Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag voor het eerst weer een terrasje gepikt zeg maar 2 de eerste was heel rustig weinig mensen tafels goed uit elkaar de tweede aan de Duitse grens wat een drukte niet normaal dit voelde echt niet goed we zijn doorgereden daarna een groot terras heel gezellig goed aan de normen we hebben genoten.

Mijn gewicht is hetzelfde gebleven aankomende week wil ik weer wat eraf hebben werk aan de winkel dus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 16:57    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ine: leuk weer een terrasje gepikt! Goed dat jullie niet op dat drukke terras aan de Duitse grens zijn gaan zitten! Het gevaar op besmetting is helemaal niet geweken. Ik hoop op n vaccin. Maar voor HIV is nog steeds geen vaccin gevonden.

Als ik 85,0 kg weeg dan trakteert mijn moeder mij op n high tea. Daar kijk ik naar uit. Gezellig.
Wat ik fijn zal vinden is als ik straks méér kilo's ben afgevallen dan de aantal kilo's die ik dan nog te gaan heb tot 75 kilo.
Dat is bij 88,5 kilo al het geval. Lachen Dan ben ik 14,1 kilo afgevallen en heb ik nog 13,5 kilo te gaan tot 75 kilo.

Fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 21:44    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Dames,

Crebster, ik ga er helemaal van blozen, wat een complimenten! Maare...dat is teveel eer hoor: ik ben al vaak in mijn leven afgevallen en weer aangekomen, jojo eerste klas, en ben ook regelmatig uit mijn hum hoor Verrast
Bij jou lukt het prima met de shakes hè, top hoor, jij stevent zo af op je streefgewicht. Dat geeft de burger moed Yes! (nederlands=

Annette, goed van je dat je de calorieën bij houd. Dat helpt je zeker naar de high tea met je moeder! Wat een leuk streven. Enne, je bent zo op de helft van je streefgewicht, dat is toch ook wel een beloning waard? Je weet in ieder geval leuke beloningen te verzinnen dussss FF Denken...

Eliza, heb je lekker gegeten gister? Wat voor restaurant ben je geweest?

YT, jij ook succes!

Ine, dat is weer wel gezellig toch hè. Wij zijn nog alle terrassen voorbij gefietst in onze vakantie, allemaal veel te druk. Maar zodra het kan plof ik er ook weer even neer, heb het toch wel een beetje gemist...

Afijn, nu weer aan de arbeid, het luie vakantiezweet eruit, haha!
Fijne dag allemaal, en zet me op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 8:24    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het uiteten was heerlijk.

IK had op gefrituurde sushi met kip 6 stuks heerlijk ,toen 2 sliptongetjes met gewokte groenten en bakje witte plak rijst daar had ik weinig van op.
Dessert een bol vanille ijs met frambozen en aardbeien.

Het was een Aziatisch /Thais restaurant. en niet druk .

Anette wat lief van je moeder een high thea als beloning . succes .

Crebster jij ook nog heel erg bedankt voor alle opbeurende berichten .
Wij eten vandaag asperges met saus ,meergranen-rijst en beenham .

succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 10:57    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne en @eliza: Bedankt voor de support. ja, erg leuk van mijn moeder om mij te belonen straks met een high tea.

@lisanne: ja, cal bijhouden helpt mij echt om in het gareel te blijven. Het geeft mij houvast. In 2011 ben ik zo ook 30 kg afgevallen in 10 maanden tijd. Heel langzaam kwam ik daarna weer aan. Maar nu is er weer werk aan de winkel!

Ik wens iedereen een fijne dag en een goede week! Met plezier en ook goede keuzen.

Ik kom net van de implantoloog. Drie elementen zijn getrokken. Nu ben ik ad paracetamol.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 13:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Annet sterkte meis jij krijgt dus implantaten voor die 3 elementen ?
zal vast lang duren .Bij mij zal het niet kunnen te weinig bot.

IK zal donderdag zien of de tanden goed van kleur zijn anders geen elementen trekken bij mij .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 16:00    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha!

Mijn vakantie kilootje is weer weggewerkt, er is zelfs meer af dan dat. Ik weet wel hoe het komt: ik heb sinds zondag mijn maandelijks gedoe en sinds ik in de overgang ben ben ik nogal van de vochtophopingen vooraf. Ik hang de vlag uit als dat gedoe uiteindelijk helemaal voorbij is.

Afijn, ik moet toch mijn voedselinname goed onder de loep gaan nemen; af vallen is leuk maar eens moet het stabiliseren en nu blijft het zoetjesaan doorgaan. Ik eet tussen de 1800 en 2000 cal. op dit moment
Rollende ogen

Naja, ondergewicht is natuurlijk niet aan de orde maar dat losse vel trekt niet meer strak op mijn leeftijd dus goed is goed, haha!

