Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo.

Het gaat goed met eten .
ik val niet af en kom ook niet veel bij .
Gisteren een gezellige middag
dag gehad met de zoon .

Tandarts nog 2x gaan en dan moet het gedaan zijn .

Klussen even 1 week rust .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2020 7:18    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@eliza: fijn dat t goed gaat met eten. En leuk dat je n gezellige middag gehad hebt met je zoon.

Succes nog bij de tandarts. Ik moet 8 juni naar de implantoloog en zie er tegenop. 3 Elementen worden er dan getrokken.

Fijne dag allemaal.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2020 11:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ik krijg eerst 1 jaar een plaatje om alles goed te laten genezen . en implaat ik heb daarvoor helaas te weing bot voor .
en dat kunnen ze erbij maken maar hele dure behandeling . Dus ik hou plaatje mits alles goed gaat en het bevalt.

ik heb in totaal al 4x moet happen en meten.

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2020 11:57    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve allemaal,

Eliza@ Heb vertrouwen erin dat dat plaatje je na verloop van tijd je zal bevallen. Ik heb ooit de hele boel in één klap laten trekken, want dat gedoe van honderd keer terug komen naar die vreselijke tandarts overleefde ik niet. Maar...nooit spijt gehad. Mijn leven fleurde een stuk op met die zekerheid.
Het ligt eraan hoe je tegenover alles staat. Omarm het, zonder tanden is het ook niets. Wat moet dat moet en wees blij dat ze zulke mooie dingen hebben uitgevonden. Kijk er positief tegenaan, dat scheelt een hoop. Straks een paar mooie tanden in je gezonde mond, nou...ik denk dat je het op den duur mooi gaat vinden. Nogmaals, maak een foto van je tanden nu in deze situatie.

Ine@ Leuk niet, dat je mannetje je zo heeft verrast met het eten, jij blij, dat is zoveel waard. Met je mooie tuin en al dat lekkers erin en lieve man ziet de wereld er een stuk beter uit. Hoop dat je gauw weer opknapt hoor. Lekker smooties.

Yt@ Jij ook veel succes met de nieuwe week!

Anette@ Het is zo een goed voornemen om alles weer ff bij te houden. Dan ga je ook resultaten zien. Succes.

Disco Het is mij weer gelukt om ruim een kilo af te vallen. Ben superblij. Had deze week Disco 1,3 kg er weer af!!!

De afgelopen week had ik 102,6 km bewogen en 4.363 kcal. Dat wordt bijgehouden met de App Runkeeper. Als je het zo leest, dan is het best veel. Word er nu al moe van. Ha ha ha...Maar wat een beloning. Elke dag een stapje dichterbij mijn doel.

Fijne week allemaal,

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 9:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster foto heb ik gemaakt en ik heb vaak moetwn happen dus heb ik ook vertrouwen in .

Knap die .77.7 je gaat heel goed .

ik was vanmorgen 70.5 dus ben ik ook tevreden .

ik vul alles in op de eetmeter.

succes allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 9:50    

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Crebster foto heb ik gemaakt en ik heb vaak moetwn happen dus heb ik ook vertrouwen in .

Knap die .77.7 je gaat heel goed .

ik was vanmorgen 70.5 dus ben ik ook tevreden .

ik vul alles in op de eetmeter.

succes allemaal

Hallo Eliza,

Bedankt voor de complimenten. Lachen

Ik heb zo een spijt dat ik nooit een foto van mijn oude vaste gebit heb laten maken, omdat ik na jaren weer een ander gebit moest laten aanpassen. Ook die gipsafdruk weg gedaan na jaren bewaard te hebben, stom stom stom.
Ik was verhuisd en ging jaren later naar een andere tandtechnicus. Als ik die foto of afdruk van mijn echte gebit had gehad, dan wist ie ongeveer hoe het eruit had gezien. Ik hou niet van die rechte tanden. Die had ik niet, dus mijn eerste kunstgebit was prachtig met wat scheve tandjes en een punt snijtandje etc.
Precies zo als het was.
Anders maken ze een gebit die iedereen heeft. Lijkt wel standaard. Allemaal hetzelfde gebit, kijk maar eens rond. Veel te wit, te breed en te recht.
Nu heb ik een kunstgebit die ook mooi is hoor. Niemand ziet dat ik een kunstgebit heb. Ook wat afgesleten tandjes en niet te wit, ha ha ha...en een snijtandje met een gouden hartje erin. Heel subtiel en niet te ordinair. Zo mooi. Verlovingscadeau van mijn man.

Gelukkig ben je in goede handen en nogmaals. Succes en sterkte, over een weekje ben je van alle zorgen af. Gaat mooi worden, heus!

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 10:32    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben nog steeds op de camping en zonder weegschaal. Ben bang dat ik na de vakantie (ik heb nog een weekje) wel weer wat strenger voor mezelf moet worden. Rollende ogen Voel ik aan de broeksband. Schaam Schaam
Eten gaat prima, ik kook immers zelf. Maar af en toe een ijsje, wat snoepjes als ik zit te lezen, koekjes bij de koffie. Tsja. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 15:08    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik ben nog steeds op de camping en zonder weegschaal. Ben bang dat ik na de vakantie (ik heb nog een weekje) wel weer wat strenger voor mezelf moet worden. Rollende ogen Voel ik aan de broeksband. Schaam Schaam
Eten gaat prima, ik kook immers zelf. Maar af en toe een ijsje, wat snoepjes als ik zit te lezen, koekjes bij de koffie. Tsja. Lachen

Hallo Missy,

Daar heb je vakantie voor hoor. Nog een week lekker genieten en dan weer opletten. Je bent langer thuis om het weer recht te trekken dan dat je op vakantie bent.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 16:39    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goede morgen,
Morgen voor het eerst weer naar de kapper sinds lange tijd ik ben benieuwd wat mijn kapster gaat doen de laatste keer dat ik bij haar was had ze het over een kortere look in de zomer
Ik hoop zo dat het vandaag gaat regenen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2020 8:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ine succes bij de kapper .,mijn haren hangen net op de schouders .

ik had gisteren veel teveel koud schotel op en kan nu ook niet naar het toilet .

dik kilo erbij hopelijk vandaag een beter dag .

snijbonen aardappels en stukje vlees .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2020 12:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 31 van 41