Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
shakena schreef:
Daar ben ik, sorrie ben er even niet geweest. Toch 2 kg afgevallen

netjes!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2020 18:50    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik kan niet wegen, zit op de camping, vakantie he. Maar mijn broeksbanden beginnen te knellen...…. Schaam Schaam Dus ik moet er wat mee doen denk ik. Anders heb ik spijt over 2 weken. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2020 22:38    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen,

Shakena, mooi gedaan! Enne, sorry is niet nodig, we zijn allemaal wel eens een poosje minder actief hier, er is ook nog een leventje buiten de weegclub om.

Flying Missy, wij gaan vanaf zaterdag een weekje weg en ik ben voornemens toch op te blijven letten. Maar ik weet ook uit ervaring dat dat na een paar daagjes ‘vergeten’ is.
Gewoon lekker genieten Meis, af en toe moet je het los kunnen laten. Na de vakantie weer pas op de plaats, de boog kan niet altijd gespannen staan.
Fijne vakantie verder!

Met mijn gewicht gaat het prima, ik ben zelfs na het Bourgondisch weekend weer een kilootje lichter.
Ik probeer te stabiliseren maar dat lukt dus nog niet helemaal, gelukkig is het bij lange na nog geen ondergewicht.
En zoals gezegd: er komt een minivakantie aan dus een beetje reserve min-kilo’s kan geen kwaad.

Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2020 7:44    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
De aspergesoep : eerst kook ik de asperges voor de gewone maaltijd het vocht bewaar ik voor de soep de uiteinde die je van de asperges afsnij kook je mee in het vocht eveneens de schillen daar zitten veel vit in niet te lang anders wordt het bitter daarna de stukken en schillen eruit halen, dan doe ik 2 bewaarde asperges in kleine stukjes door de aspergesbouillon je kan zoveel ervan nemen als je wilt er zitten na genoeg geen calorieën in.

Met mijn rug gaat het nog steeds niet goed maar er zit iets vooruitgang in, gisteren even naar beneden geweest en schoorvoetend gelopen de trap is een ander verhaal toch wil ik vanmiddag weer naar beneden en als het lukt even de tuin in want ik kreeg van manlief frambozen en zei dat de struiken vol zaten en de aalbessen ook al rood begonnen te worden.
Ik mis mijn tuin .

Ik let nu ook op wat ik eet en geen extra,s tenslotten verbrandt ik weinig nu.

Vandaag krijg ik wortelen met gekookt ei paar toefjes aardappelen in de frayer dat kan niet mis gaan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2020 12:14    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag allemaal.

Sinds deze week zijn we met ons gezin begonnen om om de 2 dagen buikspieroefeningen te doen... wat haat ik planken!!

Ook heb ik mij een step gekocht om gezellig te steppen met de kinderen. Ziet niet uit, maar met dit weer is het wel heerlijk.

Hopelijk kan hier in België snel de zwembaden terug open. Dat mis ik echt.

En het sporten is hier heel erg nodig, ga echt weer de verkeerde kant op.

Tot de volgende!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2020 22:44    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Ine, en, is het gisteren nog gelukt om de tuin te aanschouwen? En was het diner een succes?
Wat een vervelende toestand waar jij in zit zeg, ik hoop voor jou dat de vooruitgang doorzet.
Sterkte aai

Sweetdreams, klinkt gezellig samen sporten met het gezin! Ik begrijp dat je zwemmen mist, het is toch een van je hobby’s hè... Maar goed, steppen in de buitenlucht lijkt mij ook geen straf nu met dit weertje, of het nu wel of geen gezicht is, haha, gewoon genieten!
Succes Applaus

Afijn, ik heb weer een groen vakje, ben ik blij mee.
Ik stuur volgende week geen weekgegevens in want wij vertrekken morgenvroeg voor een week op vakantie en de weegschaal gaat niet mee.
Het eerstvolgende weegmoment zal wel aardig rood zijn: ik ben van plan lekker te gaan genieten!
Jullie zullen dan ook waarschijnlijk weinig tot niets van mij horen want ben nooit zo van het internet als ik eropuit ben Schaamte

Succes allemaal en tot laters!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 6:45    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Hoihoi,

Ine, en, is het gisteren nog gelukt om de tuin te aanschouwen? En was het diner een succes?
Wat een vervelende toestand waar jij in zit zeg, ik hoop voor jou dat de vooruitgang doorzet.
Sterkte aai

Sweetdreams, klinkt gezellig samen sporten met het gezin! Ik begrijp dat je zwemmen mist, het is toch een van je hobby’s hè... Maar goed, steppen in de buitenlucht lijkt mij ook geen straf nu met dit weertje, of het nu wel of geen gezicht is, haha, gewoon genieten!
Succes Applaus

Afijn, ik heb weer een groen vakje, ben ik blij mee.
Ik stuur volgende week geen weekgegevens in want wij vertrekken morgenvroeg voor een week op vakantie en de weegschaal gaat niet mee.
Het eerstvolgende weegmoment zal wel aardig rood zijn: ik ben van plan lekker te gaan genieten!
Jullie zullen dan ook waarschijnlijk weinig tot niets van mij horen want ben nooit zo van het internet als ik eropuit ben Schaamte

Succes allemaal en tot laters!

Goedemorgen Lisanne,

Fijne vakantie en kom veilig weer thuis. Je doet het goed hoor. Tja...ik was ook niet van het internet als ik op vakantie was met de camper, we waren een half jaar weg. En de weegschaal is helemaal taboe als je op vakantie bent. Ha ha ha...Je weet best wanneer je eens heel ff 'Nee, nu is het genoeg' moet zeggen, ook op vakantie.

Ga ervoor en een fijne week. Veel plezier.

Groetjes Crebster. zwaai zwaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 9:34    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ine: dank voor je aspergesoep recept. Ik sla het op. Nog 1 vraagje: hoe lang kook je de schillen en uiteinden? Want je schrijft: niet te lang anders wordt het bitter.

Beterschap met je rug!

@sweetdreams: succes met steppen! Wel goed en gezellig met je gezin.
Ik hoop ook voor je dat de zwembaden snel weer terug open gaan in België. Ik heb afgelopen maandag voor het eerst weer gezwommen. Toen mocht het weer.

@lisanne: Heel fijne vakantie! Genietze!

Ik heb eindelijk weer een groen vakje.

Deze week is het goed gegaan met calorieën bijhouden. Ik ben zondag begonnen. Ik ben van de kaas afgebleven
Lachen

Zou ik het nu weer vol gaan houden? De intentie is er wel in elk geval! Volgens een weegclubvriendin zou ik 400 gram per week moeten kunnen afvallen (met 1550 cal per dag gebruiken) wat neerkomt op 1,7 kg per maand.
Om 1 kilo af te vallen moet je volgens haar 7000 cal minder eten.

Ik wens iedereen een fijn Pinksterweekend! Ik ga vanmiddag een uurtje tennissen met een kennis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2020 10:38    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2020 6:34    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Een goede pinksterdag,
Haha ja het warme eten was helemaal gelukt manlief heeft goed zijn best gedaan en weet je dat het nog lekkerder smaakt als een ander het voor je kookt smullen
Gisteren ook nog even in de tuin geweest de Taybes is ook bijna rijp de frambozen zijn dit jaar erg veel normaal maak ik er jam van maar nu veel smooties en in de vriezer

Anette fijn een groen vakje, de schillen van de asperges zeker niet meer dan 10 min je kan er ook melk bij doen voor het bitter doen ze ook bij witlof.

Je vriendin heeft gelijk 7000 cal is gelijk aan een kilo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2020 12:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 30 van 41