnemelk en lekker romig en...geen honger tussendoor.
Je bent goed bezig Ine!

Eliza @ Had je al geschreven in het andere sprintje, blij voor je dat je nu van de stress af bent. Je bent sterker dan je denkt.
Tja...shakes, ik ben er gek op en goed resultaat. Ben benieuwd hoe het je bevalt. Soulmate 2? Lachen

Lizanne @ Veel plezier en ga maar lekker fietsen, hoop dat jullie mooi weer hebben. Gun het je van harte na een week van harde arbeid, heb er veel respect voor.

Tja...ik las dat sommige een shake nemen, iedereen moet het zelf bepalen, maar ik vind ze super, maar ook dat er nu vriendinnen zijn, die zich er ook aan wagen!
Toch vraag ik me af als iemand echt kilo's kwijt wil/moet, net zoals ik (minstens 20 kg) dat niet met shakes doet. Je ziet snel resultaten, je krijgt de tijd om te veranderen van eetpatroon (mindsetting) je kickt af van al die suikers en koolhydraten en niet te vergeten...je voelt je stukken fitter en blij, want je valt af. Geen maanden/jaren lange teleurstellingen omdat het niet lukt.
Ook moet je bij dit dieet moet er veel water bij drinken!
Alleen maar goed als je verder gezond bent.
Ik heb bij mijn bestelling van gister een receptenboekje gekregen van Dieet Pro voor een week en dat ziet er toch goed en behoorlijk gezond uit. Buiten de shakes eet je dan veel vis, dat is niet iets voor mij helaas, maar er blijft zoveel over wat je gewoon mag eten als je wel alles lust.
Ook veel groente in combinatie met bijvoorbeeld rundvlees of kip, alleen liever geen aardappelen / brood / pasta's, (wel af en toe de volkoren variant) maar dan wel weer crackers als tussendoortje en fruit. En bewegen, maar dat is altijd goed.
Ik vind dit dieet niet echt ongezond klinken en.. snel resultaat, hele dag tussendoortjes, een vol gevoel, zodat je gemotiveerd blijft.
Wat voor een dieet je neemt...als je je er niet aan houdt, dan kom je aan, bij elk dieet die je doet.

Kijk maar eens op de site https://www.dieetpro.nl/

Waar we ook allemaal voor kiezen, ik wens iedereen succes en nu het weekend voor de deur staat...Geniet ervan en maak plezier, maar blijf verstandig!

Weekend groetjes van Crebster. Duim

Laatst aangepast door Crebster op vr 12 jun 2020 19:11, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 11:45    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Eliza en anette wat fijn dat jullie tevreden zijn over jullie gebit, zelf heb ik een scheve voortand maar niet dramatisch het hoort bij mij mijn dochter idem dito Lachen

Momenteel lig ik in de middag op bed te rusten vanwege mijn rug en kijk YouTube naar het programma broodje gezond zo interessant, ik dacht echt dat ik aardig wat wist over voeding NIET DUS Rollende ogen de volgende keer gaat het over detoxen ben benieuwd

Vandaag eet ik aardappelen, prei, viskoekjes en een sausje van ui en champignons

Hier is het fantastisch weer in Limburg, net even in de tuin gezeten met een kop koffie en beschuitje met aardbeien wat fruit geplukt en de druiven gekrent

Fijn weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 12:46    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@SweetDreams: fijn dat je over een paar weken terug kunt zwemmen!

@Lisanne: goede reis naar Limburg en veel plezier met 2 daagjes fietsen.

@Eliza: veel plezier met je 3 weken vakantie. Lekker klussen en familie bezoeken en dagjes weg is leuk.
Beterschap met je mond.

@crebster: Vervelend dat je zo'n erge angst had voor de tandarts. Weet je waar die angst vandaan kwam? Dus een kunstgebit was voor jou een weloverwogen keuze.
Idd ga ik voor een mooi gebit. Ze verdienen natuurlijk heel wat aan mij met die implantaten vooral. Maar een kunstgebit is geen moment bij mij (en bij mijn tandarts) opgekomen!

Fijn dat de shakes jou zo goed bevallen.

@Ine: Broodje gezond vind ik ook erg interessant vaak.
Beterschap met je rug! Een scheve voortand (net als je dochter) lijkt mij ook niet erg.

Ik woog vanmorgen 89,4 kg.Lachen Het laagste gewicht van de afgelopen week. Dus dat zal ik ws morgen doorgeven.

Ik wens iedereen een goed weekend. Ik ga morgenmiddag lekker tennissen. Dubbelen. Hopelijk werkt het weer een beetje mee.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 23:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 36 van 41