Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Crebster wat knap dat je de 7 hebt bereikt ,mij niet gaan inhalen hoor en ja hoor wij doen zeker rustig aan .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 9:59    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zit terug op hetzelfde gewicht waar ik 3 jaar geleden hier begonnen ben... kom wel van 88, daar zit ik gelukkig nog niet terug.

Volgens mijn omgeving zie ik er goed uit, maar dat voelt zo niet aan.

Goed bezig crebster, gaat hard bij jou. Doe je iets speciaal?

Goed bezig Eliza!

Ine ik herken je gevoel jammer genoeg. Belonen met *slecht* eten..

Lisanne fijn weekend.

Tot volgende week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 22:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Door het vele klussen eten we toch vaker kroket of iets ander vets en dan vandaag weer een BBQ ach morgen weer pas op de plaats .

Fijne donderdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 7:26    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Crebster wat knap dat je de 7 hebt bereikt ,mij niet gaan inhalen hoor en ja hoor wij doen zeker rustig aan .

Hallo Eliza,

Ha ha ha....ja ja...ik ga je ooit inhalen hoor, is wel mijn streven, want als ik zo door ga dan ben ik half augustus 65 kg.
Om dan zo te blijven zal ik echt moeten opletten en niet meer dan 1200 kcal verorberen en blijven lopen en wandelen. Dat scheelt heel veel en...Water drinken!!! Dat deed ik nooit zoveel als nu. Zeker 8 glazen water per dag.

Fijne dagen, als je slim bent eet je de helft bij de BBQ. Advies van Dafne Dekker....alles wat je wilt eten wat lekker is, doe de helft.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 9:27    

Reageer met quote
SweetDreams1986 schreef:
Ik zit terug op hetzelfde gewicht waar ik 3 jaar geleden hier begonnen ben... kom wel van 88, daar zit ik gelukkig nog niet terug.

Volgens mijn omgeving zie ik er goed uit, maar dat voelt zo niet aan.

Goed bezig Crebster, gaat hard bij jou. Doe je iets speciaal?

Goed bezig Eliza!

Ine ik herken je gevoel jammer genoeg. Belonen met *slecht* eten..

Lisanne fijn weekend.

Tot volgende week!

Hallo SweetDreams,

Op de vraag of ik iets speciaals doe is het antwoord dat het niet echt speciaal is. Ik shake met Dieet Pro met goede smaken en niet meer dan 800/1000 kcal.

De shakes van Dieet Pro komen het beste uit de bus. De shakes zijn met weinig/geen suikers en hoogwaardige eiwitten, een uitstekend middel om goed af te vallen en...ze zijn heerlijk.
Ik doe de shake 's morgens met karnemelk en 's middags een shake met magere yoghurt,
's Avonds een klein prakkie met beetje aardappels, groente en klein stukje vlees, soms wat rauwkost tussendoor en 1 appel per dag. Die appel eet ik rond 21:00 uur, om de zoete trek te stillen.
Daarbij drink ik de hele dag door groene thee met gember vers en heel veel water.

Ook beweeg ik zoveel mogelijk en als ik daarvan terug kom, eet ik soms een volkoren cracotte (28kcal.) met een beetje filet americain (20kcal) en een pullekie ijsbergsla om een hongerklap te voorkomen, voordat ik ga koken om 17:00 uur.
Maar...de cracotte met filet americain alleen als ik gewandeld of gefietst heb.
Zo beloon ik mijzelf en is het daardoor heel goed uit te houden.

Ik ben erg blij met deze shakes, want ik heb bijna geen honger en barst van de energie. Voor de zekerheid neem ik wel extra forte multi vitamines.
Het gaat perfect zo en val ruim 1 kg per week af en hoop half augustus 65 kg. te wegen.

Mijn man is uiterst enthousiast dat ik het zo goed doe en dat stimuleert.
Doordat hij ook minder/gezonder is gaan eten is ie ook 4 kg afgevallen en heeft nu ook een gezond gewicht. Ha ha ha...

Ook de wetenschap dat er veel mensen stierven aan Corona met overgewicht op o.a. de ic's. Dat was dus 80%!!!
Daar schrok ik echt héél erg van.
Aangezien dat virus nog lang het land/wereld niet uit is, wilde ik dat ff voor zijn. Het is zo wie zo beter om niet te dik te zijn voor je gezondheid, denk aan hart/vaat, maag/darm ziektes, kanker en diabetes, (de laatste twee komen heel veel voor in mijn familie en wil dat als het ff kan voorkomen door af te vallen).
Op naar een gezond BMI tussen 20-25!

