Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Eliza@ Het is aanstekelijk het huis opknappen. Vanmorgen heb ik ook het hele huis gesopt en gedaan. Zou het rustig aan doen, maar Nee hoor, de Creb moest weer ff bezig zijn, ha ha ha..Nu ff rust op de plaats.

Ine@ Balen van je rug, idd met wat paracetamol over de gehele dag innemen, zodat je een spiegel opbouwt en tja...toch wat blijven lopen hoor. Sterkte, helaas weet ik wat het is. Wel goed dat je nu rekening houdt met wat je eet. Hou je goed, het gaat je lukken.

Anette@ Kop op hoor, weet je ook waarom het nu ff niet lukt met afvallen, dan kan je daar iets aan veranderen, als dat gaat. Een lekkere wandeling knap je ook zo van op en is zo super goed voor de body. Succes hoor!

Dymphie@
Quote:
Nog niet gewogen. Ik denk na hoe we dat deze keer gaan doen.

Misschien is dit het antwoord op je probleem met wegen (geintje hoor).

Iedereen@ houd het plezier in het leven er een beetje in en wees lief voor jezelf. Niet zomaar opgeven, maar lief, trots en verstandig zijn en ga er deze nieuwe week voor.
Het voelt zo goed om een beetje resultaat te zien, ik gun dat iedereen.

Plezierige zondag van Crebster. Smile

Laatst aangepast door Crebster op zo 24 mei 2020 15:26, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 14:36    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Wij zijn weer thuis van een paar heerlijke dagen op de Veluwe.
Veel gefietst en gewandeld maar ook veel geborreld en lekker gegeten, ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen meld Rollende ogen

Komende week beetje streng zijn want zaterdag vertrekken we weer voor een weekje...

Ik moest aardig bij lezen hier, teveel om allemaal te beantwoorden maar er word gezellig gekeuveld, haha!

Fijne zondag nog allemaal Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 14:57    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Hoihoi,

Wij zijn weer thuis van een paar heerlijke dagen op de Veluwe.
Veel gefietst en gewandeld maar ook veel geborreld en lekker gegeten, ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen meld Rollende ogen

Komende week beetje streng zijn want zaterdag vertrekken we weer voor een weekje...

Ik moest aardig bij lezen hier, teveel om allemaal te beantwoorden maar er word gezellig gekeuveld, haha!

Fijne zondag nog allemaal Zwaaien

Héééé levensgenieter, ben je er weer? Je hebt je weer goed uitgeleefd, heerlijk om te lezen. Je hebt groot gelijk, maar nu weer ff de broekriem aanhalen, dan is de schade (als ie er is) te overzien. Beetje balansen en dan kun jij gewoon lekker een week op pad, zonder je druk te maken. Gaat jouw best lukken, want dat heb je al eerder laten zien.

Leuk dat je er weer bent.

Fijne avond en voor morgen succes op de weegschaal. zwaai zwaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 15:42    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lisanne fijn dat je weekend geslaagd was en ik moet ook de komende week minderen met eten .

Crebster wat een leuk plaatje heb je .

Wij zijn klaar alles staat weer op zijn plek .
Volgend weekend de gordijnen .

Maar ik ben blij na weken eindelijk weer normaal tv kijken en koffie drinken .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 16:12    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Crebster schreef:

Anette@ Kop op hoor, weet je ook waarom het nu ff niet lukt met afvallen, dan kan je daar iets aan veranderen, als dat gaat. Een lekkere wandeling knap je ook zo van op en is zo super goed voor de body. Succes hoor!

Dankjewel! Ik weet het eigenlijk niet waardoor het momenteel (eigenlijk al sinds februari of dit hele jaar) niet lukt met afvallen. Ik weet wel dat calorieën bijhouden bij mij heel goed werkt maar dat moet ik dan dus doen!!! Vorige week eindelijk weer eens gedaan. Maar dat moet ik dagelijks doen. Nou ja, hopelijk lukt het snel weer! Ik geef niet op.

Ik tennis wel 2x per week. Nu mogen we ook weer dubbelen sinds Hemelvaartsdag. Leuk. Vrijdag en gisteren ook getennist. En a.s. maandag start ook Aqua Vitaal weer. Dat doe ik gezellig met mijn moeder. En daarna tennis ik ook weer 2 uur. Ik houd tot iedereen 1,5 m afstand. Ook tot mijn moeder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 16:24    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne: fijn dat je zo genoten hebt op de Veluwe! Lekker gewandeld en gefietst dus! En geborreld. Hopelijk valt de schade mee!

@crebster: wat n leuk plaatje heb je uitgezocht voor @dymphie!!! En voor alle andere vrouwen!

@eliza: geniet van lekker normaal tv kijken en koffie drinken! Fijn. Dan later dus nog n x de voorkant sauzen, als je man vakantie heeft.

Fijne zondag verder allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 16:34    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
ja, is lek plaatje... ikgamijnbezt doen...

Wegenp sla ik zeker een week over... Na pinksteren nieuwe kansen.
Want volgende week woensdag gaan we tot en en met tweede pinksterdag weer kamperen in Leersum. Alles nog eens goed uitproberen om met onze zomervakantie niet te veel verrassingen te krijgen.
Mijn man heeftvandaag alle kleine kampeerrommeltjes van zolder gehaald en alles zitteniitzoeken. Er kan helaas veel weg.ikkanniemandbedenken die we erblijmeezouden kunnen maken. Er was ook best veel bij dat echtgenoot kon. Oude scheerlijnen, voordroegen Han€ie haakjes aan een tentpaal. Het stemt beetje weemoedig, maarals weet straks goed hebben in onze caravan, inhet ook goed.
Het was een prima dagje omdee klus eens aan te pakken.twee verhuisdozen vol zijn geëlimineerd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 18:48    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Goed hard gewerkt qua gezonder proberen te worden, iedereen. Zet 'm op! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2020 6:27    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Lieve mensen,

Eliza, lekker genieten nu van je opgeknapte stekje. De laatste klusjes komen wel later, nu even rustig aan.

Crebster, het gaat goed met jouw gewicht zeg. Je kunt trots op jezelf zijn, mooi zo doorgaan Yes! (nederlands=

Anette, het komt wel weer goed, misschien helpt het als je je calorieën ‘s morgens noteert voor de komende dag? Dan weet je wat je ‘mag’ eten en hoef je overdag niets meer te tellen. Ik zelf vind dat prettig en het helpt me dan om me eraan te houden omdat ik weet dat het niet teveel of te weinig is.
Kop op meid, je kunt het dat heb je in het verleden laten zien aai

Dymphie, fijn vooruitzicht een paar dagen weg. Er word mooi weer voorspeld. Ik begrijp dat jullie altijd met de tent kampeerde en nu met een caravan gaan? Dat zal even wennen zijn, maar even zo gezellig denk ik. Geniet alvast van de voorpret en dat wegen laat heus wel op zich wachten Lachen

YT, jij ook veel succes komende week!

Fijne maandag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2020 7:57    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Anette de asperges doe ik ook op de ouderwetse manier,eitje en wat ham erbij van de uiteinde en schil maak ik soep.

Dymphie geniet van je een paar dagen weg na de Pinksteren weer beginnen met een goede start

Heb je verdient eliza na het hectische nu lekker tv met een kop koffie

Lig op bed op het moment balen en wordt chagrijnig , ik ben verliefd de Nederlandse film aan het kijken. Manlief heeft gekookt maar was geen succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2020 13:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 28 van 41