Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Flying missy; misschien wel Erg blij ben soms te eigenwijs haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 13:00    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Missy ik ook schommel ook vaak met onsjes eraf en erbij .
Maar ik hoop eens op de 69 te komen .

ja mijn voortand nu doet bijna geen pijn meer maar zit wel een beetje los ,ik laat het toch maar doen want geen zin in weer een ontsteking,
plaatje zal toch goed wennen worden .

stukadoors zijn druk bezig maar morgen komen ze terug om het na te lopen en dan het afdekpapier weg halen .

ik eet bruine bonen en een mini verse worstje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 13:08    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Flying Missy, inderdaad, je blijft stabiel, haha! Dat is ook een kunst hoor. Je hebt bijna vakantie toch? Dan word dat stabiel blijven helemaal een uitdaging, tenminste zo werkt dat bij mij...

Eliza, ik heb een volledig kunstgebit, boven en onder. Dat is ook veroorzaakt door ontstekingen, loszittende tanden/kiezen en er vervolgens niets aan laten (durven) doen. Ik ben er aan gewend en kan er alles mee eten maar ik heb weleens spijt dat ik niet eerder in heb laten grijpen. Dus verstandig om nu de problemen te verhelpen om erger te voorkomen.

Lunahlee, Flying Missy heeft gelijk, rust doet vaak wonderen. En pijn is niet voor niks; je lichaam wil je wat vertellen. Maar ik begrijp je ongeduld.

Ik ga morgen mijn weekgegevens al invullen hier (mijn weegdag is vrijdag). Wij gaan donderdag weg voor het hemelvaartweekend en dan heb ik geen weegschaal bij de hand.
We gaan fietsen en wandelen op de Veluwe dus ik hoop na het weekend niet teveel pondjes erbij te hebben. Maarja, het word toch allemaal wat extra’s ook, wijntje, zoutje, kaasje, lekker ontbijtje, je kent het wel.
We zullen zien, ik ben zeker van plan er gewoon van te genieten in ieder geval.

Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 7:53    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Het is mij weer gelukt om lekker af te vallen. Disco 1,2 kg. eraf!!!

Ook al is het sprintje bedoelt om stabiel te blijven, dan hoop ik, als ik mijn streefgewicht heb behaald, om net zo sterk te zijn als jullie om op mijn gewicht te blijven en het liefst in hetzelfde sprintje.

Iedereen heel veel succes en wie er lekker op uit gaat heel veel plezier. Werk ze voor de werkers onder ons.

Groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 9:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lisanne ik moest gisteren al happen erna nog 3x terug en 11 juni komt het plaatje in mijn mond dus het gaat heel snel.
Heel veel plezier dit weekend .

Hier is het klaar de stukadoors zijn weg en vanmiddag mag al het papier weg van de vloer af ,kan ik gaan dweilen en poetsen .
Dit weekend beginnen we met kozijnen verven en de tuindeuren.
Voorlopig nog genoeg te doen .

we eten vandaag andijviestamp ook een keer weer BBQ kan morgen of donderdag zijn .

Fijne week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 9:44    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
:ben ik de enige die niet afgevallen is maar juist bijgekomen. Een beetje zelfmedelijden had ik en ga dan vet eten.
Vanmorgen vol goede moed begonnen en heb al 6,9 km gewandeld en daarna aan de voorkant de ramen gewassen nu even pauze en tussen de middag rijst met kipkerrie en diepvries erwten .

Druk eliza maar is nu dan toch af, opruimen, dweilen, en dan verven een hele klus nog

de kozijnen van de openslaande deuren moeten bij ons ook echt gedaan worden maar nog geen tijd gehad we zijn nog met meerdere klusjes bezig.

Morgen weer krentenbrood bakken
Een mooie zonnige dag wordt het gelukkig staat er weinig wind vanwege de pollen maar blijf toch binnen code rood

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

Blij met de weegschaal: gelijk gebleven.

Ine, herkenbaar hoor; niet lekker in je vel en dan snacken. We weten allemaal dat het dat gevoel niet oplost, maarja... Hopelijk is je goede moed van gisteren blijven hangen en gaat het beter nu.
Succes met krentenbrood bakken, zal wel lekker worden
Uitlachen

Eliza, dweil/poets/schuur en verf ze! Heel karwei maar wat zul jij blij zijn met het resultaat!

Crebster, top, 1.2 kg.! Jij gaat lekker, als je zo doorgaat dan kun je in no time gaan stabiliseren Lachen Zet ‘m op!

Ik ga een druk dagje werken en vanavond boodschappen doen voor moeders (even zorgen dat ze de komende dagen genoeg voorraad heeft). Morgenvroeg zijn wij er weg van t/m zondag, geen weegschaal mee, zo min mogelijk internet en genieten van de natuur.

Ik wens jullie allen een fijn hemelvaartweekend en tot maandag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 7:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen.

IK heb gedweild en de ramen zijn schoon . Vanavond gaan we de tv geluids apparatuur weer aansluiten en de salontafel neerzetten en een bank,dan kunnen we nog goed overal bij om te verven .

en geen haast met 30 graden morgen dan zal niet veel gebeuren

Vandaag eten broodje zelfgemaakte hamburger met sla tomaat en gebakken ui .

Morgen BBQ

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 9:25    

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Goedemorgen lieve mensen,

Blij met de weegschaal: gelijk gebleven.

Ine, herkenbaar hoor; niet lekker in je vel en dan snacken. We weten allemaal dat het dat gevoel niet oplost, maarja... Hopelijk is je goede moed van gisteren blijven hangen en gaat het beter nu.
Succes met krentenbrood bakken, zal wel lekker worden
Uitlachen

Eliza, dweil/poets/schuur en verf ze! Heel karwei maar wat zul jij blij zijn met het resultaat!

Crebster, top, 1.2 kg.! Jij gaat lekker, als je zo doorgaat dan kun je in no time gaan stabiliseren Lachen Zet ‘m op!

Ik ga een druk dagje werken en vanavond boodschappen doen voor moeders (even zorgen dat ze de komende dagen genoeg voorraad heeft). Morgenvroeg zijn wij er weg van t/m zondag, geen weegschaal mee, zo min mogelijk internet en genieten van de natuur.

Ik wens jullie allen een fijn hemelvaartweekend en tot maandag!

Bedankt Lisanne, het gaat zeker goed. Ik zit sinds vandaag in de zeventigers, ben super blij.

Lief dat je aan je moedertje denkt, jij ook een hele fijne Hemelvaartsdag en weekend, groot gelijk, weg met dat internet en genieten.

Groetjes Crebster Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 9:30    

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Goedemorgen.

IK heb gedweild en de ramen zijn schoon . Vanavond gaan we de tv geluids apparatuur weer aansluiten en de salontafel neerzetten en een bank,dan kunnen we nog goed overal bij om te verven .

en geen haast met 30 graden morgen dan zal niet veel gebeuren

Vandaag eten broodje zelfgemaakte hamburger met sla tomaat en gebakken ui .

Morgen BBQ

Goedemorgen Eliza,

Wat een arbeid zeg, maar wat zal alles weer heerlijk fris en nieuw ruiken. Ga morgen nou maar ff pauzeren en van het weer genieten, want het slaat zo weer om en dan heb je tijd genoeg om weer verder te gaan.

Fijne dagen van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 9:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 25 van 31