Annette, heb je veel pijn? Sterkte!

Succes allemaal en geniet van vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 7:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lisanne ik moest even lachen ,ik ben klaar met alles toen ik 50 was .maar wel 8 jaar ervoor veel last van gehad.

Nu 61 en hou je vast door de overgang krijg je andere perikelen maar wel heerlijk hoor vrij zijn van die last .

IK kan nu dus minder eten want de stofwisseling is nu ook anders .
ik eet max 1400 en dan val ik niet af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 10:23    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen kanjers,

Lisanne@ Niet blozen, je doet het gewoon geweldig. Moet je zien van hoever je kwam en nog steeds hou je het goed in de gaten. Het is moeilijk met de maandelijkse problemen en de overgang in het vooruitzicht. Praat mij er niet over. Ik was oer gevaarlijk. Bah...Succes en...laat het over je heen komen, meer kan ik er niet over zeggen. En dat jojo effect...dat heb ik zelfs met afvallen. Dat kan per dag 4 ons schelen en schrik ik me rot, maar...het gaat er toch uiteindelijk af. Soms zitten de darmen nog vol of idd vochtophoping bij menstruatie...en dan vindt men vrouwen van het zwakke geslacht. Ik zie die kerels het niet ondergaan hoor. Grap

Eliza@ Fijn dat je zo genoten hebt, wat heeft het lang geduurd niet? Blijf goed opletten en hou vol hoor. Nog twee nachtjes slapen en dan weet je meer. Ik blijf je steunen hoor. Sterkte en ga ervoor.

Anette@ iiieeeeuuuwww..ben er zo bang van. Hoop dat het allemaal gauw historie is en dat je straks een mooie mond met tanden krijgt. Sterkte.

Yt@ Zet um op hoor, je bent er bijna
Sweetdreams@ Hoe gaat het met jou?
Shakena@ Jij hebt het goed onder controle zeg!
Lunahlee@ Als een trein en je blijft goed stabiel
Lin@ Jij staat ook nog steeds op de 100%. Super
Kreeft@Lukt het een beetje met jou? Zet um op hoor.
Jopsephine@ Nog een paar weken te gaan, moet lukken toch?
Ine@ Ook jij moet er nog ff tegenaan, niet opgeven hoor.
FlyingMissy@ Je bent toch niet gevlogen, toch? Maar wel een mooi gewicht.
Dymphie@ Ben je nog aan het kamperen? Geniet er maar van. We missen je hier. Stuur de zon naar je toe, dikke knuffel

Jullie zullen wel zien dat jullie mij allemaal dierbaar zijn en...jullie zijn allemaal zo goed bezig en redelijk stabiel. De een meer dan de ander, maar geen enkel lichaam is het zelfde. Ik heb respect voor jullie allemaal...en nogmaals...ik hoop dat dit sprintje nog lang door gaat, zodat ik ook kan stabiliseren samen met jullie, wanneer ik ook stabiel ben. Ik kijk er naar uit.

Disco Crebster is weer blij en weer mijn wekelijkse doel bereikt. Vraag niet hoe, want ik had toch wat hindernissen op mijn pad. Buiten de blaasontsteking verleden week eergisteren vooral mijn grote teen die steeds pijnlijker werd. Het leek wel of ik op mijn bot liep, maar het gaat weer en hopelijk kan ik weer wat meer gaan wandelen. Dat kon de laatste dagen niet, dus ook heel weinig gegeten en heel veel water gedronken. Het is soms afzien, maar...het resultaat is er dan wel naar en ben super blij.
Gister mijn kledingkast bekeken en er zitten nu al kledingstukken bij die ik al maanden/jaren niet wilde zien. Ha ha ha...
Jullie kennen dat vast wel. Ook een paar nieuwe broeken met de maten 38!!! Nou...ff geduld... ik zal en moet dat gaan bereiken.

Ben nog steeds super gemotiveerd en al 42 dagen 100% aan het dieet gehouden. Niets gezondigd.

Succes allemaal en blijf op je hoede, anders is het allemaal voor niets geweest.

Lieve groet van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 10:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster oei zeer teentje opletten hoor en knap dat je al op de 76,5 zit .

Ben je het shaken nog niet beu en snak je niet naar wat hartigs .

ja nog 2 daagjes en ben ergens wel beetje opgelucht want die tand voel ik best wel vaak ,soms denk ik wel was ie nog te redden ?

we zullen het wel zien donderdag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 11:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 34 van 41