Voor mij geen smoesjes meer of uitvluchten...Gewoon eerlijk zijn tegenover jezelf en positief tegenover het afvallen/dieet staan, dan is de kans groter om te slagen.
Het wordt zo beloont met een mooi, slank en vooral een gezond lichaam.

Deze gedachten zijn mijn drijfveer en motivatie.

Hoop dat ik iedereen daarmee inspireer.

Groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 10:16    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mooie spreuk crebster.
Op de vraag dat het iets speciaals is “niet iets speciaals “
Vind ik wel hoor tussen de 800 en 1000 callorieen erg weinig maar je voelt je goed en heb energie.prima dan toch.

Eliza vandaag bij ons ook de bbq aan onder de boom ik heb courgettes, aubergine, uien, paddestoelen, paprika maar ook hamburger, sate , worst en sparrerib denk van het laatste dat ik een hamburger en een sate pak geen saus geen stokbrood maar wel een rosé ,

Vanmorgen bijna 6 km gelopen en ontbeten aan een ven een kakofonie van kikkers die ons begroeten, paarden aan de overkant aan het drinken zo rustgevend om 9:00 kwamen de eerste wandelaars en fietsers voor ons weer tijd om terug te gaan. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 10:58    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Wat knap dat je het op zo weinig calorieën kunt volhouden. Was mij nooit gelukt.

Ik zit nu op 2300-2600 per dag en blijf nu aardig stabiel. Heb ook dagen dat ik merk dat ik moet eten en eet dan rond de 3000.

Fijne dag!

Geniet van het heerlijke weer Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 13:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
crebster ik wil ook wel.dieet pro gaan proberen maar ik heb bij shakes heel snel
contstipatie en daarom beetje huiverig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 15:02    

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Crebster ik wil ook wel.dieet pro gaan proberen maar ik heb bij shakes heel snel
constipatie en daarom beetje huiverig

Hallo Eliza,

Daar heb ik een oplossing voor gevonden. De afslankthee van het Kruitvat wil helpen, maar dan 1 of hooguit 2 keer per week (bijv. dag voor het wegen). Ik vind deze thee voor 1 x prima, maar ik vind het te agressief en niet goed voor lang gebruik.
Dus...ben ik naar de huisarts gegaan en gezegd dat ik last heb van obstipatie en kreeg zakjes daarvoor. Macrogol en electrolyten 13,7.
Eén zo'n zakje doe je 's morgens op je nuchtere maag met flink warm/heet water en hoppa...probleem opgelost. En anders 2 per dag. De ontlasting is dan mooi zacht, ook al ga je niet elke dag.

Omdat ik het ook vaak pijn in mijn rug heb, is het vreselijk als je niet naar de wc kan, dus ik kreeg het gelijk. De zakjes kan je langdurig gebruiken en ik krijg ze nu altijd automatisch. Na drie maanden staan ze weer voor mij klaar. Echt goed te doen.

Maar ook heel veel water drinken met Dieet Pro!!! 8 glazen water per dag exclusief wat je normaal drinkt.

Beslist geen suiker, alcohol en heel weinig koolhydraten, alleen uit groente en 1 stuks fruit. Geen druiven, peren, bananen of andere zoete fruitsoorten. Ik neem voor de zekerheid een kleine/halve appel.

Succes, ik weet zeker dat snel afvalt, maar....ook goed het normale, gezonde eten opbouwen na streefgewicht te hebben behaald en 1 x per dag 's morgens een shake blijven nemen. Weet je zeker dat je genoeg eiwitten neemt.

Groetjes en ik ben benieuwd.

Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 17:10    

Reageer met quote
Lunahlee schreef:
Wat knap dat je het op zo weinig calorieën kunt volhouden. Was mij nooit gelukt.

Ik zit nu op 2300-2600 per dag en blijf nu aardig stabiel. Heb ook dagen dat ik merk dat ik moet eten en eet dan rond de 3000.

Fijne dag!

Geniet van het heerlijke weer Cool

Hallo Lunahlee@ Iedereen doet het op zijn eigen manier en je valt er toch mee af heb ik gezien. Je doet het heel goed.
Het is zo mooi om al die variaties te lezen hoe mensen afvallen en op zoveel manieren dat het ook nog werkt. Prima toch. Het is gewoon fijn als het allemaal lukt.

Hou vol...op naar een gezond BMI.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 17:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 26 van 41