Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne: Dankjewel! Voor de feedback en support! Mij bevalt het beter om het 's avonds te noteren (of een deel al 's middags als het mogelijk is) .Omdat ik niet weet wat ik ga gebruiken/eten voor het zover is.

Maar goed: Ik neem mij vandaag voor om (eindelijk) weer serieus op mijn gewicht te gaan letten. Dat wil ik dus doen door weer calorieën te gaan bijhouden. Ik wil dan niet boven de 1500 cal. gaan zitten per dag.

Mijn moeder die 77 / 78 weegt (!) wil naar de 75 kg gaan, vertelde ze vanmorgen, toen we (sinds lange tijd) naar het zwembad liepen. Ik zou eigenlijk ook weer 75,0 kg willen wegen (net als in 2011 na bijna 30 kg te zijn afgevallen) maar dat is wel een heel grote sprong van 92,9 (93,0) dus vanmorgen naar 75,0 kg.

Ik neem mij dus voor om eerst weer naar de 85,0 kg te gaan. Dat is 8 kg eraf vanaf nu. Als het gelukt is dan gaan we gezellig high tea-en.

Ik heb gisteren ook cal bijgehouden en zat toen op 2000 cal. Het stimuleerde mij wel om dus na de koffie niets meer te nemen.

Vandaag heb ik 3 kwartier Aqua Vitaal gedaan (met mijn moeder) en daarna 1,5 uur getennist. Het was heerlijk weer. En ook lekker om weer te dubbelen.

Ik schrijf dit hier om een stok achter de deur te hebben.

Ik wens iedereen een goede week!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2020 15:07    

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Anette de asperges doe ik ook op de ouderwetse manier, Eitje en wat ham erbij van de uiteinde en schil maak ik soep.

Wij eten de asperges ook zo. Plus nog geraspte kaas erover heen.
Hoe maak je de aspergesoep? Dat wil ik dan de volgende x graag maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2020 15:10    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik neem een maand pauze .

want tandarts gedoe gaat komen en mijn man heeft 14 juni 2 weken vakantie .

succes en tot ziens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2020 17:28    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Lisanne, we kampwerdenin2005 voor het laatatmetdetent.dentdekkungvanhwt kampetwnmetdecRavangafmijenstukminderstressnwerk.

Ik gahwtstraksvwrbwteren. Sorry vrede laksoo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2020 19:33    

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
ik neem een maand pauze .

want tandarts gedoe gaat komen en mijn man heeft 14 juni 2 weken vakantie .

succes en tot ziens

Sterkte met het tandarts gedoe! Krijg ik straks ook helaas. Fijne vakantie vanaf 14 juni.

Tot over n maand! Zwaaien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2020 20:20    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
annet dankje ja op 11 juni moet alles klaar zijn en krijg ik een plaatje met voortanden en kies .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2020 20:51    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Ine, ik hoop dat je humeur weer wat opgeknapt is...het is ook niet niks om op bed te liggen, begrijp dat je er sjaggie van word. Je man zal zijn best hebben gedaan met koken maar niet iedereen heeft het in de vingers hè. Kop op Meis, hopelijk ben je snel weer wat fitter!

Anette, graag gedaan. Ieder heeft zo zijn eigen manier, wat bij iedereen gelijk is is dat op een gegeven moment die beruchte knop weer om moet en de motivatie terug is. Ik hoop dat het je lukt de draad weer op te pakken. Komt goed, heb vertrouwen!

Eliza, tot over een maand, en sterkte met jouw gebit. Probeer te genieten van de vakantie van je man, even lekker rust samen!

Dymphie, 2005 is alweer een poos geleden! Een caravan is natuurlijk wel wat comfortabeler als een tent dus dat zal inderdaad minder stres opleveren. Geniet ervan samen!

Ik zit weer aardig in het ritme na ons bourgondisch weekendje. Gelukkig was de weegschaal vriendelijk, gister kilootje zwaarder, vanmorgen weer eraf. Pretkilo’s kunnen soms gelukkig snel verdwijnen.
Nog een paar dagen een beetje strenger voor ons weekje vakantie.

Fijne dag allemaal, het beloofd mooi weer te worden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mei 2020 7:53    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen kanjers,

Eliza@ Heel veel sterkte, je zult zien als alles voorbij is en je gewend bent aan het plaatje, dat het mee zal vallen. Het is niet anders en als je straks je mooie tandjes dan ziet, nou....Het kan maar voorbij zijn.
Vergeet de foto van je gebit niet te maken voordat het gaat gebeuren en dan die foto heel goed bewaren voor later, mocht er ooit weer een nieuw gebit worden aangepast, dan kunnen ze dat vanaf die foto het heel mooi namaken.
Tot over een maand, we zullen je missen.

Ine@ Gaat het nog steeds niet met je rug? Echt vervelend, blijf er niet te lang zo mee doorgaan hoor. Sterkte! Bloemen

Anette@ Het is een goed voornemen om te noteren wat je gaat eten. Het is ook makkelijker boodschappen doen, als je van te voren weet wat je de week gaat eten, is mijn ervaring. Een menu voor de hele week samenstellen, hoef je ook niet zo erover na te denken. Een tussendoortje met weinig kcal zijn die volkoren cracottes van de Plus (28 kcal) en wat filet americain erop (30 kcal) Misschien een idee als je trek krijgt. Doe ik ook.

Dymphie@ Fijne dagen en trek er maar lekker op uit. Het weer is prima ervoor.

Lisanne@ Levensgenieter.... moet zo lachen om je pret kilo's, maar je hebt gelijk. Met balansen zijn die er zo af. Je gaat nog steeds goed en door bewuste keuzes te maken, blijf je mooi stabiel. Leuk dat je weer er tussenuit knijpt, groot gelijk.

Allemaal@ Heel veel succes met stabiel blijven, de valkuilen liggen op de loer, dus wees alert en laat je niet verleiden.

Gelukkig zit ik nog steeds in mijn stramien en val ik goed af. Disco Het is goed vol te houden met de shakes/prakje/ puntpaprika, appel en cracotte filet americain (800-900 kcal), ik hoop half augustus mijn streefgewicht te behalen.

Fijne dag allemaal, maak er een gezellige boel van en blijf sterk. Laat je niet verleiden.

Groetjes Crebster zwaai zwaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 26 mei 2020 8:47    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Ik kom jullie even een goedemorgen en een fijne dag wensen.
Aan het weertje zal het niet liggen vandaag dus geniet ervan!

Succes allemaal, zet me op!

Kampioen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2020 7:55    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Daar ben ik, sorrie ben er even niet geweest. Toch 2 kg afgevallen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2020 9:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 29 van 41